הקשר בין ADHD לבין בגידות...

הקשר בין ADHD לבין בגידות...../images/Emo12.gif

לא עשיתי כמובן מחקר מדעי,וכל מה שאכתוב הוא פרי מוחי הקודח וניסיוני האישי והפרטי. נראה לי, וגם זו לא מסקנה מדעית שאנשים הסובלים מ ADHD, חיי הנישואים שלהם פחות טובים משל אנשים ממוצעים.. אקצין ואומר, שיש לי יותר מחשד שאחוז הגירושין בקרב האוכלוסייה הזו גבוה, מאשר בכלל האוכלוסייה... אני יכול להרחיב איך הגעתי למסקנות האלה אם רק תרצו.. ועכשיו הקשר לבגידות. מאחר ואני מחזיק בדעה הנ"ל, כי חיי הנישואים של אנשים הסובלים מ ADHD, פחות טובים משל כלל האוכלוסייה , (ככה זה אצלי לפחות), ומכאן אמשיך לדבר רק על עצמי.. מאחר ומצבי גורם להרעה בנישואין, אותה הרעה גורמת לבילבול שכבר קיים גם בלי אותם בעיות... אותו בילבול מביא לחשיבה לקויה, חשיבה לטווח קצר מאוד, או ללא חשיבה כלל וכלל.. תוסיפו לכך שאני אחד שמאוד קשה לו לדחות סיפוקים, די חסר סבלנות.. ולכן כשאין לי סיפוקים, אני מחפש אותם, והיום בעידן האינטרנט זה כל כך קל..וכך כל הזדמנות הנקרית בדרכי, אני חוטף בשתיי ידיים, לא חושב על ההשלכות, זה עושה לי טוב לזמן קצר, ואז חוזר חלילה.. סתם משהו שקפץ לי לראש, מאז ש"גיליתי" שגם אני כנראה לוקה ב ADHD.. אשתדל קצת לפתח את התיאורייה הזאת, ולהביא אותה בצורה קצת יותר רצינית..בכל זאת, השעה.. מה דעתכם?? לילה טוב.
 

zivadina

New member
ADHD אצל מבוגרים

אכן, למבוגרים ADHD יש בעיות בחיי הנישואין, ומי כמונו יודע זאת. ההסברים נמצאים במדור הזה בספרייה שלנו. לאדם "רגיל" קשה להבין את דרך החשיבה הפתלתלה ואת האימפולסיביות של בן זוגו ה-ADHD. מנסיון, הנישואין של ADHD מסובכים גם אם לא מוסיפים להם בגידות. צריך הרבה מודעות לבעיית ה-ADHD ולתגובות שהיא מעוררת בצד שכנגד.
 

עשר ענת

New member
נישואין וADHD

מסכימה עמך מניסיוני שלי בעלי ואני נמצאים בטיפול זוגי מזה 3 שנים ועוד ארוכה הדרך
 

חגית35

New member
יש לזה ביסוס מחקרי

לא אחת אנו מביאים מחקרים חדשים על מבוגרים ו-ADHD והנתון הזועק כל פעם מחדש הוא שיעור מערכות יחסים מפורקות גבוה, גירושין, אי התמדה ביחסים זוגיים לטווח ארוך, ועוד... כמובן שאין זה אומר שכל ה-ADHDים בוגדניים... זה ששיעור הגירושים אצלם גבוה יותר זו עובדה - אבל אם תיקח את האוכלוסיה ככלל, הרי ששיעור הגירושין בארה"ב הוא 1:1 (היינו 50%) ואנו בדהרה לעברם בשיעור של 40% !!! (כמובן שהוא כולל בתוכו את ה-ADHDים...)- אז אולי ריטלין יעזור לך לראות את עצמך בשליטה וללא אימפולסיביות וחוסר בעכבות ומעצורים?
 
היי חגית...

ראשית תודה... עדיין לא אובחנתי ואלה צעדי הראשונים בעולם הזה.. ככה שריטלין או כל דבר אחר...עדייו מוקדם..
 
למעלה