הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.

 

Ofekalef1

New member
ואהבתי את הבחירה של יעד ההדגמה


הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
ואהבתי את הבחירה של יעד ההדגמה
 

yossiwed

New member
נימה אישית ראוי שתבוא בנפרד ,אגב שום דבר פסול בסינים

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
נימה אישית ראוי שתבוא בנפרד ,אגב שום דבר פסול בסינים
יש להם את היכולת והמחיר מופחת.
 

tsd91

New member
וואו!

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
וואו!
אישית אני לא אוהב את העיצוב של ה-TRAXX, אבל זה משהו שאני יכול לחיות איתו.
&nbsp
העיקר שנזכה כבר לעלות ל(תחנת) ירושלים הבנויה!
 
אלה הקטרים שהגיעו לשלב הסופי של המכרז

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
אלה הקטרים שהגיעו לשלב הסופי של המכרז
אפשר לראות את הקטרים שהגיעו לשלב הסופי של המכרז
&nbsp
&nbsp
http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/locomotives/traxx.html
&nbsp
http://www.alstom.com/fr/products-s...oviaires/trains/produits/prima-ii-locomotive/
 

davidfainshtein

New member
מנהל
מבחינה חיצונית שניהם מאוד דומים

אלה הקטרים שהגיעו לשלב הסופי של המכרז
אפשר לראות את הקטרים שהגיעו לשלב הסופי של המכרז
&nbsp
&nbsp
http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/locomotives/traxx.html
&nbsp
http://www.alstom.com/fr/products-s...oviaires/trains/produits/prima-ii-locomotive/
מבחינה חיצונית שניהם מאוד דומים
(ומכוערים לטעמי)
 

easylivin

New member
הכי חשוב שהצביעה לא תהיה כמו בהדמיה


מבחינה חיצונית שניהם מאוד דומים
(ומכוערים לטעמי)
הכי חשוב שהצביעה לא תהיה כמו בהדמיה

עם העיצוב כבר אפשר לחיות - ובטח שאפשר להסתדר* עם הבפנוכו המתקדם של הקטר הזה.

* אנדרסטייטמנט. הגיע הזמן ש-
יעשו אמוטיקון גם לזה!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
כן... התחילו עם צביעה אחידה

הכי חשוב שהצביעה לא תהיה כמו בהדמיה

עם העיצוב כבר אפשר לחיות - ובטח שאפשר להסתדר* עם הבפנוכו המתקדם של הקטר הזה.

* אנדרסטייטמנט. הגיע הזמן ש-
יעשו אמוטיקון גם לזה!
כן... התחילו עם צביעה אחידה
מקווה שלפחות ישכילו להתמיד בה.
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: קליטת קטרי משא

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
הודעת ר"י: קליטת קטרי משא
שלום,
רכבת ישראל רכשה 6 קטרים מחודשים, מדגם NGT26, שיופעלו בנוסף ל-34 קטרי משא מדגמים שונים הקיימים כיום ברשות רכבת ישראל, בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים. זאת, לצורך חיזוק חטיבת המטענים ברכבת ישראל וההתרחבות הצפויה בתחום הובלת המטענים במדינה.
2 הקטרים הראשונים, הועמסו באירופה ביום חמישי (30/7/2015) ונפרקו בנמל קישון בחיפה אתמול (יום רביעי 5/8/2015).

"לפיתוח תחום הובלת המטענים, על ידי רכבות משא, ישנה חשיבות לאומית", אומר אורי שריר, סמנכ"ל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, "כל רכבת משא מורידה מכבישי הארץ כ-62 משאיות מזהמות ומסייעת בהפחתת עומסי תנועה ותאונות דרכים. רכבת ישראל פועלת רבות בכדי לשפר ככל הניתן את השירות בתחום זה ולקטרים החדשים, שהתחלנו לקבל היום, יש חלק בתכניתנו לשנת 2016 בה נגדיל את כמות ההובלה באופן משמעותי".

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונות מפריקת הקטרים אתמול בחיפה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה











 
בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים???

