הקו המקדים נוע ינוע בגוש דן

מצב
הנושא נעול.

krispytuna

New member
הקו המקדים נוע ינוע בגוש דן

הקו המקדים נוע ינוע בגוש דן
היי,
אז כנראה שהקו באמת מתחיל ב1 לאוגוסט,
דיברתי עם חברת קידום מכירות ,והם הופקדו על פרוייקט ההסברה שיתחיל ב27.7 וימשך עד 10.8
יהיה לנו אוטובוס אחד ארוך שייסע מבת-ים לפ"ת, שזה מצוין לדעתי! לפי מה שאמרו לי מדובר פשוט בהארכת קו 51 ..קצת עצוב כי אני ראיתי עד כמה הוא מפוצץ
ההבדל היחיד יהיה שקניית הכרטיסים תעשה לא מהנהג..
 
לא בדיוק הארכת 51

הקו המקדים נוע ינוע בגוש דן
היי,
אז כנראה שהקו באמת מתחיל ב1 לאוגוסט,
דיברתי עם חברת קידום מכירות ,והם הופקדו על פרוייקט ההסברה שיתחיל ב27.7 וימשך עד 10.8
יהיה לנו אוטובוס אחד ארוך שייסע מבת-ים לפ"ת, שזה מצוין לדעתי! לפי מה שאמרו לי מדובר פשוט בהארכת קו 51 ..קצת עצוב כי אני ראיתי עד כמה הוא מפוצץ
ההבדל היחיד יהיה שקניית הכרטיסים תעשה לא מהנהג..
לא בדיוק הארכת 51
מדובר בחיבור של 51 ו-42 (בין פ"ת לבית קלקא מסלול 51 ובין בית קלקא לבת-ים מסלול 42).
האוטובוסים בקו הזה (קו 1) יהיו שונים מהאוטובוסים של קו 51 ודומים לאוטובוסים של המטרונית בחיפה.
לפחות בשלב ראשון קו 51 והקווים הרלוונטים האחרים ימשיכו לפעול במקביל לקו 1, אבל בתדירות נמוכה יותר.

קו 1 לא צפוי לגרום לשיפור גדול כי ברוב מסלול נסיעתו לא יהיה לו נתיב נפרד ולא תהיה לו העדפה ברמזורים.
הקו הזה לא ימנע את הקטסטרופה שצפויה להיות בציר ז'בוטינסקי עם תחילת העבודות על הקמת התחנות התת-קרקעיות.
אז יהיה קו אחד ללא החלפה בין בת-ים לפתח תקוה...אז מה? מי המשוגע שיסע בקו הזה בין בת-ים לפתח תקוה?
בין בת-ים לפתח תקוה עדיף ליסוע עם 143+164 (ולעקוף את בלאגן החפירות הצפוי) או ברכבת (אם רק יואילו להוריד את מחיריה ולקשר את תחנותיה).
 
יהיו לקו מספר יתרונות

לא בדיוק הארכת 51
מדובר בחיבור של 51 ו-42 (בין פ"ת לבית קלקא מסלול 51 ובין בית קלקא לבת-ים מסלול 42).
האוטובוסים בקו הזה (קו 1) יהיו שונים מהאוטובוסים של קו 51 ודומים לאוטובוסים של המטרונית בחיפה.
לפחות בשלב ראשון קו 51 והקווים הרלוונטים האחרים ימשיכו לפעול במקביל לקו 1, אבל בתדירות נמוכה יותר.

קו 1 לא צפוי לגרום לשיפור גדול כי ברוב מסלול נסיעתו לא יהיה לו נתיב נפרד ולא תהיה לו העדפה ברמזורים.
הקו הזה לא ימנע את הקטסטרופה שצפויה להיות בציר ז'בוטינסקי עם תחילת העבודות על הקמת התחנות התת-קרקעיות.
אז יהיה קו אחד ללא החלפה בין בת-ים לפתח תקוה...אז מה? מי המשוגע שיסע בקו הזה בין בת-ים לפתח תקוה?
בין בת-ים לפתח תקוה עדיף ליסוע עם 143+164 (ולעקוף את בלאגן החפירות הצפוי) או ברכבת (אם רק יואילו להוריד את מחיריה ולקשר את תחנותיה).
יהיו לקו מספר יתרונות
להרגיל את הציבור ששם עובר קו ראשי שיהפוך לרקלת בסופו של דבר.קו אחד מלא עדיף ממספר אוטובוסים חצי מלאים, בנוסף פחות צפיפות בכביש ורעש.כמובן, אני מסכים שצריך לנתץ את הנתיבים איפה שאפשר.
 
