הרבה התלבטויות ../images/Emo18.gifטריגר
של לבוא או לא לבוא הביתה היום החלטתי לחזור כי אני במצב נוראי וחשבתי כיצד לגמור את הסבל אפילו על בי רעיון חדש דרך חדשה לסיים את הכל להפסיק לכאוב להפסיק לפחד טוב כמובן שזו עוד דרך בריחה אבל מה רע בלברוח מה? כלום זאת עוד דרך עוד אפשרות והיא נראית הכי טובה ואגב היא לא קלה כי התאבדות זה לא כמו שכולם אומרים הפתרון הקל אז אצלי זה פתרון קשה לא פחות אבל כבר לא מעניין אותי הכאב גומר אותי
אז נמאס לי ומקווה פשוט כבר ללכת
של לבוא או לא לבוא הביתה היום החלטתי לחזור כי אני במצב נוראי וחשבתי כיצד לגמור את הסבל אפילו על בי רעיון חדש דרך חדשה לסיים את הכל להפסיק לכאוב להפסיק לפחד טוב כמובן שזו עוד דרך בריחה אבל מה רע בלברוח מה? כלום זאת עוד דרך עוד אפשרות והיא נראית הכי טובה ואגב היא לא קלה כי התאבדות זה לא כמו שכולם אומרים הפתרון הקל אז אצלי זה פתרון קשה לא פחות אבל כבר לא מעניין אותי הכאב גומר אותי