אביב 2019
Well-known member
זוכרים איך בשנת 2,023, הקפלניסטים איימו וסחטו את הממשלה,
שהם יפילו את ההיי-טק בישראל ?!
את האיומים בנטישה של מנכ"לית חברת "פאפייה" ?
הם רשמו את החברות החדשות בארה"ב,הוציאו כספים מהארץ במיליארדי דולרים וכו'##
* בינואר 2023,מנכ"לית "פאפיה גלובל" עינת גז,הכריזה שהחברה שלה
תוציא את כל כספיה מישראל.זו הייתה מחאת ההיי-טק.הם אפילו היו מוכנים
לוותר על ימי עבודה על חשבון העבודה,לטובת המחאה.##
אחרי שלוש שנים וטבח נוראי הם עכשיו מפוטרים באלפים.הקארמה מענישה.
שהם יפילו את ההיי-טק בישראל ?!
את האיומים בנטישה של מנכ"לית חברת "פאפייה" ?
הם רשמו את החברות החדשות בארה"ב,הוציאו כספים מהארץ במיליארדי דולרים וכו'##
* בינואר 2023,מנכ"לית "פאפיה גלובל" עינת גז,הכריזה שהחברה שלה
תוציא את כל כספיה מישראל.זו הייתה מחאת ההיי-טק.הם אפילו היו מוכנים
לוותר על ימי עבודה על חשבון העבודה,לטובת המחאה.##
אחרי שלוש שנים וטבח נוראי הם עכשיו מפוטרים באלפים.הקארמה מענישה.