הודעת ר"י: קליטת קטרי משא
שלום,
רכבת ישראל רכשה 6 קטרים מחודשים, מדגם NGT26, שיופעלו בנוסף ל-34 קטרי משא מדגמים שונים הקיימים כיום ברשות רכבת ישראל, בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים. זאת, לצורך חיזוק חטיבת המטענים ברכבת ישראל וההתרחבות הצפויה בתחום הובלת המטענים במדינה.
2 הקטרים הראשונים, הועמסו באירופה ביום חמישי (30/7/2015) ונפרקו בנמל קישון בחיפה אתמול (יום רביעי 5/8/2015).

"לפיתוח תחום הובלת המטענים, על ידי רכבות משא, ישנה חשיבות לאומית", אומר אורי שריר, סמנכ"ל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, "כל רכבת משא מורידה מכבישי הארץ כ-62 משאיות מזהמות ומסייעת בהפחתת עומסי תנועה ותאונות דרכים. רכבת ישראל פועלת רבות בכדי לשפר ככל הניתן את השירות בתחום זה ולקטרים החדשים, שהתחלנו לקבל היום, יש חלק בתכניתנו לשנת 2016 בה נגדיל את כמות ההובלה באופן משמעותי".

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונות מפריקת הקטרים אתמול בחיפה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים???
בוס יקר:
מאיפה הרעיון להוסיף את קטרים 161, 162 ו-163 להודעה?? מי החליט כך? מישהו שעובד ברכבת? אם כן, ראוי שאותו מנסח הודעה ילך לעבוד בנקניקי סניורה בבית לחם, שכן כל קטרי השלל המצריים מ- 67' נגרטו מזמן !
(127, 128, 129, 130, 161, 162, 163, 251).
 
אביתר סיפור תמיד אפשר לספר

בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים???
בוס יקר:
מאיפה הרעיון להוסיף את קטרים 161, 162 ו-163 להודעה?? מי החליט כך? מישהו שעובד ברכבת? אם כן, ראוי שאותו מנסח הודעה ילך לעבוד בנקניקי סניורה בבית לחם, שכן כל קטרי השלל המצריים מ- 67' נגרטו מזמן !
(127, 128, 129, 130, 161, 162, 163, 251).
אביתר סיפור תמיד אפשר לספר
 

easylivin

New member
מישהו שם לא מבין את עקרונות המספור של קטרים בכלל, ובר"י בפרט

הודעת ר"י: קליטת קטרי משא
שלום,
רכבת ישראל רכשה 6 קטרים מחודשים, מדגם NGT26, שיופעלו בנוסף ל-34 קטרי משא מדגמים שונים הקיימים כיום ברשות רכבת ישראל, בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים. זאת, לצורך חיזוק חטיבת המטענים ברכבת ישראל וההתרחבות הצפויה בתחום הובלת המטענים במדינה.
2 הקטרים הראשונים, הועמסו באירופה ביום חמישי (30/7/2015) ונפרקו בנמל קישון בחיפה אתמול (יום רביעי 5/8/2015).

"לפיתוח תחום הובלת המטענים, על ידי רכבות משא, ישנה חשיבות לאומית", אומר אורי שריר, סמנכ"ל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, "כל רכבת משא מורידה מכבישי הארץ כ-62 משאיות מזהמות ומסייעת בהפחתת עומסי תנועה ותאונות דרכים. רכבת ישראל פועלת רבות בכדי לשפר ככל הניתן את השירות בתחום זה ולקטרים החדשים, שהתחלנו לקבל היום, יש חלק בתכניתנו לשנת 2016 בה נגדיל את כמות ההובלה באופן משמעותי".

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונות מפריקת הקטרים אתמול בחיפה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מישהו שם לא מבין את עקרונות המספור של קטרים בכלל, ובר"י בפרט
אבל נו, שיהיה - האות T בסך הכל מעידה על חובבנות בעוד תחום אחד קטן ולא הכי חשוב מני רבים אחרים.

