הרבה התלבטויות
טריגר

עדי:-(

New member
הרבה התלבטויות ../images/Emo18.gifטריגר

של לבוא או לא לבוא הביתה היום החלטתי לחזור כי אני במצב נוראי וחשבתי כיצד לגמור את הסבל אפילו על בי רעיון חדש דרך חדשה לסיים את הכל להפסיק לכאוב להפסיק לפחד טוב כמובן שזו עוד דרך בריחה אבל מה רע בלברוח מה? כלום זאת עוד דרך עוד אפשרות והיא נראית הכי טובה ואגב היא לא קלה כי התאבדות זה לא כמו שכולם אומרים הפתרון הקל אז אצלי זה פתרון קשה לא פחות אבל כבר לא מעניין אותי הכאב גומר אותי
אז נמאס לי ומקווה פשוט כבר ללכת
 
לא רע ../images/Emo40.gif

לברוח זה באמת לא רע, ואז מה אם זה הדרך הקלה, מי אומר שאם הכל צריך להתמודד? ולהתאבד זה באמת דרך דיי קשה ולפעמים עדיפה. אבל תחשבי מה יותר שווה... לחזור ולנסות לסיים את השלב הזה בחיים שלך ולהגיע לנקודה שהכאב כבר לא יכול לך או לברוח ולסיים את זה מהר ובלי דרך חזרה...? תחשבי אל זה
 

חן1

New member
עעעעדדדדדייייייי

אחות רעה. מלמדת את אחותה שטויות. ונו.. תסיימי כבר את השביתה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
עדידוש

קשה מאד לקרוא את הדברים שלך, אבל בוודאי לא קשה כמו שקשה לך. את יודעת את העמדה שלנו, את יודעת שאנו לעולם לא נרים ידיים ולא נשלים עם פתרון של בריחה, את יודעת שאנו מאמינים בפתרונות חיוביים ובונים. הלוואי והיית הולכת עם זה, איתנו, ולא בוחרת בדרך הבריחה.
 

עדי אוף

New member
טוב הלכתי

לקנות סיגריות ומשם לים לטייל עדיין לא מאוחר אז ביייי
 
למעלה