הצעת עבודה זמנית, או אם תרצו: הגשמת חלום

RegevPorat

New member
הצעת עבודה זמנית, או אם תרצו: הגשמת חלום

שלום לכם.
החברה בה אני עובד, שרין טכנולוגיות, מחפשת מישהו שמוכן, תקשיבו טוב: לטוס ליפן למשך חודשיים וחצי, ולבצע עבורנו עבודה בתחום היהלומנות. העבודה היא לנסוע ברחבי יפן, מהצפון ועד הדרום, ולמדוד יהלומים בעזרת מכונה של שרין. העבודה תתבצע בחנויות תכשיטים ביפן, מול אנשי מכירות יפניים, שאינם בהכרח דוברי אנגלית. לצורך ביצוע העבודה נדרשת הכשרה של כשבוע. מהעובד או העובדת נדרשים אמינות, סדר וארגון, נימוס ואדיבות. העבודה עצמה היא מעט מונוטונית, 5 ימים בשבוע, 9 שעות ביום. כמובן שהטיסות, בתי המלון, נסיעות, ודמי אשל – הכל על חשבון החברה. ואם לא די בזה, מקבלים גם משכורת של 10000₪ לחודש. מטורף לגמרי.
הקאצ' היחיד הוא שצריך להחליט מהר: החברה מחפשת מישהו לתחילת עבודה מיידית. אז יאללה – לכו על זה – זה הזדמנות של פעם בחיים, לדעתי. מי שמעוניין מוזמן לצור קשר באימייל הבא:
[email protected]
ואם יש לכם שאלות אלי, אשמח לענות.
רגב.
 

Simbbam

New member
וואו!!!

כל כך הייתי הולך על זה אם לא היה לי מבחן בקיץ...
 

semuelf

New member
אם אתה לא מוצא

כמובן שלהטיס חובב יפן ויפנית זה מצווה. אבל אם אתה לא מוצא, אני יכול לשאול ישראלים פה ביפן. אולי מישהו מעוניין בעבודה זמנית.

לשאול?
 

RegevPorat

New member
המ....

קשה לי להאמין שהמשרה תידחה עד אז, אבל מי יודע - אתה מוזמן לשלוח מייל עם פרטים לכתובת שנתתי למעלה (זה מגיע ללילך ממשאבי אנוש) ותציין שאתה פנוי ביוני. אם יזמינו אותך לראיון - מה טוב, ואם לא, לפחות ניסית... ואולי בעוד כמה חודשים תהיה דרישה נוספת.
בהצלחה במבחן...
 

Simbbam

New member
אני בודק מחר על הבוקר

אם אני רשאי לגשת למבחן שנה הבאה - אם זה אפשרי, אני קופץ על ההזדמנות!
 
למעלה