הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
חוברת ההסבר על הקו המקדים

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
חוברת ההסבר על הקו המקדים
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/kav1.pdf
 

אוהדא11

New member
הבוקר פורסמה מודעה בדבר הפעלת הקו עם מסלולו

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
הבוקר פורסמה מודעה בדבר הפעלת הקו עם מסלולו
המודעה מופיעה בידיעות אחרונות
 

svety

New member
מה שמסקרן אותי, בשיא האנוכיות,

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
מה שמסקרן אותי, בשיא האנוכיות,
זה מה יקרה ל82.
האם אצטרך לצאת מהבית מוקדם יותר בכל בוקר בשביל להגיע מבית רבקה לאלנבי?
האם אחזור מאוחר יותר בכל יום?
כיום אני יוצאת בסביבות 7 בבוקר ומגיעה בסביבות 8 וחצי, כתלות בשעה המדוייקת בה יצאתי, ובחזור אני יוצאת מהמשרד בסביבות 5 וחצי ומגיעה בחזרה בסביבות 7.
 
בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.

מה שמסקרן אותי, בשיא האנוכיות,
זה מה יקרה ל82.
האם אצטרך לצאת מהבית מוקדם יותר בכל בוקר בשביל להגיע מבית רבקה לאלנבי?
האם אחזור מאוחר יותר בכל יום?
כיום אני יוצאת בסביבות 7 בבוקר ומגיעה בסביבות 8 וחצי, כתלות בשעה המדוייקת בה יצאתי, ובחזור אני יוצאת מהמשרד בסביבות 5 וחצי ומגיעה בחזרה בסביבות 7.
בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.
 

DRORIKO8

New member
טמטום

בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.
טמטום
בבוקר הוא עמוס מכל האיזור של דרום פתח תקווה שקו 1 לא מכסה. מה גם שזה יגדיל עוד יותר את העומס על קו 1,כשאם תוריד מהמכונות של 82 זה יעביר אליו עוד נוסעים מהציר שבין בלינסון לרכבת.
 

DRORIKO8

New member
וגם החיבור שלו מז'בוטינסקי לתוך תל אביב

טמטום
בבוקר הוא עמוס מכל האיזור של דרום פתח תקווה שקו 1 לא מכסה. מה גם שזה יגדיל עוד יותר את העומס על קו 1,כשאם תוריד מהמכונות של 82 זה יעביר אליו עוד נוסעים מהציר שבין בלינסון לרכבת.
וגם החיבור שלו מז'בוטינסקי לתוך תל אביב
שגם אותו קו 1 לא מכסה.
 

alantan

New member
למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר

וגם החיבור שלו מז'בוטינסקי לתוך תל אביב
שגם אותו קו 1 לא מכסה.
למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר
שעושה את אותו מסלול - קרי, קו 18. ממילא התדירות של 82 לא מלהיבה.
&nbsp
שאת קו 66 התדיר יאריכו לבית רבקה ומי שרוצה יעשה החלפה.
 

DRORIKO8

New member
נכון אבל

למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר
שעושה את אותו מסלול - קרי, קו 18. ממילא התדירות של 82 לא מלהיבה.
&nbsp
שאת קו 66 התדיר יאריכו לבית רבקה ומי שרוצה יעשה החלפה.
נכון אבל
קודם כל 82 עוזר ל-18 העמוס ממילא. דבר שני ויותר חשוב, 82 מקשר בין תל אביב לז'בוטינסקי, מה ש-18 לא עושה.
אם 82 היה נפתח בתור קו שעוזר ל-18 אז הייתי מסכים,אבל זה קו שיש לו המון מטרות ו"על הדרך" הוא גם עוזר ל-18.
מה גם ש-82 יותר מהיר מ-18 שעושה סיבוב באיכילוב(שלא לדבר על השעות של הפקקים בתוך הבית חולים).
&nbsp
אם תאריך את 66 תיצור קו לא מפלצתי אלא קו מגה-מפלצתי,כשתושב פתח תקווה יצתרך לנסוע שעתיים עד תל אביב, בזמן ש-82 הרבה פחות מסורבל.
 

