התנעת מנוע דיזל
בתור התחלה מומלץ לקרוא בספר רכב את ההוראות להתנעת הרכב ולהכיר את כל סוגי נורות הבקרה וההתראה בלוח השעונים. שנית, כאשר מצתי הלהט עובדים (בעיקר בבוקר כאשר המנוע קר מאוד) ניתן להרגיש זאת על חלק מהנורות בלוח השעונים (נחלשות מעט) ו/או בתיקתוק של הממסר שמפעיל ומכבה את מצתי הלהט. כאשר הרכב חם - ייתכן ונורת הסליל לא תידלק בכלל או שתידלק לזמן אפסי. לאחר שנורת הסליל נכבת יש להניע במיידי ע"מ לנצל את החום שהמצתי להט סיפקו. המתנה מרובה לאחר שהנורה כבתה דינה כדין התנעת הרכב ללא המתנה לחימום מצתי הלהט. חשוב מאוד: המתנה לכיבוי נורת הסליל והתנעה לאחר מכן בריאה למצבר (מאחר ואתה לא מעמיס עליו גם את המתנע וגם את מצתי הלהט, אלא כל אחד בעיתו) ומאריכה את חיי המתנע ברכב (כאשר המנוע קר ואתה לא ממתין שנורת הסליל תכבה, ההתנעה תארך יותר זמן ותקצר את חיי המתנע). איציק