המלצה "למקצוענים": להוסיף לכל הקטרים החשמליים את האות E אחרי המספר... וכשהאירוע יהיה בכותרות, אז שכל העולם המקצועי יצחק עלינו.
 
לא היה ניתן לשפץ אותם בארץ(רמת״א)?

הודעת ר"י: קליטת קטרי משא
שלום,
רכבת ישראל רכשה 6 קטרים מחודשים, מדגם NGT26, שיופעלו בנוסף ל-34 קטרי משא מדגמים שונים הקיימים כיום ברשות רכבת ישראל, בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים. זאת, לצורך חיזוק חטיבת המטענים ברכבת ישראל וההתרחבות הצפויה בתחום הובלת המטענים במדינה.
2 הקטרים הראשונים, הועמסו באירופה ביום חמישי (30/7/2015) ונפרקו בנמל קישון בחיפה אתמול (יום רביעי 5/8/2015).

"לפיתוח תחום הובלת המטענים, על ידי רכבות משא, ישנה חשיבות לאומית", אומר אורי שריר, סמנכ"ל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, "כל רכבת משא מורידה מכבישי הארץ כ-62 משאיות מזהמות ומסייעת בהפחתת עומסי תנועה ותאונות דרכים. רכבת ישראל פועלת רבות בכדי לשפר ככל הניתן את השירות בתחום זה ולקטרים החדשים, שהתחלנו לקבל היום, יש חלק בתכניתנו לשנת 2016 בה נגדיל את כמות ההובלה באופן משמעותי".

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונות מפריקת הקטרים אתמול בחיפה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
לא היה ניתן לשפץ אותם בארץ(רמת״א)?
פרסומים זרים אומרים:
1.הקטרים שופצו בעיירה קטנה ב בוסניה-הרצגובינה(ולא בקרואטיה כפי שפורסם תחילה) בשם
DOBOŠNICA
על ידי מפעל
TZV-GREDELJ
2.המפעל התמחה בחידוש קטרים עבור ארגנטינה, מוזמביק, גינאה, ערב הסעודית, מרוקו וחוף השנהב.
3. המפעל נמצא בפשיטת רגל מהראשון לאוקטובר 2012 ומנוהל על ידי מפרק(היה בו מצב לא מזמן, שפועלים לא קבלו משכורת משך 32 חודשים!).
4.המפעל קיבל את הזמנת השיפוץ באמצעות החברה האמריקאית NREC
(National Railway Equipment Company)
המתמחה בתיקון ותיווך קטרים ״יד שניה״.
5. לא היה בשיפוץ התערבות של General Motors/EMD למעט חלפים(?).
&nbsp
&nbsp
סה״כ 2 הקטרים הראשוניים מתוך 6 נראים מצויין ומומלץ לראות את הניסוי שלהם בחו״ל בוידאו הנמצא באתר שלהלן...........ובהצלחה!!!!
&nbsp
http://www.emedya.org/video/israel+railways39+brand+new+gt26cw+on+a+test+run+youtube+9306839/
 
מצגת של הקטרים החדשים NGT26

הודעת ר"י: קליטת קטרי משא
שלום,
רכבת ישראל רכשה 6 קטרים מחודשים, מדגם NGT26, שיופעלו בנוסף ל-34 קטרי משא מדגמים שונים הקיימים כיום ברשות רכבת ישראל, בניהם קטרים ישנים שנלקחו שלל ממצרים לאחר מלחמת ששת הימים. זאת, לצורך חיזוק חטיבת המטענים ברכבת ישראל וההתרחבות הצפויה בתחום הובלת המטענים במדינה.
2 הקטרים הראשונים, הועמסו באירופה ביום חמישי (30/7/2015) ונפרקו בנמל קישון בחיפה אתמול (יום רביעי 5/8/2015).

