הצעת חוק:פוליטיקאי שיגיד שתם עידן הרכב הפרטי ובמקביל יחזיק רכב פרטי יקבל עונש מוות

איציק5111

Well-known member
לאסור על כל הפוליטיקאים המשפחות שלהם ועובדי המדינה להחזיק רכב פרטי וכבר מהיום.

נמאס לשמוע אותם אומרים תם עידן הרכב הפרטי שהם מתכוונים רק לאזרחים.

ת"א והמרכז חסומים נבנים מגדלים ללא הפסקה ומצפים אותם בדם יהודי.

אין תשתיות ואין לפוליטיקאים רצון לעשות תשתיות,הם בונים ובונים ורוצים לשלוח את האזרחים הכלבים שלהם לנסוע ברכבות ואוטובוסים כאשר הם הגזע העליון ימשיכו לנסוע ברכב פרטי.

עונשי מוות בישראל צריכים להיות רק לפוליטיקאים.
 
לאסור על כל הפוליטיקאים המשפחות שלהם ועובדי המדינה להחזיק רכב פרטי וכבר מהיום.

נמאס לשמוע אותם אומרים תם עידן הרכב הפרטי שהם מתכוונים רק לאזרחים.

ת"א והמרכז חסומים נבנים מגדלים ללא הפסקה ומצפים אותם בדם יהודי.

אין תשתיות ואין לפוליטיקאים רצון לעשות תשתיות,הם בונים ובונים ורוצים לשלוח את האזרחים הכלבים שלהם לנסוע ברכבות ואוטובוסים כאשר הם הגזע העליון ימשיכו לנסוע ברכב פרטי.

עונשי מוות בישראל צריכים להיות רק לפוליטיקאים.
מעניין שגם אתה נפלת לתעמולה של רכבות ואוטובוסים.

אפילו אם הצליחו לקפל(סוף סוף את הדתיים בנושא שבת חג יום כיפור) ואת החילוניים בנושא זה שאין אוטובוסים לפעמים כמו ביום העצמאות עם אוטובוסים חלקיים,

עדיין נשארת הבעיה הקשה מה עם נקודות הקצה?

מהתחנה לבית/בית העסק וכו'

מה קורה שהולכים לקניות ורוצים לסחוב המון דברים - לא פרקטי לסחוב אותם באוטובוס וברכבת.

מה קורה שאין מקום באוטובוס/רכבת

ואם רוצים ליסוע לנקודה כלשהיא בא"י

ואם רוצים ליסוע בשעה 3 בלילה לים?

ואם רוצים ליסוע עם 20 אנשים ביחד - כל אחד מנקודה אחרת?

משפחה שנוסעת לבלות עם המון חפצים איך תיקח אותם?

במקום סתם לכעוס תהיה חכם ותבין שזה שמצופפים אנשים בערים זה לא טוב - אין מקום לזוז.

זאת הבעיה - התחבורה זה רק הנגזרת שלה.
 

איציק5111

Well-known member
מעניין שגם אתה נפלת לתעמולה של רכבות ואוטובוסים.

אפילו אם הצליחו לקפל(סוף סוף את הדתיים בנושא שבת חג יום כיפור) ואת החילוניים בנושא זה שאין אוטובוסים לפעמים כמו ביום העצמאות עם אוטובוסים חלקיים,

עדיין נשארת הבעיה הקשה מה עם נקודות הקצה?

מהתחנה לבית/בית העסק וכו'

מה קורה שהולכים לקניות ורוצים לסחוב המון דברים - לא פרקטי לסחוב אותם באוטובוס וברכבת.

מה קורה שאין מקום באוטובוס/רכבת

ואם רוצים ליסוע לנקודה כלשהיא בא"י

ואם רוצים ליסוע בשעה 3 בלילה לים?

ואם רוצים ליסוע עם 20 אנשים ביחד - כל אחד מנקודה אחרת?

משפחה שנוסעת לבלות עם המון חפצים איך תיקח אותם?

במקום סתם לכעוס תהיה חכם ותבין שזה שמצופפים אנשים בערים זה לא טוב - אין מקום לזוז.

