אה?הקו המהיר לתל ירושלים (עתידי)
האם יהיו לו תחנות גם בשפלה( ראשון לציון, נס ציונה)
ראיתי שהוא מתוכנן לעבוד בשדה התעופה. האם מתוכנן להיות שם חניון חינמי לנוסעי הרכבת?
הכוונה מתל אביב לירושליםהקו המהיר לתל ירושלים (עתידי)
האם יהיו לו תחנות גם בשפלה( ראשון לציון, נס ציונה)
ראיתי שהוא מתוכנן לעבוד בשדה התעופה. האם מתוכנן להיות שם חניון חינמי לנוסעי הרכבת?
אז ככההכוונה מתל אביב לירושלים
מה זה עוקף רמלוד? יש על זה מידע כלשהו איפשהו?אז ככה
הקו המהיר כשמו כן הוא, ללא תחנות עד כמה שאפשר. תהיה לו תחנה בנתב"ג, ואני מניח שהחניה שם לא תהיה חינם לנוסעי הרכבת כי לא זו מטרת החניון, וזהו. מבחינה תפעולית כנראה הרכבות ימשיכו דרך כל תחנות תל אביב לחיפה ומשם לכרמיאל, כלומר "קו כרמיאל-ירושלים".
חלק מהרכבות לא יוגדרו כמהירות, כנראה שאחת מתוך 3-4 רכבות בכל שעה תצא מירושלים, תיכנס לתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז ורק אז תמשיך לתנב"ג ותל אביב. בשביל זה בונים עכשיו את "קשת מודיעין" שתאפשר זאת.
לטווח הרחוק יותר מתוכננת מסילה לאורך כביש 431 בין ענבה (הכניסה למודיעין) לבין מסילת ראשונים הקיימת ותחנת ראשונים, ומשם במסילה חדשה (שהתוואי שלה עוד לא ברור) לכיוון מסילת האיילון ותחנת משה דיין. עוד מוקדם לדעת איזה רכבות ישתמשו במסילה זו (מירושלים? ממודיעין? ולאן הן ימשיכו. תתעדכן בפורום בעוד כעשור...
כמו-כן יש הגיון רב בקו ירושלים-באר שבע, וזה מעוגן גם בתוכניות שמקדם משרד התחבורה לקווים מהירים בין ארבעת המטרופולינים, קיים פרויקט בתכנון שנקרא "עוקף רמלה-לוד" עבור הרכבות מבאר שבע לתל אביב וסביר שהוא יכלול גם חיבור בקשת למסילת ירושלים-ת"א. בקשר לזה תצטרך להתעדכן בפורום בעוד שני עשורים...
מה הקשר בין קו ירושלים-ת"א לירושלים-מודיעין?אז ככה
הקו המהיר כשמו כן הוא, ללא תחנות עד כמה שאפשר. תהיה לו תחנה בנתב"ג, ואני מניח שהחניה שם לא תהיה חינם לנוסעי הרכבת כי לא זו מטרת החניון, וזהו. מבחינה תפעולית כנראה הרכבות ימשיכו דרך כל תחנות תל אביב לחיפה ומשם לכרמיאל, כלומר "קו כרמיאל-ירושלים".
חלק מהרכבות לא יוגדרו כמהירות, כנראה שאחת מתוך 3-4 רכבות בכל שעה תצא מירושלים, תיכנס לתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז ורק אז תמשיך לתנב"ג ותל אביב. בשביל זה בונים עכשיו את "קשת מודיעין" שתאפשר זאת.
לטווח הרחוק יותר מתוכננת מסילה לאורך כביש 431 בין ענבה (הכניסה למודיעין) לבין מסילת ראשונים הקיימת ותחנת ראשונים, ומשם במסילה חדשה (שהתוואי שלה עוד לא ברור) לכיוון מסילת האיילון ותחנת משה דיין. עוד מוקדם לדעת איזה רכבות ישתמשו במסילה זו (מירושלים? ממודיעין? ולאן הן ימשיכו. תתעדכן בפורום בעוד כעשור...
כמו-כן יש הגיון רב בקו ירושלים-באר שבע, וזה מעוגן גם בתוכניות שמקדם משרד התחבורה לקווים מהירים בין ארבעת המטרופולינים, קיים פרויקט בתכנון שנקרא "עוקף רמלה-לוד" עבור הרכבות מבאר שבע לתל אביב וסביר שהוא יכלול גם חיבור בקשת למסילת ירושלים-ת"א. בקשר לזה תצטרך להתעדכן בפורום בעוד שני עשורים...
מה זה משנה? רכבת כזו לא תשרת את הנוסעים בין ירושלים לת"אמה הקשר בין קו ירושלים-ת"א לירושלים-מודיעין?
בתחנת האומה יהיו 4 רציפים. אני לא חושב שיש בעיה לאפשר יציאת רכבות ייעודיות למודיעין בנוסף לרכבות לתל אביב (3-4 בשעה) ולא כחלק מאותו הקו שזמן הנסיעה בו יוכפל ויותר (כלומר יהיה עדיף לחכות לרכבת הבאה לתל אביב ואפילו לזאת שאחריה ולא לעשות את הסיבוב דרך מודיעין).
