הקונספירציה מאחורי רצח רבין (י"ש)

Yaniv 161

New member
הקונספירציה מאחורי רצח רבין (י"ש)

לפי דעתי יגאל עמיר רצה להרוג את רבין אך לא הייתה לו שום דרך. מי שעמד מאחוריי כול הרצח היה פרס שרצה לחסל שניי ציפורים במכה אחת. יש הוכחות שאומרות שהשב"כ ידע שיגאל מתכוון לעשות את לא עשה כלום מוזר לא. הרעיון שפרס מאחוריי הרצח הוא פרס מעולם לא זכה בישביל לנצח הוא היה חייב להעיף גם את רבין וגם שהמדינה תשנא את הימין. וזה כמעט עבד לו אבל כנראה ה´ ידע שהוא חטא ולא נתן לו . לי עצוב רק שיגאל עמיר הגדול עכשיו בכלא ויצא עוד הרבה זמן בזמן שרוצחיו של גנדי בקזינו ביריחו!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב. רבין (י"ש) = רבין (ימך שמו).
 

Roobie

New member
אם ההודעה הזאת לא תימחק

אני הולך מחר בבוקר למשטרה להגיש תלונה נגד יניב, ונגד כל אחד אחר בפורום שהסית לרצח, איים ברצח, תמך ברצח-עם ועוד. אני רק מקווה שהשוטר לא יהיה דוד של אברואד
 

Yaniv 161

New member
פחחחחחחחחח. תתקשר גם למוסד.

תרשום את הדרכים: 1. צלצל 142 2. תבקש את המספר של אגף התלונות של השב"כ 3. תגיד יניב חזן תמך ברצח עם 4. לך תיזדיין מדינה דמוקרטית אני אומר מה שאני רוצה צלצל חופשי אתה יודע מה השיחה עליי
 

Yaniv 161

New member
אויי לא הוא הולך להלשין עליי. אמאלה

לא לא רובי רק אל תתקשר למשטרה רק לא זה רק לא זה. אני יפסיק להיות נאצי אני יתמוך במדינה ערבית אני יתמוך בהשמדת ישראל זה לא מה שאתה רוצה?????? (דרך אגב חס ושלום שאני יתמוך במדינה ערבית ובהשמדת ישראל. רק הטרנספר יביא שלום ולרובי צלצל גם ל C.I.A תגיד שאני מתכוון לירות בפואל השונא יהודים הזה)
 

Yaniv 161

New member
תקראו את זה.

קודם כול אני לא מפחד מאף אחד (חוץ מאלוהים) אני לא אמרתי שאני תומך ברצח עם אני אמרתי שזה רעיון טוב אבל לא מציאותי, ולכן רעיון הטרנספר הוא הכי טוב. כול מהכשתבתי בקשר לרבין כי חשבתי שככה רצחו אותו לא אמרתי שזה בטוח אז לפניי שאתה קורא לי "מסית לרצח עם" תעצור שניה להתרעננות ואז תלחץ על העכבר. שמאלני בוגד. אני פעיל מולדת ולא יעשה שום דבר שיהיה כנגד המפלגה החכמה הזו.
 

טוען רב

New member
איפה הייתה שם הסתה?

אני אגב, מסכים שיש בסיס לחשד בפרס. כידוע, באופן עלום נמחקו כ-15 שניות קריטיות קלטת ברצח בה עמד פרס באופן תמוה ליד מכוניתו של רבין ושוחח עם מישהו בתוכה. ישנן סברות כי בשניות אלו נחשפו פני האיש או שיגאל עמיר ניגש אז אל פרס, בכל מקרה פרס מאוד חשוד בעיניי.
 

טוען רב

New member
איש באמונתו יחיה

אני מאמין שפרס הוא אדם מושחת מן היסוד, אדם שיעשה הכל בשביל להיות רה"מ, וכמובן, "חתרן בלתי-נלאה". וודאי שאיני בטוח שהוא רצח את רבין על מנת לרשת את כיסאו ולהשניא את הימין, אבל האם אני יכול לנקות אותו במחשבתי מעל ומעבר לכל ספק סביר? לא. וזה מספיק על מנת לפתח דיון בנושא. שים לב שכשנוגעים ברצח רבין כל אנשי חופש הביטוי בשמאל נעשים דיקטטורים, חוסמים תכניות טלוויזיה ומשתיקים בלא בושה. אותי הנושא מעניין, אני בהחלט מאמין שליגאל עמיר היה מעמד ידידותי לפחות אצל השב"כ, ואני יודע עד כמה כרמי גילון מתעב את המתנחלים. איך אומר נוטפיש מפורום חופש: כשיש ספק - יש חרות, ולי יש ספק גדול
 

תמיר...

New member
חכם אתה לא..זה מה שבטוח

אין לכם כבוד לאנשים?? מה זה רבין יימח שמו(לפחות תלמד לכתוב יימח שמו..חתיכת דיסלקט) תאמין לי רבין אהב את המדינה הזאת לא פחות ממך ולא פחות מאבא שלך..רבין היה רמטכ"ל והציל את המדינה במלחמת ששת הימים, ומה אבא שלך עשה באותו זמן? היה טבח צבאי?
 

טוען רב

New member
רבין היה 0 במלחמת ששת-הימים

אמנם אני ביקורתי ביותר כלפי ההיסטוריונים החדשים, אבל כיום ישנה תמימות דעים מוחלטת גם מימין וגם משמאל כי רבין לקה במחלת נפש ולא עשה דבר במלחמה, מוטה גור שהיה ראש אג"מ הוא שנהל את המלחמה.
 

טוען רב

New member
על העובדות, אני מדבר

אתה יכול, למשל לקרוא את ספרו החדש של היסטוריון מרכז "שלם" (הממומן ע"י רון לאודר) מיכאל אורן על מלחמת ששת-הימים.
 
תמיר.....

אף אחד לא אמר שרבין הוא עוכר ישראל. פשוט לעת זיקנתו השתבשה עליו דעתו והוא חתם על הסכמים שכמעט וגרמו להכחדת המדינה המדהימה הזו שסבא שלי ושלך עלו אליה וטיפחו אותה. ישנם אנשים למשל כמוני שדיי מתנגדים לאותם הסכמים,ותומכים ברעיון הטרנספר כפתרון ריאלי ומציאותי יותר ממה שמציאות מפלגות אחרות.
 
למעלה