"הצרה" הגדולה בתבל - החמות

חני ב

New member
"הצרה" הגדולה בתבל - החמות ../images/Emo153.gif

כמה מדברים עליהן... אז בואו נעלה גם פה את מחשבותנו / טענותינו / אהבתנו לחמותנו מוכנות? kalla, אולי בכל זאת תסכימי לשתף אותנו??? please?
 

droli

New member
את שהתחלת, את שתתחילי ../images/Emo171.gif../images/Emo36.gif../images/Emo36.gif

קדימה. אז איך ה.... שלך?
 

אמיר.

New member
ה´צרה´ המקבילה - הכלה ../images/Emo3.gif

ואם עדיין אין לך - תתכונני !!!! (ומה היא תחשוב עלייך ??)
 

חני ב

New member
לאמיר ודרולי

נתחיל איתך אמיר, זה יותר קצר: לא מקנאה בכלה שלי... לא יודעת בעצם, לגל יש כיום טעם מאד טוב, הוא רוצה להתחתן רק עם אמא שלו
. חמותי...אני מסתדרת איתה נפלא, אולי כי שתינו מזל אריה. אני הכלה השנייה שלה, על הכלה הראשונה היא טיפסה הרבה ועדיין מטפסת, עושה עליה סטא´ז... אני צוחקת אבל גיסתי באמת טיפוס לא קל...ולא ידעה לעמוד על שלה. אני מאד פתוחה עם חמותי, ואומרת לה כמעט הכל, לכן היא לא מתעסקת איתי (במובן החיובי). כשגרנו בת"א, המון המון היינו מבלות יחד. אהבתי יותר לבלות איתה מאשר עם אימי. כמובן שיש אצלה לא מעט דברים מעצבנים, אבל לא כי היא חמותי, זהו אופיה. היא המון עוזרת לנו, באמת אין לי שום סיבה לקטר, בטח לא לאור ספורי הזוועה שאני קוראת פה בפורום השכן. פשוט רחמנות על חלק מהבנות. (אבל...אנשים צריכים לעמוד על שלהם, זה בטח לא רק "באשמת" החמות, אלא הן נותנות שידרכו עליהן)
 

droli

New member
ושלי,

חמותי היא אישה מדהימה! הם החותנים שלי אנשים שנותנים עצמם מכל הלב. נכון, קראתם שהיא הרגיזה אותי עם ההתבטאות שלה, ושאני לא מתלהבת מכך שבתי תהיה איתה לבד תקופה ארוכה. אבל מעבר לזה - הם תמיד שם בשבילנו! אני הכלה הראשונה שלה. היא מכירה אותי מגיל 10. בהרבה מובנים היא הרבה יותר קרובה אלי מאשר אמי. כשהבכורה נולדה-ביליתי איתה המון המון. גם היום כמעט פעם בשבוע אנחנו מתראים (למעט התקופה האחרונה שהם בחו"ל) כמובן. אף פעם אף פעם לא קשה להם כלום בשבילנו. אם זה לבוא לשמור על הילדות, להוציא מהמטפלת, לעשות לנו קניות ולהביא אלינו, להכין לנו אוכל ולהביא. לכבס לי (על בסיס קבוע). כל חופש היא קונה את ספרי הלימוד לדרור. אז גם אם לפעמים היא עושה דברים מרגיזים-מה זה, לעומת הנתינה שלה? הלוואי ואני אוכל להיות קצת, קצת, קצת ממנה. ואל תקנאו בגיסים שלי - שאמי החותנת שלהם. אז
 

חני ב

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

וכמו תמיד...את מצליחה להצחיק אותי על הבוקר... בשרשור הבא...נדבר על אמהותנו...
 

ציפי ג

New member
חמי וחמותי הם ההורים של בעלי

וכך גם הקשר שלי אתם. היה לנו קשר הרבה יותר עמוק, שנגדע ביוזמה שלי, כשהרגשתי שכל כמה שאני נותנת מעצמי, הם לא נותנים, וסיבותיהם עמהם. היום בעלי והילדים רואים אותם פעם בשבוע. אני מגיעה אליהם בערך ארבע פעמים בשנה, והם מגיעים אלינו בערך שלוש. וזה בהחלט מספיק לי. מאוד חשוב לי שהקשר של הילדים אתם לא יפגע בגלל מה שאני חושבת, ולכן זה בכלל לא נושא לשיחה אצלנו בבית. (אפילו לא להעוויה). והילדים נוסעים אליהם חופשי (בכל מקרה כאשר חמותי מסוגלת להתמודד עם הכורח לארח). והלקח שלי מכך לגבי כלותי בעתיד, שהקשר של חמות כלה, תלוי מאוד באיך הכלה רואה את הקשר, ולא באיך החמות רואה את הקשר, ואם החמות לא תתאים את עצמה לכלה, יהיו להם יחסים קשים. עכשיו לא נותר לי אלא לחכות איך אני עושה את זה עם חמש כלות.
 

ציפי ג

New member
אנחנו דתים

אז כדי לסוע לחגים, זה אומר שצריך לארח אותנו על ילדנו כל החג. חמותי גרה עם גיסתי בדירה אחת גדולה (הן קוראות לזה שתי דירות, אבל תכל´ס האחיינים שלי ישנים אצל חמותי, אוכלים אצל חמותי, רואים טלויזיה אצל חמותי, ושברו קיר בין הדירות כדי לחבר אותן). כך שיש בחג כזה 10 נכדים וששה מבוגרים. זה עושה המון בלאגן ורעש. פעם בשנה אנחנו ישנים שם לחג, וזהו. אם זה בפסח (ליל הסדר) או בשבת של סוכות. וזו הולכת להיות בעיה גדולה, כי כולם צריכים להיות בסוכה ואצל חמותי עדין לא הבינו שאנחנו הרבה מאוד בנים.
 

Kalla

New member
חמות? מה יש חיה כזאת?

למה אף אחד לא סיפר לי?
 

droli

New member
kalla - עד כדי כך?

ואיך הילדים ובן הזוג מקבלים עם זה?
 

Kalla

New member
היות וזה היה ביוזמת בעלי

הוא האחרון שיש לו בעיה עם זה. לגבי הילדים - הקטנים עוד קטנים, והגדול התרגל מאז ומעולם שיש לו רק סבתא אחת ובינתיים לא שאל יותר מדי שאלות. כשיבוא היום - כבר נחשוב איך להתמודד עם זה.
 

חני ב

New member
kalla, אולי אני חצופה

אבל הנושא הוא טאבו? לא תוכלי לשתף אותנו?
 

Kalla

New member
חני היקרה, הנושא הוא בכלל לא טאבו

פשוט אני, למען האמת, לא ממש יודעת איך לספר כי זה סיפור נורא ארוך ומורכב. ודווקא הפרטים הקטנים נורא חשובים בשביל להבין למה בעלי בסופו של דבר (כמובן בתמיכתי) נהג ככה. אם יש לכם כוח לסיפור שצריך שעה כדי לקרוא אותו, אני אנסה להסביר. אז מה אתם אומרים?
 

חני ב

New member
כן, כן בבקשה

אם לך יש כוח לכתוב, אז אשמח. ועוד ספורון: פעם קיבלתי מתלמיד מחזיק מפתחות מתנה, עליו היה כתוב: "הסקרנות הרגה את החתול"...(ושוב אנו בענייני חתולים) אני בן-אדם סקרני מאד ואם את מוכנה לשתף אותנו, אשמח.
 

מירי,

New member
האיש שלי תמיד אומר לי את זה...

כשהייתי נערה היה לי חבר שהיה מתחיל משפט ומפסיק באמצע... רק בשביל לראות אותי מתפתלת ולא שואלת אותו למה התכוון - והוא כל מה שהוא התכוון היה לסקרן אותי...
 

droli

New member
אני מפסיקה באמצע לדבר לבדוק

אם הוא מקשיב לי בכלל או שאני מדברת לחלל
 

Kalla

New member
סיפור החמות

תראו, התחלתי לכתוב ואני רואה שזה לוקח המון זמן. זה באמת סיפור ארוך ולא נראה לי בדיעבד שזה יהיה חכם לשים אותו בפורום, שכולם יראו. לא בגלל שאני לא רוצה שמישהו מכם יקרא, אלא כי אני לא יודעת לידי מי עוד זה עלול להתגלגל. לכן מה שאני מציעה זה ככה: יקח לי זמן עד שאני אסיים לכתוב. בינתיים, אם מי מכם (חוץ מחני ומדרולי שהבנתי כבר שכן) מעוניין לקרוא את הסיפור שיציין את זה במפורש בשרשור, ואז אני אשלח לכם את זה בהודעה אישית או באימייל. גם חבל לייגע בזה את מי שזה לא ממש מעניין אותו, ככה שזה נראה לי הפתרון הטוב ביותר עבור כולם.
 

חני ב

New member
תודה

אבל באמת, אם זה מעיק עלייך (את הרי צריכה גם לעבוד) אז תעזבי. ואנו כאן
 
למעלה