זאת הבעיה - התחבורה זה רק הנגזרת שלה.
מצופפים וחונקים את המרכז
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לאסור על כל הפוליטיקאים המשפחות שלהם ועובדי המדינה להחזיק רכב פרטי וכבר מהיום.

נמאס לשמוע אותם אומרים תם עידן הרכב הפרטי שהם מתכוונים רק לאזרחים.

ת"א והמרכז חסומים נבנים מגדלים ללא הפסקה ומצפים אותם בדם יהודי.

אין תשתיות ואין לפוליטיקאים רצון לעשות תשתיות,הם בונים ובונים ורוצים לשלוח את האזרחים הכלבים שלהם לנסוע ברכבות ואוטובוסים כאשר הם הגזע העליון ימשיכו לנסוע ברכב פרטי.

עונשי מוות בישראל צריכים להיות רק לפוליטיקאים.
|ספירלה|😵🤪
 
לאסור על כל הפוליטיקאים המשפחות שלהם ועובדי המדינה להחזיק רכב פרטי וכבר מהיום.

נמאס לשמוע אותם אומרים תם עידן הרכב הפרטי שהם מתכוונים רק לאזרחים.

ת"א והמרכז חסומים נבנים מגדלים ללא הפסקה ומצפים אותם בדם יהודי.

אין תשתיות ואין לפוליטיקאים רצון לעשות תשתיות,הם בונים ובונים ורוצים לשלוח את האזרחים הכלבים שלהם לנסוע ברכבות ואוטובוסים כאשר הם הגזע העליון ימשיכו לנסוע ברכב פרטי.

עונשי מוות בישראל צריכים להיות רק לפוליטיקאים.
אני בעד שחולדאי יהיה חייב ליסוע במוניות כל הזמן,הוא נחשב פוליטיקאי נכון?

או יותר טוב רק באוטובוסים רכבות ואופניים - בוא נראה אותו מיישם את התיאוריה שלו.
 

איציק5111

Well-known member
אני בעד שחולדאי יהיה חייב ליסוע במוניות כל הזמן,הוא נחשב פוליטיקאי נכון?

או יותר טוב רק באוטובוסים רכבות ואופניים - בוא נראה אותו מיישם את התיאוריה שלו.
ברור חולדאי המסריח וכל עובדי עיריית ת"א שיסעו באוטובוסים ולאסור עליהם להחזיק רכבים
 

ai27

Well-known member
בדיוק למען מקרי הקצה הללו,
הומצאו מוניות...
וקניות עושים גם אונליין או עם משלוח עד הבית(השליח עולה והנהג מחכה לו במשאית).

במנהטן אנשים לא מתניידים ברכבים פרטיים.
צפוף מדי ואין חניה בכלל.
ובתל אביב מתפתח במהירות קו הרקיע של מנהטן.
אז זה הכיוון:
בכל האזורים הסמוכים לתחנות הרכבת התחתית, יאשרו בניית גורדי שחקים.
רק כך יוכלו לעמוד בביקושים ויוכלו לבלום את הזינוק במחירים

לא רוצה?
אל תגור דווקא באזורי שיא הביקוש
 
בדיוק למען מקרי הקצה הללו,
הומצאו מוניות...

במנהטן אנשים לא מתניידים ברכבים פרטיים.
צפוף מדי ואין חניה בכלל.
ובתל אביב מתפתח במהירות קו הרקיע של מנהטן.
אז זה הכיוון:
בכל האזורים הסמוכים לתחנות הרכבת התחתית, יאשרו בניית גורדי שחקים.
רק כך יוכלו לעמוד בביקושים ויוכלו לבלום את הזינוק במחירים

לא רוצה?
אל תגור דווקא באזורי שיא הביקוש
אבל הטענה שאין מקום למכוניות,אז גם למוניות אין...

אז מונית לא צריכה חניה אבל היא צריכה מקום שהנהג ינוח או אפילו נזרום איתך עם מונית בלי נהג עדיין צריך מקום

למונית שהיא לא עובדת.
 

ai27

Well-known member
אבל הטענה שאין מקום למכוניות,אז גם למוניות אין...
כי כולם נוסעים במכוניות וחצי מהם מסתובבות לחפש חניה.
ומונית אחת משרתת עשרות תל אביבים, לא אחד. כך שבמקום מכונית לכל דירה, תצטרך מונית לכל רב קומות.

