הקעקוע של coach

loserontheloose

New member
הקעקוע של coach

מתנצלת אם כבר דיברתם על זה אבל בעודנו צופות בפרק של השבוע, שמנו לב אימי ואני של-coach יש קעקוע של אותיות עבריות ואפילו מנוקדות על הזרוע, אבל לא משנה כמה ניסינו, לא הצלחנו לקרוא את מה שכתוב... השאלה - האם הקעקוע הוא פסוק תנ"כי כל שהוא? משהוא מהקבלה? משפט כל שהוא? או סתם אותיות בעברית חסרות פשר? מישהו יודע? תודה מראש.
 

HappyPoni

New member
זה ציטוט מהספר "שיר השירים"

הוא לא יהודי, גם הנצרות וגם היהדות מאמינים בתנ"ך ובברית החדשה ומשם לקוח הציטוט.
 

loserontheloose

New member
לא טענתי שהוא יהודי

אני לא מאלה שתמיד מחפשים את "הקשר היהודי" בכל תוכנית טלוויזיה/סרט. סתם סקרנות. תודה על התשובה! יודעת מה הציטוט ומאיזה פרק/פסוק?
 
אני לא בטוח

אבל הפסוק מכיל את השם "בנימין", קואץ' בחר בכוונה את הפסוק הזה כי השם האמיתי שלו הוא בנג'מין, שזה כמו בנימין בעברית.
 

HappyPoni

New member
את זה אני לא יודעת...

דרך אגב נחמד לראות אותך גם בפורום הישרדות
 

loserontheloose

New member
טוב מצאתי

יש לי תכונה כזאת שאני לא יודעת משהוא, זה משגע אותי עד שאני מוצאת את התשובה. אז סתם למי שרוצה לדעת - הקעקוע מורכב משני פסוקים. הראשון כמו שכבר נאמר, פסוק שבו מופיע שמו של המאמן בנג'מין (בנימין) - והוא: בראשית, פרק מ"ט, פס' כ"ג ("בנימין זאב יטרוף, בבוקר יאכל עד; ולערב, יחלק שלל") השני הוא תהילים, פרק כ"ג, פס' ד' ("גם כי אלך בגיא צלמות, לא-אירא רע -- כי אתה עמדי; שבטך ומשענתך, הנה ינחמני") הוא מסביר את הקעקוע וקעקועים אחרים בקליפ אקסטרא שנמצא באתר הרשמי: http://www.cbs.com/primetime/surviv...ZSXqfRgGjtBM0A5LfX1doy1_OhCs&play=true&cc=105 וזהו, הרגעתי את האובססיה.
 
למעלה