הקמפיין - קווים לדמותו

ש.גנות

New member
הקמפיין - קווים לדמותו

מה אתם חושבים צריכה להיות הסיסמה המרכזית והנושאים המרכזיים שיובילו את קמפיין העבודה לבחירות הבאות? לדעתי, ההתמקדות בנושא החברתי-כלכלי בלבד עלולה לממש את החשש שנוצר עם הבחירה של פרץ ולהפוך את העבודה לסוג של מפלגת נישה. טוב ויפה שהנושא המדיני-בטחוני נמצא בקונצנזוס, כמו שאומר עמיר פרץ (ואני נדהם כל יום לגלות כמה זה הופך להיות נכון), אבל זה לא אומר שצריך לוותר עליו בקמפיין - נתקלתי בהרבה אנשים שהיו מצביעים לעבודה אם הם היו בטוחים שאפשר לסמוך על פרץ בנושא המדיני-בטחוני. העבודה צריכה להשתמש בפוטנציאל האנושי העשיר והמגוון שלה ולהוביל אג'נדה של מהפך כולל בסדר היום של מדינת ישראל. ומכאן הסיסמה: "העבודה - סדר יום חדש" תשדירי התעמולה (והמודעות שיציגו יותר מאשר סיסמה אחת) צריכים להתמקד כל פעם בנושא אחר, תוך הצגת דמות בולטת מצמרת הרשימה ש"ניתן לסמוך עליה" בנושא: חברה וכלכלה - אבישי ברוורמן, מאבק באלימות ובתאונות הדרכים - אריה עמית, ביטחון - עמי איילון, חינוך - יולי תמיר. העבודה היא לא מפלגה של איש אחד וצריך להדגיש את זה. אם הייתי יועץ התדמית של עמיר פרץ הייתי ממליץ לו להוריד את השפם מחר (זה נשמע טיפשי, אבל שינוי בולט כל כך יכול לפתוח את הציבור לקבל את עמיר פרץ כדמות שונה מזאת שהם הורגלו אליה.) חוץ מזה, צריך לחשוף אותו כמה שיותר, כולל בעימותים טלוויזיוניים. אי אפשר להגיד שהוא לא יודע לדבר בפני ציבור, וזאת אולי הדרך הכי טובה לשבור את התדמית של "אידיוט\בדיחה" שדבקה בו משום מה. הפיתוי לצאת בקמפיין נגטיבי נגד שרון הוא גדול, אבל לא ככה ננצח את הבחירות. אלה שמאמינים בכל ליבם שהוא מנהיג ראוי לא יזוזו מדעתם בקלות, ועבור אלה שרואים אותו כ"ברירת מחדל", צריך להציג אלטרנטיבה ראויה. אם העבודה רוצה להיות מפלגה גדולה, היא צריכה להתנהג כמו מפלגה גדולה. הבחירה של פרץ לראשות העבודה יצרה מצב נדיר בו חלקים גדולים מהציבור מתכננים לבסס את ההצבעה שלהם לא רק על בסיס ימין\שמאל מדיני, אולי בפעם הראשונה בתולדות המדינה. זאת הזדמנות נדירה, לא למחוק לחלוטין את הנושא המדיני מהמצע, אבל להכניס אותו לפרופורציות. אם מתכנני הקמפיין של העבודה יוכלו לעשות זאת נכון, זה אולי לא יוביל לניצחון בבחירות, אבל בהחלט יחזיר את העבודה לממדים הטבעיים שלה ויאפשר למפלגה הנכונה ביותר להשפיע על מדיניות הממשלה בשנים הקרובות.
 

the first duke

New member
אהבתי את רעיון קמפיין המומחים שלך

זה נכון להציג את מלוא הכוורת הוניסיון של העבודה בכל אחד מהתחומים ולא רק בתחום אחד. חשוב להציג את המומחים של העבןדה בתחומי הכלכלה-חברה, חינוך, ביטחון(וכאן יש לעבודה כוחות חזקים שלא נשמעים מספיק) ונושא ביטחון הפנים והמאבק בשחיתות שלצערי מוזנח מדי בבחירות האלו. יש לנו נבחרת מעולה, חבל שהציבור לא מכיר חלק מהמומחים שלנו והגיע הזמן שהמפלגה תשנה זאת!
 
