הקרונות החדשים ברכבת עלו מיליארדים - מדוע הנוסעים לא מרוצים?
כמעט שש שנים חלפו מאז הוזמנו הקרונות מתוצרת סימנס עד שנכנסו לשימוש ברכבת ישראל. אלא שאז התברר שהם מותאמים לנסיעות פרבריות, ולכן המושבים תוכננו בהתאם - וגם השולחן הגדול והשימושי נעלם. נוסעים מתלוננים: "הנדסת האנוש גרועה, העבודה מול המחשב בלתי אפשרית". ברכבת מבטיחים: "לומדים את ההתייחסויות מתוך כוונה לבצע התאמות באספקת הקרונות הבאים"
כמעט שש שנים חלפו מאז הוזמנו הקרונות מתוצרת סימנס עד שנכנסו לשימוש ברכבת ישראל. אלא שאז התברר שהם מותאמים לנסיעות פרבריות, ולכן המושבים תוכננו בהתאם - וגם השולחן הגדול והשימושי נעלם. נוסעים מתלוננים: "הנדסת האנוש גרועה, העבודה מול המחשב בלתי אפשרית". ברכבת מבטיחים: "לומדים את ההתייחסויות מתוך כוונה לבצע התאמות באספקת הקרונות הבאים"
הקרונות החדשים ברכבת עלו מיליארדים - מדוע הנוסעים לא מרוצים? | כלכליסט
כמעט שש שנים חלפו מאז הוזמנו הקרונות מתוצרת סימנס עד שנכנסו לשימוש ברכבת ישראל. אלא שאז התברר שהם מותאמים לנסיעות פרבריות, ולכן המושבים תוכננו בהתאם - וגם השולחן הגדול והשימושי נעלם. נוסעים מתלוננים: "הנדסת האנוש גרועה, העבודה מול המחשב בלתי אפשרית". ברכבת מבטיחים: "לומדים את ההתייחסויות מתוך...
www.calcalist.co.il