הרבה אנשים טועים ולא מבינים

PunkMaster

New member
הרבה אנשים טועים ולא מבינים../images/Emo86.gif

קודם כל,יוון לא משחקת בונקר.היא משחקת שמירות אישיות.עד עכשיו נהניתי ממשחקה של יוון היא תוקפת שהיא רוצה!,היא גורמת להרבה איבודי כדור של היריב לטובתה.אתם פשוט מקנאים שישראל לא שמה ויוון כן! יוון משחקת כדורגל יפה ואטרקטיבי.פשוט אתם לא מבינים איך זה נפל עליהם ולא עלינו.לשחקננו העצלים בישראל לעולם לא יגיעו רחוק
 

La MADRIDISTA

New member
לא...

אי אפשר להשוות בכלל את ישראל ליוון או כל נבחרת באירופה לצורך הענין אבל זה ממש לא קשור, מה יפה בבונקר? וזה כן בונקר! הם מתחילים להשתפר והרמה שלהם הרבה יותר טובה מהמשחק הראשון אבל זה עדיין לא זה, וזה עדיין יהיה גמר משעמם עם כדורגל מכוער.
 

didos11

New member
רק לא יוון

אני מעדיף שישראל תמשיך להכשל באופן מסורתי עם כל הצער שבדבר מאשר שתשחק כמו יוון.בונקר או לא העובדות מראות שכל פעם כשרואים משחק של יוון סובלים.כל מי שדיברתי איתו שונא את סיגנון המשחק שלהם.אנחנו גם לא מקנאים בהם כי לנבחרות עם אוכלוסיה קטנה כמו הולנד ודנמרק הולך טוב ויש אפילו אהדה אליהם,הכל קשור לסיגנון המשחק.
 

La MADRIDISTA

New member
לא קשור

אני לא מדברת על קנאה..אבל בכל זאת גם למשחק המגעיל של יוון יש לנו עוד הרבה כדי להגיע... הכל קשור בכלל לאיך שמתייחסים לכדורגל מההתחלה, התפיסה של הכדורגל בארץ מעוותת ואם גם זה היה נורמלי אז הכל היה שונה
 
אני לא סובל

הכדורגל הפנטסטי והמאורגן של יוון גורם לי לעונג הרבה יותר מכדורגל מבולגן וחסר הגיון של נבחרות עלובות כדוגמת הולנד וצרפת. והלוואי שנבחרתנו תשחק ככה למרות שאני לא מאמין שהישראלי הממוצע יהיה ממושמע כמו היוונים אבל מי יודע עם מאמנים גרמניים הכל יכול לקרות.
 

PunkMaster

New member
רואים שאתה לא מבין בכדורגל!

שמירה אישית אינה אני חוזר אינה ! בונקר בונקר זה לשחק ליד רחבת השישה עשר ולחכות למהלך של היריב וזה לא מה שהיה שם,מה שם זה היה שמירות אישיות על שלושת רבעי המגרש זה למה היה בהתחלה כמעט מצבים לבארוש עד שנסגר בשניה האחרונה הוא עבר שחקן יווני והלך לבעוט אבל האלו ששמרו על שחקנים האחרים הם הגיעו בזמן(אם בארוש היה מוסר שמאלה לקולר היה כבר יכול להיות 1-0) אז אל תגיד שזה בונקר והם משחקים יפה מאוד אולי זה שראית צ'כיה נדהמה מהשמירות אישיות הצמודות והאדירות של שחקני יוון עובדה:יוון פגעה במסגרת בדיוק כמו צ'כיה רק עם אחויזים טובים יותר(של יוון 6-9 למסגרת צ'כיה 6-16 למסגרת) ללא ספק היה משחק טוב הגמר יהיה בקצב מהיר הרבה יותר,במיוחד שיוון תצטרך לשמור על שחקנים מהירים כמו רונאלדו ופיגו. יוון תסתגל לטקטיקה של פורטוגל ותשחק בקצב מהיר ותנצח ליוון מגיע ולא אחרת היא הוכיחה את דגולתה ואנחנו נצפה שהיא תיקח בגלל שהיא הכי טובה נחושה ורוצה
 

didos11

New member
תגיד,מה אתה צוחק עלי?

שמירה אישית זה לא בונקר,משחק מסירות זה לא פסים. כדורגל מכוער זה כדורגל מכוער!!!!!!!!!!! נקודה.אם קוראים לו בונקר או טקטיקה נכונה או שמירה אישית או בוקס אנד וואן זה לא מעניין אותי.זה מעניין מי שלומד אימון בוינגייט-אני צופה שרוצה לראות גולים והזמנויות. אם אני או מי שדומה לי לא מבין כדורגל,זה כבר לא משנה-מה שחשוב זה אם אני אוהב כדורגל או לא.כדורגל כמו בשנים של איטליה 90 שהיה מכוער יש להעלים ולהביס.מה אכפת לי אם זה טקטי או לא,זה אני משאיר למאמנים-אני רוצה גולים והרבה.
 

Scaly

New member
מ'כפת לי מה אתה רוצה...

סתום ת'פה, תפסיק לבוא בטענות לך לזונה טובה שתסתדר אותך במקום להמשיך לזין ת'שכל על יוון יוון אלופה ובצדק! שמעת?! כל אחד פה מזיין לי ת'שכל על יוון... ועוד מי! אוהדי איטליה, גרמניה ולא יודע מה....מה הם עשו? יוון אלופה, יוון אלופה, יוון אלופה עכשיו לך תאונן
 
אוי סתום

אני אוהב את הכדורגל של יוון אבל אתה לא תחליט מי ידבר פה על מה. וגם זה לא שהכרת מישהו מיוון לפני היורו(לעומתי), זה לא שידעת איזה קבוצות יש ביוון חוץ משתי הגדולות(לעומתי), זה לא שידעת איך יוון משחק לפני היורו(לעומתי), וזה לא שידעת מי זה המאמן של יוון לפני היורו ומה עברו(לעומתי). אז סתום ת'פה ואל תתלבה יותר מדי, זה לא שאתה אוהד את יוון אתה פשוט אוהד את מי שמנצחת.
 

Scaly

New member
מה?

קודם כל...אתה גבר אחושרמוטה שאתה יודע את השמות של השחקנים.. אני בטוח שאתה מקבל בגלל זה כוסיות כל יום.. דבר שני...לא אמרתי בכלל שאני אוהד אותה.. אתם חבורת בכיינים ולא יותר מזה, ואתה עוד יותר אדיוט. קראת בכלל מה רשמתי? מה הקשר?! "זה לא שאתה אוהד את יוון אתה פשוט אוהד את מי שמנצחת" מה?! מה איכפת לי בכלל מי מנצח, אתה חושב שידעתי שמות של שחקני נבחרות? באתי לראות כדורגל! ונהנתי, מיוון גם(האמת שהכי מאנגליה אבל זה לא שאני יודע את שמות השחקנים, אתה יודע? גבררררררררררררר)
 
למעלה