לדעתי הקמפיין צריך להתמקד בדבר אחד

ויחיד: בעם. פרץ הוא לא אדם אינדיבידואל, הוא מייצג את העם, אותי וארותך ואת כל אחד מאיתנו שקץ כבר בפוליטיקאים אוהבי שררה שיודעים רק להבטיחולא לקיים מאומה ממה שהם מבטיחים, על כן קמפיין הבחירות של עמיר פרץ צריך לדבר אל העם ולא אל אף אחד אחר מלבדו, לא לבנקים הגדולים כמו דוייטשה בנק המושחת, לא לאנשים שאוהבים ללקק לשרון כי שרון יכול לצ'פר אותם אחרי זה, זה כמו פרס למשל, ובטח שלא לבעלי ההון והשררה במדינה, שהם האחרונים שיכולים ורשאים לייצג את העם. קמפיין העבודה צריך להעביר מסר חד וברור, משהו בסגנון ג'ורג' בוש, מי שרוצה להיות עם העם צריך להיות איתנו, ומי שלא מוזמן לעזוב ולא לחזור לעולם, העם ממש לא יתגעגע אליו. המסר הזה חייב להיות חד וברור וככזה הוא יכול להתעלות על כל שאר המסרים המזוייפים של שרון וקדימה שלו שיודע רק להפריח סיסמאות באוויר ולא לקיים דבר ממה שהוא מבטיח, דבר אחד אסור לנו לעשות, וזה לחזור על הטעויות הפאטאליות שעשתה שינוי, מה שהביא אותה למצבה העגום והקטלני עבורה בסקרים. קודם כל אסור לנו בשום פנים ואופן להתפתות למדיניות הכלכלית ששינוי מחזיקה בה, כיוון שכלכלה כזאת פירושו של דבר מוות לכל מי שאינו חזק ואינו יכול לשרוד בג'ונגל שיוצרת כזאת כלכלה. כמו כן אסור לעמיר פרץ בתכלית האיסור לגלוש מהתחום החברתי כלכלי לתחום המדיני בטחוני, כיון שברור שזוהי מזימתו של שרון שזהו מגרש המשחקים שלו, ולכן על פרץ לעשות הכל ולהביא את שרון, נתניהו ולפיד אל מגרש המשחקים שלנו, שבו אנחנו שולטים ושבו אנחנו מכתיבים את החוקים, רק על ידי כך אפשר וניתן לנצח את שרון ואת קדימה, במגרש שלנו ולא במגרש שלו.
 
אתה לא שפוי, ../images/Emo4.gif ממתיק סוד

"מי שרוצה להיות עם העם צריך להיות איתנו, ומי שלא מוזמן לעזוב ולא לחזור לעולם.." - ציטוט שלך. זו דרכו של קומראד פרץ? לדעתי הקמפיין צריך להתמקד בכמה המפלגה הזאת שווה בלי האיש עם השפם שמבטיח שכר לימוד חינם מגיל 3 ועד לסוף התואר, 1000 דולר לכל עובד ועוד שטויות שישאירו את המדינה עם הגרעון שהוא השאיר בהסתדרות. תאמינו לי - אפילו ברק עדיף בשבילכם.
 
מה שבטוח שיותר שפוי ממך.

