הרגלים קטנים

behappy

New member
הרגלים קטנים

כמה קשה לשנות כאלה שמחברים אותך ערפילים מתוקים מדי למה שהיית פעם את רוצה להיות אחרת,את יודעת שאת אחרת ,כלכך ובכל זאת יש תהרגלים הקטנים האלה את מנסה להאמין ש זה לא רק הרגל,זה ממש את,את לא יכולה אחרת עמוק בפנים את יודעת שהגיע כבר הזמן לשנות, להפרד איפשהו את יודעת שזה רק יעזור לפעמים את רוצה כלכך ובכלזאת הרגלים קטנים את נאחזת בהם כאילו אלה גלגלי הצלה מכל העכשיו המפחיד מדי ולא מבינה שהגלגלים האלה מלאים משקולות ישנות מדי שמעוורות אותך לטבוע. הרגלים קטנים.נקודות קטנות כדי ש לא תפחדי מדי ממה שאת עכשיו אומרים את אמיצה והתגברת.את מסתכלת מאחורי מבט חצי מושפל ויודעת שעדיין לא,מעולם לא,ואולי גם אפפעם לא. כוכבים שנפלו כבר והציתו שרפות ודמעות ונפילות. הרגלים קטנים שלא נותנים לך לנשום את מי שאת שלא נותנים לך להיות שעוזרים לך לא לתת לעצמך עידן ההרס העצמי נמס והתחמם ואת עדיין נאחזת בדרקונים קטנים להזכיר לך שתמיד ישארו צלקות פתוחות שלא תרצי לרפא. הרגלים קטנים.את הענקיים המרת בהמון עשייה ורצון ותקווה וחיים.את הקטנים את משאירה כדי למות כל יום קצת. .
 

push

New member
..

"את נאחזת בהם כאילו אלה גלגלי הצלה מכל העכשיו המפחיד מדי ולא מבינה שהגלגלים האלה מלאים משקולות ישנות מדי שמעוורות אותך לטבוע." זה התחבר לי.. להכל זה שרף לי את הלב כמו שרק הכתיבה שלך יכולה
 

behappy

New member
שמיכות

כל הזמן שמיכות אפורות וכחולות ושחורות השמש בחוץ דוקרת,אז את מתכסה אני כזו פחדנית.בחיי.אפפעם אני לא נותנת לעצמי לתת לאחרים לגעת תמיד שמיכות תמיד להתעייף כדי שיהיה תירוץ מתי כבר ימאס לי מזה אני לא חיה באמת אני נושמת בכאילו והדמעות שלי לא ממיסות אף שמיכה והמלים שלי גם הן רק כורכות אותי בתוך כל זה וכל הזמן הידיעה הזו לא משנה מה ש לא מגיע לי שיגעו בי באמת לא מגיע לי שיסתכלו לי בעיניים ומה יראו שם שמיכות שכבר אי אפשר להתכסות בהן ולחלום.שמיכות שמכסות דמעות מזכוכית ורצונות מפלסטיק.מומיה,זה מה שאני.עם כל המזכרות והפירמידות שלא שוות כלום,רק עושות רושם.
 

רותי ב.

New member
הזדהיתי,

על הכל בערך.
 

רותי ב.

New member
בדיוק ככה,

"את הענקיים המרת בהמון עשייה ורצון ותקווה וחיים.את הקטנים את משאירה כדי למות כל יום קצת" ומטריד, כל פעם מחדש.
 
למעלה