"לפיתוח תחום הובלת המטענים, על ידי רכבות משא, ישנה חשיבות לאומית", אומר אורי שריר, סמנכ"ל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, "כל רכבת משא מורידה מכבישי הארץ כ-62 משאיות מזהמות ומסייעת בהפחתת עומסי תנועה ותאונות דרכים. רכבת ישראל פועלת רבות בכדי לשפר ככל הניתן את השירות בתחום זה ולקטרים החדשים, שהתחלנו לקבל היום, יש חלק בתכניתנו לשנת 2016 בה נגדיל את כמות ההובלה באופן משמעותי".

מצ"ב הודעה מפורטת ותמונות מפריקת הקטרים אתמול בחיפה.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מצגת של הקטרים החדשים NGT26
https://www.youtube.com/watch?v=bN740a0CUzE

צילום ירון דוזטס....בתמונה ליד הקטר גוזר הניילונים ירון דוזטס
 

easylivin

New member
תודה על החדשות הנהדרות! מסכים גם עם הסיפא...

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
תודה על החדשות הנהדרות! מסכים גם עם הסיפא...
כן, הסינים בסדר, והם הופכים ליותר ויותר בסדר מיום ליום - כל הכבוד להם. אבל... אחת מהחברות האירופאיות הגדולות ללא ספק עדיפה בתור הספק ראשון של ציוד חשמלי לרכבת ישראל.
 
קרב הענקים במסילות ברזל לא נגמר!

הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
קרב הענקים במסילות ברזל לא נגמר!
זו ידיעה יחסית חדשה שכדאי לקרוא:
&nbsp
http://www.wsj.com/articles/siemens-bombardier-held-talks-over-train-merger-1438159513
 

david80

New member
חדשות טובות


הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
חדשות טובות
 

david80

New member
תראו איזה תאוצה צפויה לנוסעים בקו לדימונה


הקטרים החשמליים בדרך
בומברדייה זכתה במכרז

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת בומברדייה הקנדית כזוכה במכרז הקטרים החשמליים
62 הקטרים החדשים, בעלות של כמיליארד ₪ , צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו המהיר בין ת"א וירושלים.
במסגרת פרויקט הסבת רשת המסילות הארצית של רכבת ישראל לחשמל, יצאה חברת הרכבת למכרז בינ"ל במטרה לרכוש קטרים חשמליים. החברה פרסמה מכרז לרכישת 62 קטרים (עם אופציה ל-32 נוספים) הפועלים על הינע חשמלי.
המכרז זכה להתעניינות בינ"ל רבה ונציגי החברות הגדולות בתחום הביעו בו עניין, בין השאר: Siemens, Bombardier, Alstom, CNR, CSR, Hyundai, Skoda, Pesa ו- CAF.

בסופם של הליכי המכרז ולאחר בירור מעמיק של ההצעות, בחרה ועדת המכרזים את הצעתה של חברת בומברדייה (Bombardier Transportation) , לאספקת הקטרים מדגם Traxx, בעלות של כמיליארד ₪.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט החשמול של רכבת ישראל מתקדם והופך מחזון למציאות. הסבת 420 ק"מ של מסילות רכבת להפעלה על ידי חשמל, צפוי לשנות לחלוטין את פניה של חברת רכבת ישראל. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, המקובלת בכל המדינות המתקדמות, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום הנוגע להפעלת הרכבת והוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

מצורפים: הודעה לתקשורת, הדמיה של הקטר החשמלי (קרדיט: בומברדייה).


בנימה אישית אני רק רוצה לציין שאני שמח מאוד שלא החברה הסינית היא זו שזכתה במכרז אלא בומברדייה הקנדית.
תראו איזה תאוצה צפויה לנוסעים בקו לדימונה


 
תיקונים קטנים (לא חשובים) לגבי הוידאו שצרפתה:

תראו איזה תאוצה צפויה לנוסעים בקו לדימונה
תיקונים קטנים (לא חשובים) לגבי הוידאו שצרפתה:
1. המסילה היא כנראה באיזה מקום בהונגריה(?).
2. המחוון השמאלי לא מראה תאוצה אלא מהירות(בקמ״ש).
3. המחוון הימני מראה כח הנע בוו הגרירה של הקטר או לסרוגין את כח הבלימה שלו(ב kiloNewton).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה