הקוביות שלי - האותיות שלי

Sודית

New member
הקוביות שלי - האותיות שלי

קניתי לי קוביות ציירתי עליהן אותיות ומצאתי לי משחק שאוכל לשחק גם לבד אוכל בו לומר ואוכל בו לשתוק אוכל לאהוב לצחוק או לחלום קוביות של פלאים מציירת לי מילים ים וגלים, כוכבים שמש, שמיים ועננים וכשתגיע כבר אדע את המשחק, ואוכל לבחור ת`קוביות המתאימות רק לך ואז בקפידה קוביה לקוביה הופכת ומחליפה אות לאות בשבילך אתה מביט ומנחש את המשחק ואני על מפה לבנה את ליבי פורשת לך ``אני אוהבת אותך`` אתה עומד ומביט נרגש ומבקש רק אות אחת לשים בצד ועל מפה לבנה, מגלה לי סודך ``אני אוהב אותך`` חבקתי אלי מילה אחת חבקת גם אתה אחת אחת נותרה על המפה לקחנו אותה איתנו ל....מיטה וידענו - א ה ב ה סודית משחקת בקוביות
 

זהרי

New member
לך סודית..

קראתי את הכמיהא לאהבה בכתיבתך אך הרשי לי מילה אחת להוסיף למילתך לעולם לא נרשה לשחק בנו ובאהבתנו ואם היתי בוחר את המשחק בננו בטח שלא קוביה היה המשחק אלא סקרוול היה העיקר שבו מרכיבים מילה מאותיות ובכל אות ערכה יכול לעלות איני זוכר את הערך של אותיות האהבה אבל את זה אני משאיר לך לשחק בהנאה.. זהרי...בחיוך.
 
משחק המילים ..

Sודית חמודה , תמיד הייתי גרועה במשחקים , אבל אם הייתי יודעת כמה קל לשחק בקוביות משחקים של אהבה .. מזמן הייתי אלופה ... ;-) אהבתי .. שבוע נפלא , שרון @}-}---
 
למעלה