alantan

New member
התכוונתי להחליף את הקטע בפתח תקווה לגמרי

נכון אבל
קודם כל 82 עוזר ל-18 העמוס ממילא. דבר שני ויותר חשוב, 82 מקשר בין תל אביב לז'בוטינסקי, מה ש-18 לא עושה.
אם 82 היה נפתח בתור קו שעוזר ל-18 אז הייתי מסכים,אבל זה קו שיש לו המון מטרות ו"על הדרך" הוא גם עוזר ל-18.
מה גם ש-82 יותר מהיר מ-18 שעושה סיבוב באיכילוב(שלא לדבר על השעות של הפקקים בתוך הבית חולים).
&nbsp
אם תאריך את 66 תיצור קו לא מפלצתי אלא קו מגה-מפלצתי,כשתושב פתח תקווה יצתרך לנסוע שעתיים עד תל אביב, בזמן ש-82 הרבה פחות מסורבל.
התכוונתי להחליף את הקטע בפתח תקווה לגמרי
כך ש-66 יסע כמו ש-82 נוסע היום.
&nbsp
ידעתי שתדבר על ה"עזרה" לקו 18, ויש בזה משהו, אבל אם באמת יש בכך צורך בתוך ת"א, אז אפשר לתגבר את 18 באותו הקטע או לשנות את מסלול 42 שיסע בחפיפה עם 18 ויסיים בכרמלית.
&nbsp
אבל יש גם בעיה עם המעבר מ-66 ל-18 כי הוא אינו עובר ברכבת מרכז, כך שלדעתי יש צורך לעשות מהפכה קצת יותר רדיקלית בת"א שכולל (לדעתי) גם שינוי דרסטי בקו 5, 142. יש לי כמה רעיונות אבל אני בטוח שלא תאהב אותם!
 

DRORIKO8

New member
אם הוא יסע בתל אביב כמו 82 אז אין לי בעיה

התכוונתי להחליף את הקטע בפתח תקווה לגמרי
כך ש-66 יסע כמו ש-82 נוסע היום.
&nbsp
ידעתי שתדבר על ה"עזרה" לקו 18, ויש בזה משהו, אבל אם באמת יש בכך צורך בתוך ת"א, אז אפשר לתגבר את 18 באותו הקטע או לשנות את מסלול 42 שיסע בחפיפה עם 18 ויסיים בכרמלית.
&nbsp
אבל יש גם בעיה עם המעבר מ-66 ל-18 כי הוא אינו עובר ברכבת מרכז, כך שלדעתי יש צורך לעשות מהפכה קצת יותר רדיקלית בת"א שכולל (לדעתי) גם שינוי דרסטי בקו 5, 142. יש לי כמה רעיונות אבל אני בטוח שלא תאהב אותם!
אם הוא יסע בתל אביב כמו 82 אז אין לי בעיה
 
זה לא יקרה. 66 מספק שירות יחודי בחלק הצפוני של רחוב ביאליק

אם הוא יסע בתל אביב כמו 82 אז אין לי בעיה
זה לא יקרה. 66 מספק שירות יחודי בחלק הצפוני של רחוב ביאליק
ובצפון תל אביב.
דווקא המסלול של 66 ברמת גן ותל אביב יישמר כמעט בכל מקרה, גם אם יחליטו בשלב מסויים לשנות את מסלולו בפתח תקוה או אף להוציאו מפתח תקוה.
 

DRORIKO8

New member
אז תקצר אותו

זה לא יקרה. 66 מספק שירות יחודי בחלק הצפוני של רחוב ביאליק
ובצפון תל אביב.
דווקא המסלול של 66 ברמת גן ותל אביב יישמר כמעט בכל מקרה, גם אם יחליטו בשלב מסויים לשנות את מסלולו בפתח תקוה או אף להוציאו מפתח תקוה.
אז תקצר אותו
תעשה קו שיצא מקניון איילון,יסע באבא הלל,ובביאליק יקח ימינה ובמסלול של 66. ככה אתה גם מרויח חיבור בין אבא הלל למרכז תל אביב שאין היום.
 
רעיון לא רע, אבל אני משער שעל זה יהיו אנשים שיאמרו שאי אפשר

אז תקצר אותו
תעשה קו שיצא מקניון איילון,יסע באבא הלל,ובביאליק יקח ימינה ובמסלול של 66. ככה אתה גם מרויח חיבור בין אבא הלל למרכז תל אביב שאין היום.
רעיון לא רע, אבל אני משער שעל זה יהיו אנשים שיאמרו שאי אפשר
לעשות את זה כי יהיה מדובר ב"הפרת חוזה" (בין משרד התחבורה לחברת דן).
שינויים כאלה צריכים להתבצע במסגרת מכרז או רפורמה (מה שכונה הפעימה השלישית של רפורמת גוש דן).
האם בכוונת משרד התחבורה לעשות רפורמה כזו בטווח הזמן של החודשים הקרובים? ימים יגידו...
 

alantan

New member
אני צריך לשלוח לך מפה בלתי גמורה שאני

אז תקצר אותו
תעשה קו שיצא מקניון איילון,יסע באבא הלל,ובביאליק יקח ימינה ובמסלול של 66. ככה אתה גם מרויח חיבור בין אבא הלל למרכז תל אביב שאין היום.
אני צריך לשלוח לך מפה בלתי גמורה שאני
עובד עליה כבר כמה שבועות...
 
להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי

למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר
שעושה את אותו מסלול - קרי, קו 18. ממילא התדירות של 82 לא מלהיבה.
&nbsp
שאת קו 66 התדיר יאריכו לבית רבקה ומי שרוצה יעשה החלפה.
להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי
מסלול והוצאת הקו מהתחנה המרכזית בפ"ת וגם מציר בר כוכבא - חיים עוזר.
אי אפשר לשלב גם את התחנה המרכזית וגם את מסוף בית רבקה בקו 66.
המשמעות של העברת 66 לבית רבקה היא הוצאתו מהקטע שבין התחנה המרכזית לצומת חיים עוזר - ההסתדרות.
 

DRORIKO8

New member
אבל יש לך משם את קו 1

להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי
מסלול והוצאת הקו מהתחנה המרכזית בפ"ת וגם מציר בר כוכבא - חיים עוזר.
אי אפשר לשלב גם את התחנה המרכזית וגם את מסוף בית רבקה בקו 66.
המשמעות של העברת 66 לבית רבקה היא הוצאתו מהקטע שבין התחנה המרכזית לצומת חיים עוזר - ההסתדרות.
אבל יש לך משם את קו 1
שאתה יכול לקחת אותו לרכבת ולהחליף ל-66 החדש/18
 
מחיים עוזר אין את קו 1 וכשיהיה קו אדום רק"לי גם בבר כוכבא

אבל יש לך משם את קו 1
שאתה יכול לקחת אותו לרכבת ולהחליף ל-66 החדש/18
מחיים עוזר אין את קו 1 וכשיהיה קו אדום רק"לי גם בבר כוכבא
לא יהיה.
אפשר להחליט שבחיים עוזר לא יהיה קו למרכז תל אביב, אבל צריך לקחת בחשבון שמדובר בשינוי מסלול בפתח תקוה ולא בהארכה.
ולגבי המסלול של קו 66 בתל אביב כבר כתבתי מדוע אין סיכוי שהוא ישתנה. לא יוציאו אותו מביאליק, מפנקס ומכיכר המדינה.
 

DRORIKO8

New member
עם כל הכבוד לחיים עוזר

מחיים עוזר אין את קו 1 וכשיהיה קו אדום רק"לי גם בבר כוכבא
לא יהיה.
אפשר להחליט שבחיים עוזר לא יהיה קו למרכז תל אביב, אבל צריך לקחת בחשבון שמדובר בשינוי מסלול בפתח תקוה ולא בהארכה.
ולגבי המסלול של קו 66 בתל אביב כבר כתבתי מדוע אין סיכוי שהוא ישתנה. לא יוציאו אותו מביאליק, מפנקס ומכיכר המדינה.
עם כל הכבוד לחיים עוזר
מדובר בסך הכל בתחנה אחת,תחנה מלאה אמנם,אבל עדיין תחנה אחת,תוסיף לזה את התחנה בהסתדרות, ויש לך 2 תחנות. בשביל 2 תחנות לא מחזיקים קו. זה לא ששתי התחנותה האלה הן מכון מור ועזריאלי.

עם כל הכבוד לפנקס ולכיכר המדינה, כמות הנוסעים בתואי המקביל של 82 גדולה פי 10.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה