הקול הוא הכל

ALON AA1

New member
הקול הוא הכל

כן או לא? מניסיון שלי יש קשר בין איך שנשמעים בטלפון ולא רק מבחינת המאפיינים הפיזיקלים של הקול אלא גם חיתוך הדיבור, עושר השפה, סוגי המלים וכ' לבין התקדמות אחרת במערכת היחסים. אבל לפעמים יש סתירות ואפילו פערים קשים בין הקול לבין המציאות, אז ספרו על הפתעות לטובה ורעה ובכלל אני קורא לכולן לאפשר את ההזדמנות לשמוע את הקול! (שלי?) כי יש הפתעות נעימות בחיים....והמבינה בטוח נרמזה!!!!
 
תגובה

תכונות אופי כמו עושר השפה וסוגי המלים חשובות יותר מתכונות פיסיולוגיות כמו הקול. כל דבר יפה יכול לתרום לקשר, אבל הכי חשוב שיהיה אופי טוב.
 

Old Girl

New member
וואלה פעמיים בחיים שלי

שמעתי את קולו של האדם בטלפון, והתאהבתי בקול הרדיופוני והרך הזה. בשני המקרים, פגשתי אחר כך מישהו מכוער רצח. בשורה תחתונה - זה נחמד שיש כל יפה, אבל ייתכנו אכזבות.
 

nightfairy86

New member
מזכיר לי משהו

אני וחברות שלי הגענו לאיזשהי מסקנה בעניין - קול יפה = בנאדם יפה קצת פחות (בלשון המעטה) לפחות עד שמישהו יוכיח לנו אחרת. זה לא קרה עד היום.
 

yulinka

New member
אויש כל כך נכון":)

לי אישית יש בעיה עם גברים שיש להם קול "ציפציפ" נשי כזה...נו מה לעשות..בעיה שלי מצד שני פעם מישהו "פסל" אותי אחרי המון שיחות במסינג'ר והחלפת תמונות והכל...כשהוא שמע את הקול שלי ...ותגובה הראשונה שלו הייתה..."מה זה...יש לך מבטא...זה כזה מוזר..לא ככה דמינתי את הקול שלך..." הבן אדם היה ממש בשוק....האמת גם אני הייתי בשוק כי עד אותו רגע קיבלתי רק תגובות טובות על המבטא שלי וזה אף פעם לא הפריע למישהו
 

Old Girl

New member
לי יש מבטא שיכול לעורר מתים

ועדיין לא מתלוננים חחחח
 
אצלי דווקא

הקול שלו נשמע כמו מישהו מצונן. הופתעתי לטובה והכרתי גבר מקסים שלא נשמע מצונן בכלל
 
למעלה