הקארמה מענישה-זוכרים את הקפלניסטים הסחטנים מההיי-טק? עכשיו הם מפוטרים באלפים.

אביב 2019

Well-known member
זוכרים איך בשנת 2,023, הקפלניסטים איימו וסחטו את הממשלה,
שהם יפילו את ההיי-טק בישראל ?!
את האיומים בנטישה של מנכ"לית חברת "פאפייה" ?
הם רשמו את החברות החדשות בארה"ב,הוציאו כספים מהארץ במיליארדי דולרים וכו'##

* בינואר 2023,מנכ"לית "פאפיה גלובל" עינת גז,הכריזה שהחברה שלה
תוציא את כל כספיה מישראל.זו הייתה מחאת ההיי-טק.הם אפילו היו מוכנים
לוותר על ימי עבודה על חשבון העבודה,לטובת המחאה.##

אחרי שלוש שנים וטבח נוראי הם עכשיו מפוטרים באלפים.הקארמה מענישה.
 

lemner40

Well-known member
הקפלניסטים שמובילים את המחאה, אלו קבוצה של מיליארדרים
שמכרו חברות במיליארדים
מה שימנים לא יכולים לעשות כי הם בורים וטיפשים
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הקפלניסטים שמובילים את המחאה, אלו קבוצה של מיליארדרים
שמכרו חברות במיליארדים
מה שימנים לא יכולים לעשות כי הם בורים וטיפשים
אז אולי הם מעטים שאולי לא נפגעו. אבל הם לקחו אחריהם הרבה אנשים שעכשיו נזרקו לכלבים.
 

אביב 2019

Well-known member
הקפלניסטים שמובילים את המחאה, אלו קבוצה של מיליארדרים
שמכרו חברות במיליארדים
מה שימנים לא יכולים לעשות כי הם בורים וטיפשים
כסף ועושר זו לא הוכחה לחוכמה.
ישנם בעלי חנות ירקות, מיליונרים עשירים, והרבה אקדמאים שמאלנים
חסרי פרוטה.רמי לוי וכו'.
 

lemner40

Well-known member
כסף ועושר זו לא הוכחה לחוכמה.
ישנם בעלי חנות ירקות, מיליונרים עשירים, והרבה אקדמאים שמאלנים
חסרי פרוטה.רמי לוי וכו'.
בישראל כמעט שאין חקלאות , אין תעשיית יצור , אין חומרי גלם.
כל הכלכלה הישראלית זה הייטק והייטק ביטחוני.
בלי ההייטק אין ישראל.
 
למעלה