אבל בינתיים לא הולכים לבטל קווים

יהיו לקו מספר יתרונות
להרגיל את הציבור ששם עובר קו ראשי שיהפוך לרקלת בסופו של דבר.קו אחד מלא עדיף ממספר אוטובוסים חצי מלאים, בנוסף פחות צפיפות בכביש ורעש.כמובן, אני מסכים שצריך לנתץ את הנתיבים איפה שאפשר.
אבל בינתיים לא הולכים לבטל קווים
לא תהיה פחות צפיפות בכבישים, במקרה הכי טוב תהיה אותה צפיפות אבל סביר שבשלב הראשון תהיה צפיפות גבוהה יותר.
ובכלל כאשר יתחילו לחפור ולחסום נתיבים "פחות צפיפות" יהיה רק חלום.
לנתץ את ז'בוטינסקי לקו הזה משמעותו לחסום אותו לא רק לכלי רכב פרטיים אלא לכל שאר הקווים.
מה שנקרא: גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה, ולכן הקו הזה יעמוד בפקקים הקטסטרופלים בדיוק כמו כל השאר.
וזאת בגלל שלא נערכו להכין נתיבים חלופיים לתחבורה הציבורית ולא ביצעו מהלכים שנדרשים על מנת להפנות יותר נוסעים לשימוש ברכבת הכבדה (הנגשת תחנות והורדת מחירים). ממשיכים לקדש את ז'בוטינסקי שמספר הנתיבים בו עומד להצטמצם ומכניסים אליו אוטובוסים רבי-קיבולת ללא בלעדיות, ללא עדיפות ברמזורים וללא תשתית בתחנות.
מתכון בדוק לקטסטרופה.
 
שיעבירו אוטובוסים לתל אביב דרך 471 +אלוף שדה

אבל בינתיים לא הולכים לבטל קווים
לא תהיה פחות צפיפות בכבישים, במקרה הכי טוב תהיה אותה צפיפות אבל סביר שבשלב הראשון תהיה צפיפות גבוהה יותר.
ובכלל כאשר יתחילו לחפור ולחסום נתיבים "פחות צפיפות" יהיה רק חלום.
לנתץ את ז'בוטינסקי לקו הזה משמעותו לחסום אותו לא רק לכלי רכב פרטיים אלא לכל שאר הקווים.
מה שנקרא: גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה, ולכן הקו הזה יעמוד בפקקים הקטסטרופלים בדיוק כמו כל השאר.
וזאת בגלל שלא נערכו להכין נתיבים חלופיים לתחבורה הציבורית ולא ביצעו מהלכים שנדרשים על מנת להפנות יותר נוסעים לשימוש ברכבת הכבדה (הנגשת תחנות והורדת מחירים). ממשיכים לקדש את ז'בוטינסקי שמספר הנתיבים בו עומד להצטמצם ומכניסים אליו אוטובוסים רבי-קיבולת ללא בלעדיות, ללא עדיפות ברמזורים וללא תשתית בתחנות.
מתכון בדוק לקטסטרופה.
שיעבירו אוטובוסים לתל אביב דרך 471 +אלוף שדה
 
אבל לא הכינו נת"צ באלוף שדה

שיעבירו אוטובוסים לתל אביב דרך 471 +אלוף שדה
אבל לא הכינו נת"צ באלוף שדה
גם כלי רכב פרטיים יעברו לאלוף שדה ולכן גם שם האוטובוסים ימשיכו לעמוד בפקקים שילכו ויתגברו.
וכך גם בדרך אם המושבות וברחוב אבא הלל.
ולכן מה שעדיין ניתן לעשות כיום על מנת להקטין במעט את הקטסטרופה זה לעשות מהלך דרסטי שיעודד מעבר לרכבת הכבדה בתקופת העבודות: הורדת מחירים משמעותית בקו הוד-השרון - משה דיין + כרטיס מעבר עם האוטובוסים בגוש-דן + הכשרת עוד חניות + שיפור משמעותי של הקישור לתחנות הרכבת וכמובן הגברת תדירות הרכבות בקו.
לגבי האוטובוסים אפשר לומר שהמצב כבר די אבוד ואני לא מגזים.
אלא אם כן יקרה דבר רע מאוד לכשעצמו שימנע את הקטסטרופה: דחיית העבודות על הקו האדום.
 

mauzer

New member
האם בהתחלה תהיה נסיעה בחינם ?

הקו המקדים נוע ינוע בגוש דן
היי,
אז כנראה שהקו באמת מתחיל ב1 לאוגוסט,
דיברתי עם חברת קידום מכירות ,והם הופקדו על פרוייקט ההסברה שיתחיל ב27.7 וימשך עד 10.8
יהיה לנו אוטובוס אחד ארוך שייסע מבת-ים לפ"ת, שזה מצוין לדעתי! לפי מה שאמרו לי מדובר פשוט בהארכת קו 51 ..קצת עצוב כי אני ראיתי עד כמה הוא מפוצץ
ההבדל היחיד יהיה שקניית הכרטיסים תעשה לא מהנהג..
האם בהתחלה תהיה נסיעה בחינם ?
כמו בחיפה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה