"הצרה" הגדולה בתבל - החמות

Kalla

New member
האמת היא שתמיד אמרנו אני ובעלי

שצריכים לכתוב את הסיפור שלנו, אז אולי זוהי ההזדמנות. זה לא מעיק, אני רק מקווה שזה לא יעיק עליכם לקרוא אותו.
 

Kalla

New member
הסיפור מוכן

אני שולחת בינתיים לחני ולדרולי שהביעו התעניינות ולכל מי שיבקש בהמשך. הוא כתוב בוורד ולכן אני מצרפת אותו בתור קובץ ומקווה שלא יהיו בעיות לפתוח. אם תרצו להגיב לא מפריע לי שתעשו זאת בפורום, כי יותר מאדם אחד יקרא את זה. אם תרגישו שבאמצע משעמם לכם אל תתביישו - אני לא אעלב.
 

Kalla

New member
לחני ודרולי

כדי לשלוח, אני צריכה שתשלחו לי במסר אישי את האימייל שלכן.
 

חני ב

New member
kalla, תודה

זה הגיע, אך בגלל בעיית הוירוס, הקובץ פשוט לא נפתח. תוכלי לשלוח אותו למייל של בעלי בעבודה? הוא ידפיס לי ביום ראשון. אני שלח לך במסר את המייל של בעלי. המון תודה, אני כבר סקרנית.
 

חני ב

New member
וואהו, אני פשוט לא מאמינה!!!!!!!!!!

זה הגיע בסוף...הסקרנות נענתה. באמת ארוךךךךךךךךךךךךךךך. את מרשה להגיב פה?
 

חני ב

New member
איפה את?

מתה כבר להגיב... חשבתי שדבר כזה קוראים בספרים או רואים בסרטים.
 

Kalla

New member
מותר לאכול ארוחת ערב?../images/Emo8.gif

גם אני לא האמנתי לפני שזה קרה. עכשיו אני מתייחסת לאופרות סבון ולמלודרמות הרבה יותר ברצינות.
 

Kalla

New member
אין לי בעיה שתגיבי פה

סליחה שזה כזה ארוך, פשוט הייתי חייבת לכתוב את כל השתלשלות העניינים.
 

חני ב

New member
מאיפה להתחיל?

1. עם הורים כאלה מי צריך אויבים? 2. כל הכבוד לכם שלמרות כל הקשיים, האהבה ניצחה (אופרת סבון או לא?). אבל באמת, כ"כ הרבה קשיים ואתם שני צעירים שיכלתם לוותר על הכל, ולא נפרדתם. 3. הדבר שמאד מקומם אותי זה הנתק עם אחיו. מדוע הם צריכים להיות בכלל צד בעניין? היא בטח הרעילה אותם נגדכם, אבל אין להם עמוד שידרה? 4. אני גם הייתי מנתקת קשר איתם. לא תהיה לי כלל בעייה להסביר לילדיי בעתיד למה יש להם בעצם רק סבא וסבתא מצד אחד. לכאורה הוריו כאילו מתו, לא? (הרי איימו בהתאבדות, ניתן להם את הכבוד להחשב ככה) 5. יש לי חברה שהספור שלה רחוק מלהיות כ"כ קשה כמו שלך אבל גם יש ספור עם אמה. והיא עדיין מוכנה שאמה תראה את הנכדים למרות שקשר בין שתיהן לא קיים. חברתי גמורה מזה אבל אני לא פעם אמרתי לה שאני לא מבינה מדוע היא לא מנתקת את הקשר לתמיד. הרי היא רק סובלת מאמה. אז בשביל מה היא צריכה אותה? 6. ממש כואב לי על בעלך, הוא הסובל העיקרי (גם את כמובן). איך היו יחסיו עם הוריו כשהיה קטן? גם אז הם עמדו בדרכו וניסו לשלוט בו? חיזקו ואמצו
הכי חשוב שאתם יחד בספור ותומכים אחד בשני. (אני מכירה חברים שנותק הקשר עם ההורים של הגבר בגלל האשה. גם קורה שאחד מבני הזוג בעצם מאשים את השני בניתוק. אז איזה עתיד יש ליחסים כאלו?)
 

Kalla

New member
קודם כל תודה על התמיכה

1. נכון מאוד. 2. זה המזל שלנו - אנחנו באמת מתאימים כמו כפפה ליד. 3. שכחתי לציין אך האמת היא שעם הקטן נוצר קשר ממש לאחרונה - הוא התגייס לא מזמן ואז החליט שהוא כבר מספיק עצמאי וגדול בשביל זה. בעלי סלח לו כי הוא היה יחסית קטן כשהכל קרה. הוא מתארח אצלנו בבית מידי פעם. 4. לא הייתי אומרת "מתו". הייתי כבר מעדיפה לספר את האמת. 5. זה קשה להתנתק ובאמת צריך לקרות בשביל זה משהו ממש דרסטי. 6. בעלי ממש 10 בקטע הזה. לא מתלונן בכלל ואומר שהוא שלם לגמרי עם החלטתו. אף פעם לא ניסה להטיל עליי שום אחריות. היחסים, בעיקר עם האבא, היו בסדר גמור עד המקרה הזה. אבל בקטע של החברות תמיד עשו לו בעיות והוא ויתר. הוא אמר שהמקרה שלנו היה חשוב מדי מכדי לוותר.
 

חני ב

New member
עוד נקודה

גם אביו מסכן שהוא חי עם אשה שכזו (לא היה לי נעים לכנותה מפלצת), כי הבנתי שרוב הזמן היא בחשה בקדרה.
 

Kalla

New member
לדעתי טוב לו ככה

כי אם לא - הוא לא היה מסכים לזה. הוא איש חזק שיודע לדאוג לעצמו
 

ת ב נ

New member
kalla, אני קראתי את השרשור על חמתך

רק עכשו, והבנתי קצת את מהלך הענינים. אז רק חיזקי ואמצי ומזל שמצאת בעל כזה, שיחד עברתם את זה.
 
למעלה