ronenrii20
New member
הקשר בין סבואיירק דרמטיטסס לדלקת עפעפים../images/Emo7.gif
שלום רב האם יש קשר קיים,ומוכח בדלקת בלפריטס בעינים לבין סבואיירק דרמטיטסס[אף אדום,גבות אדמומיות,עור שמנוני,ולעיתים רטוב[יש גם לעיתים פתיתים לבנים על הריסים]. רופא העינים ציין שיש סתימה של בלוטות החלב בעפעפים,טופלתי על ידי מינוצקלין 50 גרם ואחרי שלושה שבועות הרגשתי לא טוב[רגישות בקיבה]. האם יש כדור אחר,ומומלץ ללא תופעות לואי? האם יש טיפול קוסמטי,או אחר שיכול לשפר את הסבואיירק דרמטיטסס? האם מומלץ שימוש בתוספי מזון ואם כן איזה? אודה לסיוע
שלום רב האם יש קשר קיים,ומוכח בדלקת בלפריטס בעינים לבין סבואיירק דרמטיטסס[אף אדום,גבות אדמומיות,עור שמנוני,ולעיתים רטוב[יש גם לעיתים פתיתים לבנים על הריסים]. רופא העינים ציין שיש סתימה של בלוטות החלב בעפעפים,טופלתי על ידי מינוצקלין 50 גרם ואחרי שלושה שבועות הרגשתי לא טוב[רגישות בקיבה]. האם יש כדור אחר,ומומלץ ללא תופעות לואי? האם יש טיפול קוסמטי,או אחר שיכול לשפר את הסבואיירק דרמטיטסס? האם מומלץ שימוש בתוספי מזון ואם כן איזה? אודה לסיוע