הקשחת מיתלים

  • פותח הנושא kista
  • פורסם בתאריך

kista

New member
הקשחת מיתלים

הקשחתי מיתלי מזלג ל-vx ע"י הארכת הספייסרים במזלג בכ- 5cm מ-9cm ל-14cm (הפיתרון הזול מבחינתי ) שאלתי לפורום ?? עד כמה זה רע . האופנוע בינתיים בתוך הבית ברגע שאני יפטר מהקופסה, אני מחזיר אותו לכביש. נ.ב. למכירה רנו 19 1800RT מודל 94
 

C O L T

New member
זה לא קצת קיצוני?

5 ס"ם למתלים לא ארוכים יחסית? אני גיליתי שבפעמים רבות צריך אחרי זה לפתוח ולקצר קצת את הספייסרים הודות להגזמה במידות. תשקול היטב. הקשחת יתר תגרום לאופנוע לקפץ על המהמורות ותפגע ביציבות.
 

45degrees

New member
../images/Emo45.gif תחפש שירשור קודם לפני כחודש

בנושא. 1. הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו זה התאמת המזלד למתלה האחורי לאחר השינוי, אחרת זעזועים מאחורה - יעברו קדימה, לא יספגו ויהפכו למכות בכידון (למשל). 2. אם סעיף 1 תקין אז אתה צריך לוודא שנשאר במזלג מספיק SAG. אם אין מספיק - הצמיג לא יעקוב טוב אחרי הכביש. התוצאה - קצב יותר איטי בקטע נתון. 3. אם סעיפים 1,2 תקינים - בדוק שהשיכוכים מתאימים לעבודה עם הקפיצים (שכרגע יש עליהם יותר עומס התחלתי), ושהשמן במזלג מתאים למה שאתה הולך לעשות בו. 4. אם 1-3 תקין, זכור שבעצם קיצרת את מהלך המיתלים. 5. סע לשלום.
 
למעלה