הרבנים הראשיים

בגלל זה היהדות היא מיעוט קטן ביותר

במקום לקבל לשורותינו אנשים רבים אנחנו מערימים עליהם קשיים אינסופיים והכל בגלל אנשי הדת שרוצים יהודים חרדים בלבד. בינתיים האיסלם והנצרות הופכים לכוחות משפיעים בעולם והיהדות הפכה לדת קטנה שלא שווה כלום.
 

Henryf

New member
אולי הפוך?

כאשר הכוזרים קיבלו על עצמם את היהדות כתבו על כך ספרים. עם הזמן, כשמתברר שאנשים בורחים מהיהדות ולא ההפך, אז היהודים שינו את הניגון, "אנו בכלל לא רוצים גרים", "קשים גרים לישראל...". מעניין מה היו אומרים כל הרבנים, החכמים לאחר מעשה, לו היו אומות העולם עומדים אצלהם בתור כדי להצטרף ליהדות? הם כניראה היו כותבים מחדש את ספר הכוזרי.
 
מדוע?

אמנם נאמר "קשים גרים לישראל..." אבל לא נאמר שחובה שתהיה סחבת ובטלנות! מעניין גם הרבנים הראשיים מבינים זאת. שסחבת אסורה! בברכה
 

Henryf

New member
כניראה שהרבנים בגולה אינם יהודים

בגולה הגיור (האורטודוכסי) לוקח כשנה. לוקח זמן ללמוד את היהדות, אך עושים זאת בקורס מרוכז תחת השגחה רבנית הדוקה, ושנה זה זמן מספק כדי שגיורת תדע יהדות יותר מכל יהודיה ממוצעת. אני מבין שאי קיומה של "סחבת סתם" גורם לרבני חו"ל לפעול בניגוד ליהדות הישראלית, זו המעניקה גיבוי אידאולוגי לכל הפאשלות שלה.
 
אמת חסר להם דבר מה.

בוקר טוב ידידי Henryf, חסר לי שהם עדיין שם ולא כאן, ואיני מדבר על "השליחים" שדומים לשולחיהם... ואתה צודק, אבל לצערי, הסחבת אינה רק נחלת הרבנות. ברכות עם תקווה בלב
 
למעלה