הקו האדום ברכבת הקלה בת"א
הקו האדום ברכבת הקלה בת"א
כפי שידוע הקו האדום מוקם בתצורה של רכבת קלה שעוברת במנהרה ארוכה ולא רכבת תחתית קלאסית עם רציפים ארוכים לרכבות ארוכות ומהירות יותר.
האם העובדה שהתוואי של הרכבת מעל הקרקע לא מופרד כלל מהכבישים והמרחק בין התחנות קטן מאוד לא סותם את הגולל על אפשרות עתידית להרחבת הרציפים והפיכת הקו לקו רכבת תחתית קלאסי?
בכל המקרים שאני מכיר בהן רכבת תחתית יוצאת מהמנהרה למפלס הקרקע, הדרך שלה עדיין מופרדת לחלוטין מהכביש בין אם בדרך שקועה או בגשר עילי.
הקו האדום ברכבת הקלה בת"א
כפי שידוע הקו האדום מוקם בתצורה של רכבת קלה שעוברת במנהרה ארוכה ולא רכבת תחתית קלאסית עם רציפים ארוכים לרכבות ארוכות ומהירות יותר.
האם העובדה שהתוואי של הרכבת מעל הקרקע לא מופרד כלל מהכבישים והמרחק בין התחנות קטן מאוד לא סותם את הגולל על אפשרות עתידית להרחבת הרציפים והפיכת הקו לקו רכבת תחתית קלאסי?
בכל המקרים שאני מכיר בהן רכבת תחתית יוצאת מהמנהרה למפלס הקרקע, הדרך שלה עדיין מופרדת לחלוטין מהכביש בין אם בדרך שקועה או בגשר עילי.