רובם נוסעים ברכבת תחתית ואוטובוסים, אז הם לא צריכים מונית
רכבת תחתית אין לי בכלל ויכוח איתך כי זה עוד נתיבים תחתיים ולא על חשבון מכוניות.
כמו שלך לא היו אמור ויכוח איתי לגבי חניונים תחתיים - הכל השקעות יקרות מאוד וחד פעמיות.
התחזוקה נמוכה יחסית.
אתמול אמרת שצריך מוניות לנקודות הקצה אם משתמשים ברכבות(בטח עיליות) ואוטובוסים.
ק מעט ממי שגרים ועובדים במנהטן מחזיקים רכב פרטי
וזה הכיוון של תל אביב
עד שתהיה רכבת תחתית מסועפת עם תחנות רבות צריך חניונים תת קרקעיים(אם היזמים כדאי להם לבנות),
לא להיות קונילמל ולהרוס חניות קודם.(להפוך למדרכות ושבילי אופניים ועוד.)
למה משול הדבר לאדם שמבזבז את כל הכסף שלו כי עוד רגע הוא יקבל ירושה גדולה.
אותו דבר לגבי הסדרי תנועה שלא נותנים מעבר למכוניות פרטיות וכיוצא בזה.
עד 2019 הזרימה הייתה זוועה, כל ההתניידות הייתה באוטובוסים, ועדיין המשטרה עשתה בלאגן.
נדמה לי שהתירו להגיע ברכבים רק עד 2009
ואז מי שהגיע מוקדם החנה ביער והלך המון
כמובן שהכוונתי למירון בתוך המתחם...
למה האוטובוס עוצר בנתיב? הרי אמורה להיות תחנה
אבל מחנים לו בתחנה אז הוא חייב לעצור בנתיב
אותו דבר במשאית.
אבל בערים עם רבי קומות לא יעשו דבר כזה, תחטוף מייד אלף-אלפיים שקל קנס
כי אין מקום בחלק מהכבישים,תחשוב בשביל שתהיה תחנה נוחה לאוטובוס צריך את החלק המשוקע הזה
שנכנס למדרכה.
עכשיו עם המצלמות האלקטרוניות נדמה לי שנותנים קנס ממוחשב(בלי שוטר פיזי) גם על חניות בתחנת אוטובוס לא רק על שימוש של רכב פרטי בנת"צ,
איפה שראשי העיריות רוצים.
אפשר מכונית לכל אזרח, אבל רק אם הוא לא גר בעיר כמו מנהטן או תל-אביב.
למה להיות נאצי?
שכל אחד תהיה לו מכונית ורוב הזמן היא תהיה בחניה תת קרקעית,למה לשלול בכוח דברים מהאזרח?
למה או/או למה לא גם וגם?
למשל מכונית ישנה אפילו בישראל בקושי אוכלת כסף כל חודש אם בקושי משתמשים בה.
בדיוק, לכן השילוב חשוב. אבל אם הכל פקוק גם האוטובוסים והמוניות תקועים
אבל השאלה למה הכל פקוק?
אולי זה בגלל אובססיה של ראש עירית ת"א שהוא לא רוצה רכב פרטי,חשבת על זה?
לגבי פקקים באוטוסטרדות - קשור יותר לרכבות - גם אם היה רק אוטובוסים ומוניות אולי עדיין היה פקקים.
כל עוד שאין תחבורה ציבורית 24/7 אז כל הדיבור על תחב"צ הוא קצת מוזר ואתה דתי קצת(לפחות) כמו שהבנתי
אז מה אתה רוצה?!
שהחילונים יסעו באוטו שכור/מונית כל פעם שאין תחב"צ?
זה יקר מידי.
בשוק קפיטליסטי לא מורידים בכוח דברים:
למשל אם האוטובוס טוב יותר מהמכונית הפרטית בדרך לעבודה אז אנשים באופן טבעי עוברים
לאוטובוס(אפילו שהדרך פקוקה).
זה לא תחרות הוגנת לפגוע במכונית הפרטית בשביל שהאוטובוס יהיה עדיף - זה מחשבה סוציאליסטית.
שלא לדבר שזה חולני - לפגוע בתחרות דרך חוקי המדינה שיעבור אליך.
אפילו בקריות שלרוב די זורם, מצטברים עומסים.
היום יש 2 אוטוסטראדות והכל טוב
אבל עוד 30 שנה יהיו פי 2 יותר תושבים(כי בקריות בונים מעל הממוצע הארצי)
אין איפה לבנות עוד 2 אוטוסטרדות
פרה פרה.
אם חסר חניות לבנות חניות,לא להתחכם ולבנות תחב"צ ע"ח חניות "כי בעתיד יהיו דברים".
מה העובד הזר של אמא שלי אמר בזמנו?
איפה שהיא גרה אז לא היה מספיק חניה אז שהוא ראה שהם בונים משהו במקום מגרש כדורגל בינוני
אמר" "מה בונים שם חניות?"
זה חשיבה של אדם הגיוני לא צריך להיות עם הרבה שכל/יהודי ומומחה לתחבורה.
מה שחסר נותנים כמו כל קפיטליסט טוב.
מה בסוף? בנו שם בית ספר ושמו מעט חניות יחסית...
זה חשיבה מטומטמת שפוגעת בטווח הקצר למען הטווח הארוך שאלוהים יודע מתי יהיה ואם יהיה בכלל תועלת במה שעשו.
הגדילו את צרכי החניה משמעותית והוסיפו מעט במקום להוסיף המון.
אז מה קורה עכשיו? כמובן הפקק יותר גרוע ויש פחות חניות מלפני הבית ספר.