מלבד זאת, זה פתרון קצה: כי את רוב הנסיעות עושים באוטובוס ורכבת זולים בהרבה.
אז במקום 100 מכוניות, עם חניה צמודה לכל דירה
תצטרך מונית אחת, עם חניות ספורות לכל גורד שחקים (משמש גם משאיות שפורקות סחורה ומשלוחים).
ולזה יש מספיק חניה אפילו במנהטן.

אז מונית לא צריכה חניה אבל היא צריכה מקום שהנהג ינוח או אפילו נזרום איתך עם מונית בלי נהג עדיין צריך מקום
למונית שהיא לא עובדת.
את המוניות ניתן להחנות בלילה מחוץ לאזורי הביקוש.
כמו שמשאיות מחנות רק בחניונים מיוחדים.
 
כי כולם נוסעים במכוניות וחצי מהם מסתובבות לחפש חניה.
ומונית אחת משרתת עשרות תל אביבים, לא אחד. כך שבמקום מכונית לכל דירה, תצטרך מונית לכל רב קומות.

מלבד זאת, זה פתרון קצה: כי את רוב הנסיעות עושים באוטובוס ורכבת זולים בהרבה.
אז במקום 100 מכוניות, עם חניה צמודה לכל דירה
תצטרך מונית אחת, עם חניות ספורות לכל גורד שחקים (משמש גם משאיות שפורקות סחורה ומשלוחים).
ולזה יש מספיק חניה אפילו במנהטן.

את המוניות ניתן להחנות בלילה מחוץ לאזורי הביקוש.
כמו שמשאיות מחנות רק בחניונים מיוחדים.
היית מת מונית לכל רב קומות,אתה יודע כמה אנשים נכנסים ויוצאים מביניין כל רגע?

כבר דיברנו שחניות זה לא באמת בעיה,יקר חד פעמי.

הבעיה האמיתית זה תנועה בכבישים וברגע שהזרימה טובה הכל טוב(מירון עד 2019)

מה עם הכל קנוניה ואפשר מכונית לכל אזרח בוגר?

עם תנועה חכמה וחניות בשפע בכל חור.

רכבות ואוטובוסים טובים רק שיש עומסים נקודתיים כמו שכולם הולכים בבוקר לעבודה באותו זמן אז רכבת זה טוב,

מוניות כמו שאמרת פיתרון אידאלי לנקודות קצת אם נוסעים בתחבורה ציבורית.


הבעיה זה החסימות - כמו בגוף אדם,במירון ובכביש.

חסימות מאוטובוס שעוצר בנתיב,מונית שעוצרת,משאית שעוצרת.

אם הכל זורם לא מרגישים כלום.
 

ai27

Well-known member
היית מת מונית לכל רב קומות,אתה יודע כמה אנשים נכנסים ויוצאים מביניין כל רגע?
בכל רגע? לא כל כך הרבה.
ורובם נוסעים ברכבת תחתית ואוטובוסים, אז הם לא צריכים מונית.

כבר דיברנו שחניות זה לא באמת בעיה,יקר חד פעמי.
יקר מאוד, ובכלל לא רלוונטי בעיר צפופה. רק מעט ממי שגרים ועובדים במנהטן מחזיקים רכב פרטי
וזה הכיוון של תל אביב.
אז מעט חניות להורדת מטען והעלאת נוסעים, יש שם

הבעיה האמיתית זה תנועה בכבישים וברגע שהזרימה טובה הכל טוב(מירון עד 2019)
עד 2019 הזרימה הייתה זוועה, כל ההתניידות הייתה באוטובוסים, ועדיין המשטרה עשתה בלאגן.
נדמה לי שהתירו להגיע ברכבים רק עד 2009
ואז מי שהגיע מוקדם החנה ביער והלך המון.

הזרימה לא יכולה להיות טובה כשיש כזו כמות רכבים.
כל כביש שני צריך להיות אוטוסטרדה ואין דבר כזה באף עיר בעולם.

