הקמת אתר

האמיתית

New member
הקמת אתר

שלום רב הקמתי לאחרונה בית עסק חדש לאחר שפיתחתי מוצר טכנולוגי מורכב וייחודי מאוד כיצד לדעתכם צריך להראות האתר? מהם כללי האצבע לאתר שכזה? כל מידע נוסף יתקבל בברכה
 
לאמיתית

...לא פשוט לענות לך על השאלה בלי שנתת פרטים כמו מה המוצר, מה החלופות ומי קהל היעד. מה שכן אפשר לומר זה ש(בפרט כשמדובר במוצר טכנולוגי) מומלץ להקצות תקציב ריאלי להקמת האתר ולהשתדל להימנע מפלטפורמות חינמיות.
 
לא יודעת למה חשבתי שראיתי inspir שם

אתר מקסים לטעמי, גם בשפע התוכן שבו, וגם בעיצוב...
 

Itzik RDVC

New member
האתגר הוא איך מסבירים את התועלת שלו

אחת הדרכים היא לחפש ברשת אתרים של מוצרים דומים, לראות מה טוב ומה פחות טוב בהם וכך לייצר הבנה של הצורך. אם יש לך תקציב לעיניין, אז כמובן שפניה למעצב אתרים איכותי יפטור לך את העיניין. חשוב שזה יהיה מעצב עם אורינטציה שיווקית/פרסומית. בהצלחה
 
מצטרפת להמלצה של איציק

התחילי בבחינת אתרים אחרים בתחום. שימי לב מה חסר ומה טוב וקחי מה שתוכלי לאתר שלך. חשבי על הלקוח - מה הוא היה רוצה לדעת? מה יגרום לו לקנות? אח"כ חשבי איך לתקשר אליו את כל מה שאת מציעה, כך שיבין שיש כאן הצעה רלוונטית עבורו. דאגי לטקסטים טובים ופניה יעילה ונכונה ללקוח. זהו אחד החלקים החשובים ביותר באתר. אני מכירה אתרים מדהימים במקצועיותם וביופים, שלא מייצרים ולו לקוח אחד בודד. פשוט כי הם לא כתובים נכון (הם כתובים יפה, רק לא יעיל). אני מניחה שאת רוצה שהאתר יקדם את המוצר שלך. לכן אני ממליצה להיוועץ באנשים שמבינים בשיווק ולא רק בעיצוב ובניית אתר. בהצלחה רבה, מיטל
 

ירוקעד1

New member
ראש אחר

תסתכלי מה אחרים עושים ואז תחשבי מה את יכולה לעשות אחרת, חתרי לבידול. כיוון שאין לך יתרון ראשוניות (אלא אם המוצר חדש בתחום חדש ואז הגישה מעט שונה). בעקרון כללי אצבע הם בעייתיים אבל אם אנסה בכל זאת ואזכור שבכף יד ממוצעת 5 אצבעות - 1. פניה ממוקדת לצורך אמיתי. 2. הצגה גרפית נאה ותומכת מוצר. 3. מבנה אתר פשוט ויעיל לצורך קידום האתר. 4. זכרי שתוכן הוא המלך ובלעדיו אין זכות קיום לאתר, התוכן צריך להיות כתוב שיווקית ורהוט. 5. חתירה להשגת פרטי הלקוח המתעניין (בד"כ ע"י רישום לניוזלטר, בד"כ הפיתוי הוא מתנה שיכולה להיות החל ממאמר/מחקר חשוב אותו לא ניתן לקבל בלי רישום וכלה בדוגמית). צודקת מאד מיטל לגבי החשיבות של הגישה השיווקית בבניית האתר אם את רוצה שהוא ימכור ולא ישמש רק ככרטיס ביקור וירטואלי.
 

תאנה 2

New member
תכנון אתר

"מוצר טכנולוגי" זהו מושג רחב מאד. אנחנו עובדים כך: ראשית יש לגבש את המטרה של האתר. האם מטרת האתר היא למכור מוצרים? או שהמטרה היא ליצור פניות? או רק למסור אינפורמציה ללקוחות קיימים. יש לחשוב מיהו קהל היעד (עסקים, אנשים פרטיים, חתכי גיל, מין, מעמד סוציואקונומי וכדומה) על פי הנתונים הללו יש לבנות אסטרטגיה הכוללת את מבנה האתר והעיצוב שלו ואת דרכי הקידום והפרסום.
 