בנוסף, השתמע מדבריך שהקישור בין ירושלים לנתב"ג יתבצע רק דרך הקו המוארך הזה. אם זו הייתה כוונתך, זה ממש לא רעיון טוב. אין שום סיבה להאריך לתיירים ולנוסעים לחו"ל את הדרך לירושלים וממנה.
ולכן אין שום סיבה לקשור את הקווים האלה יחדמה זה משנה? רכבת כזו לא תשרת את הנוסעים בין ירושלים לת"א
תתיחס כאילו מדובר בשני קווים נפרדים המבוצעים ברצף על ידי רכבת פיסית אחת.
כפי שיקרה בלולאת השרון.
... ויותר הגיוני שהרכבת למודיעין תחזור לירושלים ("שאטל").ולכן אין שום סיבה לקשור את הקווים האלה יחד
זה כבר שיקול תפעולי של הרכבת... ויותר הגיוני שהרכבת למודיעין תחזור לירושלים ("שאטל").
ברור, אבל הגיוני יותר לא לחבר קו ארוך עם קו קצרזה כבר שיקול תפעולי של הרכבת
הרכבת תוכל להשתמש בשתי התצורות לפי שיקולים שלה.
את הקווים לא, אבל אם לרכבת יהיה נוח יותר תפעולית לבצעולכן אין שום סיבה לקשור את הקווים האלה יחד
ירושלים - מודיעין עדיין לא בתכנון כנראה!מה הקשר בין קו ירושלים-ת"א לירושלים-מודיעין?
בתחנת האומה יהיו 4 רציפים. אני לא חושב שיש בעיה לאפשר יציאת רכבות ייעודיות למודיעין בנוסף לרכבות לתל אביב (3-4 בשעה) ולא כחלק מאותו הקו שזמן הנסיעה בו יוכפל ויותר (כלומר יהיה עדיף לחכות לרכבת הבאה לתל אביב ואפילו לזאת שאחריה ולא לעשות את הסיבוב דרך מודיעין).
בנוסף, השתמע מדבריך שהקישור בין ירושלים לנתב"ג יתבצע רק דרך הקו המוארך הזה. אם זו הייתה כוונתך, זה ממש לא רעיון טוב. אין שום סיבה להאריך לתיירים ולנוסעים לחו"ל את הדרך לירושלים וממנה.
סליחה? מאיפה הבאת את זה?ירושלים - מודיעין עדיין לא בתכנון כנראה!
נכון להיום המצב הוא:
1.בתחנת האומה בירושלים יהיו 3 רציפים ולא 4, אחד מרכזי ושני צידיים, כלומר 4 שפות רציפים ל 4 מסילות.
2.הקשר הראשון הצפוי ל 2020(?) יהיה מתחנת האומה בירושלים לתחנת ההגנה בתל אביב. שים לב! לתחנת ״ההגנה״! החשמול המידי מתוכנן רק עד שם, וסביר להניח שבאותה תחנה יהיה צורך לרדת מהרכבת ולהמשיך ברכבת דיזל לתחנות התל אביביות היותר צפוניות.
3.על פי ההודעות שניתנו עד עכשיו, זמן הנסיעה מירושלים לתל אביב ההגנה יהיה 27 דקות, אבל ללא עצירה בנמל התעופה(!!). הזמן הזה הוא מסגירת הדלתות/זנוק עד לעצירה כללית/פתיחת הדלתות. בחשוב זמן הנסיעה הכללי יש גם לקחת בחשבון את זמן הירידה לרציפים שימצאו 80-85 מ׳ מתחת לפני אולם הכניסה ונגישים באמצעות 3 מעליות ל 33 איש(ללא כבודה) ו/או 3 קומות של דרגנועים ו/או 450-500 מדרגות חרום.
במילים אחרות: אם לוקחים את זמן ההמתנה למעלית, זמן יציאת המגיעים במעלית, זמן הכניסה למעלית, זמן ירידת המעלית לקומת הרציפים, זמן היציאה מהמעלית, זמן ההליכה לקרון הרצוי(הרכבות תיהנה בנות 6 או 8 קרונות קרי באורך 150-200מ׳) וזמן העצירה בנתב״ג(3 דקות), יתכן מאוד שזמן הנסיעה ברוטו לא יהיה כל כך מפתה, מי יודע?
4.תזכורת: עדיין לא הוזמנו קטרים חשמליים וגם לא קרונות ממונעים. לקטרים אפשר עדיין לגשת למכרז עד ה 25 לחודש ולקרונות הממונעים עדיין לא פורסם מכרז. יצור קטר יקח כ-24 חודשים(אולי קצת פחות בסין?).
לא יודע מאיפה המידע, אבל הוא מוטעה לחלוטין.ירושלים - מודיעין עדיין לא בתכנון כנראה!
נכון להיום המצב הוא:
1.בתחנת האומה בירושלים יהיו 3 רציפים ולא 4, אחד מרכזי ושני צידיים, כלומר 4 שפות רציפים ל 4 מסילות.
