הקורבן לשבוע - הסוודרית

duduamar

New member
הקורבן לשבוע - הסוודרית../images/Emo68.gif

תרגישו חופשי להציק לה כאוות נפשכם... אני אתכבד להתחיל - את גרוזינית?? מה פשר הניק?
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo6.gif

בקושי מכירה אותך, סוודר, אבל העלת לי רעיון.. לגנוב שאלון מפורום סקרים ושאלונים השכן, וכנראה שאמשיך במסורת הזו עבור כל אדום תורן..
אז, זה הסקר הראשון שעלה בגורל (ולא עסק בקיץ או בהארי פוטר): 1. יש לך חבר/ה? 2. אם כן, מי התחיל עם מי? 3. אם לא, היית רוצה חבר?, האם זה מישהו/מישהי ספיציפי/ת? 4. האם אי פעם הציעו לך חברות ולא הסכמת? 5. מה עושה לך את זה בבנים/בנות? 6. האם אי פעם הרגשת מחוזר/ת? 7. האם אי פעם מישהו 'גנב לך' את מי שאהבת? 8. האם אי פעם הסכמת להצעת חברות וזו היתה שטות גמורה? 9. האם אי פעם בגדו בך? 10. אי פעם התנשקת? 11. מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?
 

duduamar

New member
../images/Emo6.gif

לפי שאלה 10 מיד רואים שזה במקור שאלון לבני 15...
 

מורני !

New member
אתה לא מעודכן...

היום בגיל 10-11, הם כבר מסתכלים בזלזול על השאלה הזו..
 

duduamar

New member
../images/Emo6.gifמזכיר את הבדיחה

עם האבא ושלוש הבנות שלו, בנות 5, 10 ו15. הוא רצה לבדוק האם הן כבר מבינות במין, התפשט מול הבת 5 ושאל אותה מה זה, היא עונה "אין לי מושג", הוא אומר כל הכבוד וממשיך הלאה לבת ה10, שעונה אותו דבר. כשהוא שואל את בת ה15 היא עונה בפשטות - "אבא זה זין", הוא מיד מתעצבן עליה וכועס מאיפה היא כבר יודעת. לאחר מכן הוא לוקח את בנותיו הקטנות ואומר להן "אני שמח שלא ידעתן, אבל תלמדו - זה נקרא זין", אז הבנות עונות "אבא, זה זין זה??"
נחמד, למרות שבדיחות כאלו צריך לספר ולא לכתוב...
 

סוודרית

New member
אדיסון יא גנבה :)

1. יש לך חבר/ה? היה נגמר עבר ... 2. אם כן, מי התחיל עם מי? אני 3. אם לא, היית רוצה חבר?, האם זה מישהו/מישהי ספיציפי/ת? כרגע אין מישהו ספציפי 4. האם אי פעם הציעו לך חברות ולא הסכמת? כן 5. מה עושה לך את זה בבנים/בנות? קסם אישי 6. האם אי פעם הרגשת מחוזר/ת? כן 7. האם אי פעם מישהו 'גנב לך' את מי שאהבת? כן 8. האם אי פעם הסכמת להצעת חברות וזו היתה שטות גמורה? כן 9. האם אי פעם בגדו בך? לא 10. אי פעם התנשקת? נראה לי 11. מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך? כיתה ח' בסמר סקול עם יונתן :) *סווד שמרגישה בכיתה ד' כרגע אחרי השאלון*
 

Wolfinix

New member
סוודרית מה המצב? ../images/Emo13.gif

הנה כמה שאלות : *-מה שמך? *-מהיכן את? *-מה את מעדיפה ים/בריכה? *-לומד/עובדת/שניהם?ואם כן מה? *-מה הדבר הכי מעליב שאמרו לך לאחרונה? *-מה הדבר הכי מחמיא שגרם לך להיות אדומה?
*-איזה מקצוע יותר מעניין תנ"ך/מתמטיקה/ספרות? *-שם של ספר טוב שקראת לאחרונה. *-שם של סרט טוב שראית לאחרונה. ונמשיך אח"כ
 

סוודרית

New member
אהלן אהלן

אז ככה : הנה כמה שאלות : *-מה שמך? מיכל *-מהיכן את? גבעתיים *-מה את מעדיפה ים/בריכה? ים *-לומד/עובדת/שניהם?ואם כן מה? עובדת *-מה הדבר הכי מעליב שאמרו לך לאחרונה? לא זוכרת *-מה הדבר הכי מחמיא שגרם לך להיות אדומה? מממ ... שאני סקסית ... ממש ... *-איזה מקצוע יותר מעניין תנ"ך/מתמטיקה/ספרות? מתמטיקה *-שם של ספר טוב שקראת לאחרונה. משפטה של גרייס *-שם של סרט טוב שראית לאחרונה. יו לא זוכרת ת'שם אוףףף ונמשיך אח"כ : מחכה :)
 

siv honey

New member
חחחחחח אה!! אלדד!!

אלדד? או השחור השני כשמירו היה איתנו? וואי איזה תימני הוא היה. חחחחחחחחחחחחחחחחח
 

סוודרית

New member
לאאאאאא השני נו שרקד איתי

אההההההההההה את לא היית נראה לי לא נו את כן היית התימני עם ה ח' וה- ע' :)
 

siv honey

New member
נו אז זה ההוא שהיה

כשהיינו עם מירו!!!! זה מכרם התימנים! חחחח אמא קרע אותי!! אשכרה, אכבר תימני! אגב, את זוכרת שזו הייתה מסיבה של נתב"ג ושאלתי אותך.. "אז איפה אסתי"? כי היא עובדת בנתב"ג.. מסתבר שהיא הייתה שם!! אני לא מבינה איך פספסנו אותה.
 
סיוה תתביישי לך!

את לא זוכרת את התימני עם האף? עם הרבה אף? המון אף???? אז זה הוא! הייתה לו חולצה ירוקה אם אני לא טועה...
 

siv honey

New member
הייתה לו חולצה ירוקה נכון

אבל לא זכור לי אף. זכור לי שהוא היה תימני שחור שמדבר בח' וע', ושהוא היה ממש חמוד שביקש ממני לעזור לו להתחיל עם מיכל. לפחות איתה מתחילים!!!!
 
סיוה את הורגת אותי

מזל שלא את ולא סוודר ראיתם עם מה סוודר רקדה בפעם אחרת שיצאנו... הוא רקד איתה והיא אפילו לא הרימה את הראש לראות מי זה וטוב שכך... הבן אדם היה 99% אף! ואני לא מגזימה!!! מה קרה? לא שמעתם על ד"ר קליין???!!!
 

סוודרית

New member
ושוב אני אומר ...

ממש מעניין לי תחת אף לא אף אני יוצאת להנות לא למצוא חתן ואת יודעת את זה ! ושוב איתי לפחות רוקדים !!! נה נה נה נה נה בי'ץ !
 
למעלה