הקשחת המתלה האחורי בדרוזי

עידוו 21

New member
הקשחת המתלה האחורי בדרוזי

איך מתבצע, אפשרי להסבר על המקלדת או שזה קצת יותר מורכב... תודה מראש
 

DAN TAL

New member
בהכללה גסה אומר שכל הדרוזים

שנמסרים ע"י היבואון סובלים מסאג גדול מידי ובהרבה. מצב זה משפיע נוראות על ביצועיהם. כוונו את הסאג הראשוני {משקל האופנוע בלבד} לכ-10% ומשם תמשיכו. יש לכם הרבה לסובב אבל זה שווה כל סיבוב. מקבלים כמעט אופנוע חדש.
 

עידוו 21

New member
אשמח אולי להכוונה יותר ספציפית...

הסבר קצת יותר ברור ומעשי למי שזאת התעסקות ראשונית
 

davidi9

New member
לעידו!אם תיסתכל על הבולם תראה שמעל לקפיץ יש ש

תי טבעות משוננות את הטבעת העליונה יש לשחרר קצת [סיבוב נגד כיוון השעון]ואת הטבעת שיושבת מעל הקפיץ יש לסובב עם כיוון השעון כך שיכווץ את הקפיץ לאחר כיווץ הקפיץ למידה הרצויה יש לסגור את הטבעת העליונה העבודה נעשת עים פטיש ומברג ארוך מצד ימין של האופנוע לצורך גישה קלה יותר יש לפרק את הכנף ולשחרר את בורג של הקופסה השחורה
 

eran 250

New member
הייתי ממליץ להשתמש בכלי מתאים לפתיחת וסגירת ה

קפיץ. למרות שלצערי גם לי לא היה את במפתח הזה אז נאלצתי לדפוק..
 

a c t i v e X

New member
../images/Emo31.gif לא לחורניות (מנסיון)

אני עשיתי ככה בחורניות והנזק המכוערות לטבעות (למרות שלא היה נזק פונקציולי) ביאס אותי עד שהחלפתי בולם קומפלט (תודות לאיביי ולYZFים שמפרקים שם על ימין ועל שמאל)
 

חרגול1

New member
אז ככה, כדי לפשט קצת את מה שדן טל אמר

אתה מוזמן להכניס ולקרוא קצת מאמרים כאן בפורום ובפולגז. ישנו מאמר בפולגז הבנוי מארבע חלקים, זה ארוך אבל שווה. מומלץ להתחיל מחלק א' (בהמשך יש הסבר מפורט על כיוון סאג). בנוסף ישנו מאמר קצר של מקסמקס. חוץ מזה שאר המאמרים גם מומלצים, יש המון חומר זמין ומענין. תהנה.
 

חרגול1

New member
תיקון... בהמשך יש הסבר מפורט על כיוון סאג

מלווה בתמונות. (גם במאמר של מקסמקס ישנו הסבר על כיוון סאג).
 
למעלה