הקרנבל מתחיל. מי אמר ברזיל ולא קיבל?

הקרנבל מתחיל. מי אמר ברזיל ולא קיבל?

הקרנבל מתחיל. מי אמר ברזיל ולא קיבל?

הרבה זמן לא היו ציפיות מקבוצת כדורגל כמו שיש מאלופת העולם הנוכחית שתשחק הערב מול קרואטיה (22:00). ההרכב הברזילאי ידוע לכולם, גם האימונים פתוחים לכל דורש. טודור: "ניצחון שלנו יהיה סנסציה"


כל העיניים יהיו מופנות הערב (22:00) לברזיל כאשר אלופת העולם תפתח את ההגנה על התואר במשחק מסקרן מול קרואטיה.
הרבה זמן לא זכורה קבוצה שעוררה כל כך הרבה עניין ברחבי העולם. נדמה שבכל מקום שתלך תוכל למצוא אוהדים של נבחרת הסמבה, שלא מאכזבת את הקהל והתקשורת בגישה הפתוחה, אך גם מעט יהירה אולי.
כל האימונים של ברזיל היו פתוחים לתקשורת ולקהל. בניגוד למאמנים אחרים, שלא נותנים יותר מכמה דקות של חסד ושוכרים מאבטחים שישמרו על סודיות בכל הנוגע לטקטיקה, קרלוס אלברטו פריירה פירסם את ההרכב הראשון שלו כבר בתחילת מאי ולא חשש להראות את מה שכולם יודעים – השחקנים שלו באים ליהנות והוא לא מתכוון להגביל אותם.
כל כך הרבה מילים נשפכו כבר על הרביעייה הגדולה של רונאלדיניו, רונאלדו, קאקה ואדריאנו, שכל מילה נוספת תהיה מיותרת. על הספסל יחכה רוביניו, ואם אפשר לחפש נקודת תורפה במערך הברזילאי זה אולי הבלם חואן, שמקבל את חולצת ההרכב בעיקר בגלל משחק הראש המצוין שלו.
איגור טודור הקרואטי, שחקן יובנטוס ששיחק כמושאל בסיינה, לא חי באשליות: "99 אחוז מהעולם סבור שברזיל פייבוריטית , כך שתיקו יהיה הצלחה עבורנו. ניצחון יהיה בגדר סנסציה".
הנבחרת של זלאטקו קראניצ`ר פגשה את ברזיל במשחק ידידות באוגוסט האחרון וסיימה איתה ב-1:1. הפעם בבמה המרכזית זה יהיה יותר קשה. הבן של המאמן, ניקו, עשוי לפתוח בהרכב כשהחיסרון היחידי יהיה איביצ`ה אוליץ` מצסק"א מוסקבה. בהתקפה ישחקו איבן קלאסניץ` ודאדו פרשו, צמד לא רע בכלל, שינסה לעקוץ את ההגנה הברזילאית שתדחוף קדימה כל הזמן כדי לספק לאלפים את ההנאה לה הם מצפים.
הרכב ברזיל: דידה, קאפו, לוסיו, חואן, רוברטו קרלוס, אמרסון, זה רוברטו, קאקה, רונאלדיניו, אדריאנו, רונאלדו.
הרכב משוער קרואיה: סטיפה פלטיקושה, דאריו סימיץ`, רוברט קובאץ`, יוסיפ סימוניץ`, דאריו סרנה, איגור טודור, ניקו קובאץ`, מרקו באביץ`, ניקו קראניצ`ר, איבן קלאסניץ`, דאדו פרשו.

לכתבות נוספות >
 
למעלה