2.הקשר הראשון הצפוי ל 2020(?) יהיה מתחנת האומה בירושלים לתחנת ההגנה בתל אביב. שים לב! לתחנת ״ההגנה״! החשמול המידי מתוכנן רק עד שם, וסביר להניח שבאותה תחנה יהיה צורך לרדת מהרכבת ולהמשיך ברכבת דיזל לתחנות התל אביביות היותר צפוניות.
3.על פי ההודעות שניתנו עד עכשיו, זמן הנסיעה מירושלים לתל אביב ההגנה יהיה 27 דקות, אבל ללא עצירה בנמל התעופה(!!). הזמן הזה הוא מסגירת הדלתות/זנוק עד לעצירה כללית/פתיחת הדלתות. בחשוב זמן הנסיעה הכללי יש גם לקחת בחשבון את זמן הירידה לרציפים שימצאו 80-85 מ׳ מתחת לפני אולם הכניסה ונגישים באמצעות 3 מעליות ל 33 איש(ללא כבודה) ו/או 3 קומות של דרגנועים ו/או 450-500 מדרגות חרום.
במילים אחרות: אם לוקחים את זמן ההמתנה למעלית, זמן יציאת המגיעים במעלית, זמן הכניסה למעלית, זמן ירידת המעלית לקומת הרציפים, זמן היציאה מהמעלית, זמן ההליכה לקרון הרצוי(הרכבות תיהנה בנות 6 או 8 קרונות קרי באורך 150-200מ׳) וזמן העצירה בנתב״ג(3 דקות), יתכן מאוד שזמן הנסיעה ברוטו לא יהיה כל כך מפתה, מי יודע?
4.תזכורת: עדיין לא הוזמנו קטרים חשמליים וגם לא קרונות ממונעים. לקטרים אפשר עדיין לגשת למכרז עד ה 25 לחודש ולקרונות הממונעים עדיין לא פורסם מכרז. יצור קטר יקח כ-24 חודשים(אולי קצת פחות בסין?).
אין שום סיכוי שיהיה קו ירושליים כרמיאל.אז ככה
הקו המהיר כשמו כן הוא, ללא תחנות עד כמה שאפשר. תהיה לו תחנה בנתב"ג, ואני מניח שהחניה שם לא תהיה חינם לנוסעי הרכבת כי לא זו מטרת החניון, וזהו. מבחינה תפעולית כנראה הרכבות ימשיכו דרך כל תחנות תל אביב לחיפה ומשם לכרמיאל, כלומר "קו כרמיאל-ירושלים".
חלק מהרכבות לא יוגדרו כמהירות, כנראה שאחת מתוך 3-4 רכבות בכל שעה תצא מירושלים, תיכנס לתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז ורק אז תמשיך לתנב"ג ותל אביב. בשביל זה בונים עכשיו את "קשת מודיעין" שתאפשר זאת.
לטווח הרחוק יותר מתוכננת מסילה לאורך כביש 431 בין ענבה (הכניסה למודיעין) לבין מסילת ראשונים הקיימת ותחנת ראשונים, ומשם במסילה חדשה (שהתוואי שלה עוד לא ברור) לכיוון מסילת האיילון ותחנת משה דיין. עוד מוקדם לדעת איזה רכבות ישתמשו במסילה זו (מירושלים? ממודיעין? ולאן הן ימשיכו. תתעדכן בפורום בעוד כעשור...
כמו-כן יש הגיון רב בקו ירושלים-באר שבע, וזה מעוגן גם בתוכניות שמקדם משרד התחבורה לקווים מהירים בין ארבעת המטרופולינים, קיים פרויקט בתכנון שנקרא "עוקף רמלה-לוד" עבור הרכבות מבאר שבע לתל אביב וסביר שהוא יכלול גם חיבור בקשת למסילת ירושלים-ת"א. בקשר לזה תצטרך להתעדכן בפורום בעוד שני עשורים...
זה נכון רק ביחס להפעלה הראשונית, אבל מסיבה שונה לגמרי.אין שום סיכוי שיהיה קו ירושליים כרמיאל.
אולי רק בהתחלה, כמו שהיה קו דימונה - ת"א.
התדירות הנדרשת מרכבות בקו ת"א - ירושליים כפולה ומכופלת מזו הנדרשת בקו חיפה כרמיאל.
יכול להיות שחלק מהרכבות יהיה עד/מ ת"א, חלק עד/מ חיפה וחלקאין שום סיכוי שיהיה קו ירושליים כרמיאל.
אולי רק בהתחלה, כמו שהיה קו דימונה - ת"א.
התדירות הנדרשת מרכבות בקו ת"א - ירושליים כפולה ומכופלת מזו הנדרשת בקו חיפה כרמיאל.
קו כרמיאל ירושליםאין שום סיכוי שיהיה קו ירושליים כרמיאל.
אולי רק בהתחלה, כמו שהיה קו דימונה - ת"א.
התדירות הנדרשת מרכבות בקו ת"א - ירושליים כפולה ומכופלת מזו הנדרשת בקו חיפה כרמיאל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.