הרגלים ושטוזים אחרים

הרגלים ושטוזים אחרים ../images/Emo194.gif../images/Emo8.gif

אילו דברים אתן רגילות לעשות אבל אם חושבים על זה, לא בטוח שחייבות לעשות ומה אתן מקבלות למעשה מההרגלים הללו
 
אני מלכת ההרגלים

אוהבת את הטוב, הנכון לי והידוע והמוכר. לא חסרים לי הרגלים וכן... חלקם מגונים (קפה וסיגריות למשל)
 

nataly36

New member
אני רואה שאת תוקפת אותי אישית! ../images/Emo6.gif

קפה בתור הרגל מגונה??????? האם אני קוראת נכון???
מה קרה לנו היום עם הקפה??? יצא הפוך או משהו?!
בכנות אני לא חושבת שקפה זה מגונה, גם רוב ההרגלים שלנו - סיגריות זה באמת משהו שלילי, מזיק. אבל רוב ההרגלים הם לא משהו שלילי, אולי נטראלי באופן מוחלט, אבל אם זה עושה לנו טוב = אז זה טוב. לא?!
 

שם3ים

New member
אממ

אני רגילה לפתור סודוקו לפני השינה. ובבוקר לכתוב לעצמי מחשבות ודברים של אתמול ומחר. למה? אולי זה לדחות את השינה בעוד שניה, או דחות את ההתעוררות בעוד שניה. בכל אופן, אלו הרגלים שאני גם לומדת שאם יום אחד לא אעשה אותם, זה לא יהיה סף העולם. ואם אני עושה אותם, זה מקסים שהספקתי. מה איתך, ועם הרגלייך? סקרנות.. שם ים.
 
מהו הרגל מבחינתכם? ../images/Emo13.gif

אני רגילה לשתות קפה בבוקר, ללכת למכון כושר בימים מסויימים, לחוגים מסויימים ולמדריכים מסויימים,... ויש עוד ועוד ועוד..
 

שם3ים

New member
השתנות.

כתבתי מגילה. ויש וירוס למחשב הזה. ולא סיימתי והיא נמחקה. השתנות. כתבתי על משהו שאיש חכם אמר לי. שאנחנו כועסים כשדברים לא קורים בהתאם לתוכנית. וסיפרתי סיפור ארוך על חלב שלא היה לי לנס קפה בבוקר, וכמה כעסתי. ואז שיניתי. החלטתי שכל בוקר אני פותחת את המקרר בתחושה שאני לא יודעת. לא יודעת אם יהיה חלב. ומה שיקרה בסדר. ולמה זה קשור לשאלתך? יש לי הרבה הרגלים. אבל בד בבד, יש את ההחלטה שאולי הכי חשובה בחיי, לא לדעת. אולי הבוקר הזה אקיים את ההרגלים. ואולי לא, כי יש בתוך התוכניות שלי גם עוד דברים שיכולים להיכנס. ואולי ההרגלים ישתבשו. ולחייך ולזרום עם מה שיקרה. הגיג. שם ים.
 
יש הרגלים מגונים והרגלים ידידותיים

למה את מתכוונת ?
(יש לי מצב רוח טוב,זה בסדר נכון ?)
 

candy77091

New member
אממ שאלה טובה!

הרגלים שלי-קשה להגדיר כי אני אוכלת קבוע וסה"כ חייה בשיגרה מסויימת.האם לשתות נס כל בוקר הוא הרגל?כמו שתגידי אני רגילה לאכול כל יום 3 ארוחות.מה שכן נראה לי הרגל זה שאני לא יכולה להשתעממם אפילו לרגע ,ישר אני מחפשת לעצמי תעסוקה ולישון זה מבחינתי תעסוקה נורא חשובה!עוד משהו שנראה לי הרגל זה הצבת מטרות ואכזבה כשהן לא מתממשות.
 
למעלה