מטייל עם סנאים
New member
הצצתי לי לתומי [ולשיעמומי]
בגפ"ס 18Z. לפרטים מדוייקים לא אתייחס [הוא נותן שם תצורות מעוותות להחריד], רק אומר שלפיו, משבוע הבא ועד קצה הטווח מערכת רודפת מערכת רודפת מערכת. ולפי מה שהבנתי זו מגמה דיי עקבית. נו.
בגפ"ס 18Z. לפרטים מדוייקים לא אתייחס [הוא נותן שם תצורות מעוותות להחריד], רק אומר שלפיו, משבוע הבא ועד קצה הטווח מערכת רודפת מערכת רודפת מערכת. ולפי מה שהבנתי זו מגמה דיי עקבית. נו.