אני מסכים שעמדת נת"ע זו העמדה הנכונה, אבל הדרך בה משרד
רק שהוא מייצג את האינטרס הצר של עריית רעננה
מעדיף את טובת איזור התעשייה והשכונה החדשה מאשר את טובת רוב תושבי רעננה.
 
ברגע שנתע מראה שהקו הוורוד משרת הייטב 60-70 אחוז מתושבי רעננה לעומת קו בוויצמן שהיה משרת 30 אחוז- שם מסתיים הוויכוח
אני מסכים שעמדת נת"ע זו העמדה הנכונה, אבל הדרך בה משרד
התחבורה ונת"ע פועלים מוטעית.
אם התוצאה היא שמשרד התחבורה ונת"ע מוותרים על ביצוע קו או חלק ממנו, אז זה כשלון שלהם.
הם צריכים לדעת למצוא את הדרך לגייס את העיריות לשיתוף פעולה.
אם ראש העיריה מציג למשל בעיה של סוחרים ברחוב אחוזה ואינטרס של עסקים באזור התעשיה - אז משרד התחבורה ונת"ע צריכים לדעת לשלב בדיון גם תשובות שלהם לטיעונים של העיריה ולהציב תוכנית כוללת שתענה גם על הצד של העיריה ותגייס את מחוייבות העיריה לתוכנית.
כשמציגים "זה מה יש - רוצים קחו, לא רוצים לא צריך", אז מסתיים הוויכוח ויחד איתו מסתיים הפרויקט עוד לפני שהתחיל.
ואם בראיית הממשלה מדובר בפרויקט ברמת חשיבות לאומית, אז מי שצריך לנהל את הדיונים עם ראשי העיריות הוא שר התחבורה בכבודו ובעצמו.