הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז
הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז
הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.
בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.
בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".
מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).
בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
הקטרים החשמליים בדרך
הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.
בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.
בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".
מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).
בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.