מטרתו של כל אתר עסקי היא למכור

אינני מבינה מדוע חברה תרצה להקים אתר שלא מוכר ומקדם עבודה את המוצרים. תדמית לא מעניינת אף אחד. אינפורמציה זה חשוב - בתנאי שהיא מהווה בסיס לפניה הלאה שתייצר פניית לקוח. פניות של לקוחות הן בעצם מכירות. הרי אין עניין לחברה לייצר פניה ללא מכירה בסופה. בשורה התחתונה, אתר המוקם ע"י עסק צריך לייצר עבורו הכנסות. הדרך ליצירת הכנסות מאתר מגוונת. אבל המטרה היא אחת. אפשר לקרוא פה עוד קצת על אתר שמייצר לקוחות עבור העסק ושיווק באינטרנט בכלל.
 

תאנה 2

New member
לא הובנתי נכון

כמובן שהמטרה הסופית של אתר עסקי היא ביצוע עיסקאות. לשם השגת מטרה זו ישנן מגוון אסטרטגיות. אחת מהן היא מכירה דרך האתר אבל זו לא הדרך היחידה. חלק מהאתרים מייצרים פניות. חלק מהאתרים מגבים פניות. כלומר, לקוח שכבר פנה, או פנו אליו, בדרכים אחרות, נשלח אל האתר לקבלת מידע או חיזוק השיווק. ישנם אתרים אשר מיועדים רק ללקוחות קיימים לטיפול בהזמנות וכד'. ונקודה אחרונה - תדמית לא מעניינת אף אחד??? מי יקנה מוצרים מאתר שנראה זוועה?
זאת ועוד - קיימים אתרים שהם לצורך תדמית בלבד (בעיקר של מותגים גדולים, אבל לא רק). גם תדמית היא חלק ממכירה.
 
תדמית לא מעניינת

מה שמעניין את הגולש הוא מה יש באתר עבורו - מידע, מוצר, שירות שהם בעצם פתרון לבעיה שהתעוררה אצלו. אתר שמוכר תדמית לא ייצר ולו לקוח אחד. אם אין הנעה לפעולה והפניית הגולש במסלול חכם ויעיל ליצירת קשר, חבל על הכסף, הזמן והאנרגיה שהושקעו בבניית האתר. ולגבי אתר שנראה זוועה - זה לגמרי לא נכון. האתרים הגדולים והחזקים ביותר ברשת הם אתרים ללא עיצוב כמעט, ללא תמונות ועם המון טקסט. לדוגמה גוגל ויאהו. וזה נכון גם בארץ וגם בחו"ל. אני אוהבת לראות אתר מעוצב יפה, רק לא חושבת שיש קשר בין עיצוב יפה להנעת הגולש לפניה, מכירה או יצירת קשר עם החברה. מה שכן יכול להבריח הוא עיצוב ובניית אתר חובבני. אתר כזה בדר"כ גם לא יהיה כתוב טוב.
 

תאנה 2

New member
עיצוב ותדמית הם נדבכים חשובים בשיווק ובפרסום.

לא ברור לי למה את יוצאת בכזאת חריפות נגד תדמית. עיצוב מעביר מסרים לא פחות מתוכן כתוב. גוגל ויאהו לא מעוצבים? אני בטוחה שנערכו עשרות סקיצות, ושעות רבות של דיונים על העיצוב של האתרים הללו. מינימליזם עיצובי איננו חוסר עיצוב. את מדברת על עיצוב יפה ועל הנעה לפעולה. המטרה של העיצוב אינה שהאתר יראה יפה, אלא שהאתר יראה נכון. העיצוב מניע לפעולה. כולנו קונים מוצרים לפי עיצוב האריזה שלהם ולפי התדמית שמכרו לנו.
 
מכירות

ברור שכל אתר מחפש את העיצוב הכי טוב בשבילו, במילים אחרות- העיצוב שישיג לו יחס המרה הכי גבוה, במילים אחרות- מכירות! זה הדבר היחיד שעומד בראש של כל בעל אתר (גם יאהו וגוגל)- איך אני משיג הכי הרבה גולשים? ואיך אני יכול למכור הכי הרבה? לפותחת השרשור- תתייעצי עם הגולשים שלך ותמצאי את העיצוב שהכי יסקרן אותם ויחזיק אותם באתר
 
למעלה