הקלטה דיגיטלית למינידיסק עם win XP
שלום לכולם. אני רוצה להקליט מהמחשב שירים למינידיסק (sony mz-r500) בהקלטה דיגיטלית באמצעות digital pclink של xitel, וה-win xp שלי לא מזהה את ההתקן USB. ראיתי באתר של xitel שליד הדגם לא מצויין win xp (לעומת זאת 2000 ו-XP כן מצויינים ליד הדגם). האם למישהו יש פתרון בשבילי ע"מ שהווינדוס יזהה את ה- USB? תודה רבה
שלום לכולם. אני רוצה להקליט מהמחשב שירים למינידיסק (sony mz-r500) בהקלטה דיגיטלית באמצעות digital pclink של xitel, וה-win xp שלי לא מזהה את ההתקן USB. ראיתי באתר של xitel שליד הדגם לא מצויין win xp (לעומת זאת 2000 ו-XP כן מצויינים ליד הדגם). האם למישהו יש פתרון בשבילי ע"מ שהווינדוס יזהה את ה- USB? תודה רבה