אדם שלא מבין מה הפירוש של להיות עם העם, לא יכול להחשב מבחינתי לאדם הכי שפוי. ובהחלט אף אחד לא מחזיק אותך כאן במדינה בכוח, אתה רשאי לקום ולעזוב מתי שרק מתחשק לך ואף לא לחזור לעולם. א אחד לא יעצור בעדך מלעשות זאת בא תחפוץ בכך. ואני בהחלט תומך בשכר לימוד חינם, בשכר מינימום של 1000$ ובנוסף להכל גם לטיפול רפואי ותרופות חינם למי שבאמת זקוק לזה. לא ייתכן שחברות התרופות יתעשרו על חשבונינו ויוכלו להמציא איזה מחיר שרק יחפצו עבור תרופות שאמורות להציל חיים ושברוב המקרים אם לא בכולם, המדינה היא זו שמממנת כאלה מחקרים כדי שיימצא פתרון למחלות הגרועות ביותר, כך שלא ייתכן שהאנשים האלה שהממשלה מממנת את מחקריהם ועולים על תרופה זו או אחרת, יוכלו לדרוש בחוצפתם כאלה מחירים גבוהים ובלתי הגיוניים בעליל עבור התרופות שלהם ועבור הטיפולים הרפואים שאדם חולה צריך לעבור, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הגיעה בעצמה למסקנה שהגורם מספר אחד לעוני הוא המצב הבריאותי, וזאת כיוון שאדם חולה צריך לעשות בחירה בין תרופות לאוכל, בין טיפולים לבגדים חמים, בין רופא או מטפל להוצאות אחרות, ולכן ברוב המקרים מתברר שאנשים מעדיפים פשוט לדחות ביקור אצל רופא, קניית כדורים ותרופות וטיפולים שהם נזקקים להם כדי לשפר ת מצב בריאותם, וזאת קודם כל כדי שיישאר להם כסף לפחות לאוכל, אני כבר לא מדבר על כל שאר הדברים האלמנטריים שאדם זקוק להם כדי לשרוד.
 
אתה מקשקש ולא מבינים מילה

בדיוק כמו קומראד פרץ כשנאם באנגלית. אם לא תפסק או תכתוב עם רווחים, מדוע שאתאמץ לקרוא?
 
תשמע תעמולן של אחורה

מצידי אל תבין, אף אחד לא מכריח אותך להבין, אם אדם נולד קשה הבנה זו לא אשמתו כי מדובר בפגם מולד כמו זה שיש למשל לשרון הפטרון שלך, אבל גם אף אחד לא מכריח אותך להישאר בפורום הזה, אלא אם כן באת לכאן רק כדי לנסות לעורר פרובוקציות ולעשות תעמולה למפלגת אחורה שלך שללא שרון לא שווה אפילו את הנייר שעליו כתובות האותיות "קש" שאמורות לייצגה בקלפי.
 
למד לכתוב נכון.. ואשמח לקרוא ../images/Emo8.gif

אין לי סבלנות או זמן לשרלטני תעמולה שאינם יודעים לכתוב. יש כאן מספיק דעות עניניות. אין סיבה להכביד על עיני עם השטויות שלך.
 

DadleFish

New member
שכר לימוד חינם,

גם למי שגר בשדרות וגם למי שגר בכפר שמריהו? ואת מחירי התרופות קובעות החברות שמייצרות אותן ואין לך מה לומר בעניין. לכל היותר המדינה יכולה לבחור לסבסד את התרופות, אבל לקבוע את מחירן - זה רק חברות התרופות יכולות לעשות. או שאולי אתה מציע שלא לרכוש תרופות חיוניות מ-NOVARTIS האמריקאית כי אין לנו דרך לעשות גם להם רגולציה?
 

ש.גנות

New member
ראוי לציין

שגם הסיסמה הנוכחית "כי הגיע הזמן", למרות שהיא נראית כמו שליפה זמנית מהמותן לאור הצניחה בסקרים, יכולה להוות מעין "סיסמת גג" לקמפיין רב-נושאי. אם הקמפיין של אחרי ה-17 בינואר לא יתקשר לסיסמה הזאת, היא תהיה סוג של בזבוז (אף אחד לא באמת מצפה להחזיק מצביעים רק בזכותה, בהיותה נטולת מסר באופן עקרוני.)
 
למעלה