הקליפרס מנצחת את גיים 7

Rapgamer

Well-known member
הקבוצה עם המוניטין הכי לוזרי בליגה משלימה קאמבק שמצריך הרבה קשיחות- מפיגור 2-0 בבית, מפיגור 3-2, השיגו את משחק 6 בחוץ והיו מספיק קרי רוח מול האיזורית של דאלאס להכריע את המשחק עם 20 שלשות באחוזים נהדרים.
בפתיחה דאלאס הייתה טובה יותר והמשחק נשמר צמוד בזכות hot shooting של הקליפרס אבל מפתיחת הרבע השני דקות המחליפים עם טרנס מאן וקיינארד היו לטובת הקליפרס וגם בהמשך הם גיוונו את ההגנה על לוקה שלא יראה את אותם הדברים בכל פעם, השתדלו יותר שיראה את קוואי שהקשה עליו יותר משומרים אחרים, והגבילו את האפקטיביות שלו בפרט במחצית השנייה.
דאלאס פתחה את המשחק עם יתרון של 16 ריבאונדים מתישהו ברבע השני וסיימה אותו עם יתרון של 12 ריבאונדים כלומר מאותו שלב הקליפרס השתפרו בפרמטר הזה.

לוקה הולך הביתה בסיומה של סדרה אינדבידואלית אדירה עם ממוצעים של 35-8-10. דאלאס שווה פוסט נפרד אבל אין ספק שהזינגר שאמור להיות הכוכב השני, ביכולת רחוקה מאוד מזה.
בצד של הקליפרס קוואי עם עווד משחק two-way דומיננטי, היכולת שלו לקלוע 30+ כל ערב בנוסף להיותו גיים צ'יינג'ר בהגנה מזכירה את סדרות השיא שלו מריצת הפלייאוף בטורונטו.
פול ג'ורג' מסיים את הסדרה בציון עובר. הג'אמפרים כרגיל פחות נפלו והוא לא היה יוצר משמעותי בדקות החמישייה אבל הוא תקף את הצבע יותר מהרגיל ושם 20+ כל משחק. הגנתית גם היה חיובי אבל לא הקשה בהרבה על לוקה.

אחד ההבדלים העיקריים בין הקליפרס של השנה לשנה שעברה זה הדמות על הקווים. טיי לו ניצח סדרה מעמדה שריברס לטעמי לא היה מנצח. הקליפרס עמדו בסערת השלשות של דאלאס בפתיחת הסדרה, הוא עשה את ההתאמות הנדרשות, שינה את הרוטציה והוכיח פעם נוספת שגם לנמסיס של עם ישראל יש יתרונות כמאמן.
 
למעלה