מה עם הכל קנוניה ואפשר מכונית לכל אזרח בוגר?
עם תנועה חכמה וחניות בשפע בכל חור.
אצלך הכל זה קנוניות חובקות-עולם.
אפשר מכונית לכל אזרח, אבל רק אם הוא לא גר בעיר כמו מנהטן או תל-אביב.

בקריות למשל, לרוב אפשר ככה עם מכונית לכל אזרח,
וכשנגמר החניה בקניון בנו עוד קניון עם חניה לידו,
עדיין בנו את המטרונית וליד התחנות בהדרגה מתחילים לבנות צפוף.

רכבות ואוטובוסים טובים רק שיש עומסים נקודתיים כמו שכולם הולכים בבוקר לעבודה באותו זמן אז רכבת זה טוב,
מוניות כמו שאמרת פיתרון אידאלי לנקודות קצת אם נוסעים בתחבורה ציבורית.
בדיוק, לכן השילוב חשוב. אבל אם הכל פקוק גם האוטובוסים והמוניות תקועים.

הבעיה זה החסימות - כמו בגוף אדם,במירון ובכביש.
חסימות מאוטובוס שעוצר בנתיב,מונית שעוצרת,משאית שעוצרת.
למה האוטובוס עוצר בנתיב? הרי אמורה להיות תחנה
אבל מחנים לו בתחנה אז הוא חייב לעצור בנתיב
אותו דבר במשאית.
אבל בערים עם רבי קומות לא יעשו דבר כזה, תחטוף מייד אלף-אלפיים שקל קנס.

אם הכל זורם לא מרגישים כלום.
אפילו בקריות שלרוב די זורם, מצטברים עומסים.
היום יש 2 אוטוסטראדות והכל טוב
אבל עוד 30 שנה יהיו פי 2 יותר תושבים(כי בקריות בונים מעל הממוצע הארצי)
אין איפה לבנות עוד 2 אוטוסטרדות.
 
רובם נוסעים ברכבת תחתית ואוטובוסים, אז הם לא צריכים מונית
רכבת תחתית אין לי בכלל ויכוח איתך כי זה עוד נתיבים תחתיים ולא על חשבון מכוניות.

כמו שלך לא היו אמור ויכוח איתי לגבי חניונים תחתיים - הכל השקעות יקרות מאוד וחד פעמיות.

התחזוקה נמוכה יחסית.

אתמול אמרת שצריך מוניות לנקודות הקצה אם משתמשים ברכבות(בטח עיליות) ואוטובוסים.

ק מעט ממי שגרים ועובדים במנהטן מחזיקים רכב פרטי
וזה הכיוון של תל אביב
עד שתהיה רכבת תחתית מסועפת עם תחנות רבות צריך חניונים תת קרקעיים(אם היזמים כדאי להם לבנות),

לא להיות קונילמל ולהרוס חניות קודם.(להפוך למדרכות ושבילי אופניים ועוד.)

למה משול הדבר לאדם שמבזבז את כל הכסף שלו כי עוד רגע הוא יקבל ירושה גדולה.

אותו דבר לגבי הסדרי תנועה שלא נותנים מעבר למכוניות פרטיות וכיוצא בזה.

עד 2019 הזרימה הייתה זוועה, כל ההתניידות הייתה באוטובוסים, ועדיין המשטרה עשתה בלאגן.
נדמה לי שהתירו להגיע ברכבים רק עד 2009
ואז מי שהגיע מוקדם החנה ביער והלך המון
כמובן שהכוונתי למירון בתוך המתחם...

למה האוטובוס עוצר בנתיב? הרי אמורה להיות תחנה
אבל מחנים לו בתחנה אז הוא חייב לעצור בנתיב
אותו דבר במשאית.
אבל בערים עם רבי קומות לא יעשו דבר כזה, תחטוף מייד אלף-אלפיים שקל קנס
כי אין מקום בחלק מהכבישים,תחשוב בשביל שתהיה תחנה נוחה לאוטובוס צריך את החלק המשוקע הזה

שנכנס למדרכה.

עכשיו עם המצלמות האלקטרוניות נדמה לי שנותנים קנס ממוחשב(בלי שוטר פיזי) גם על חניות בתחנת אוטובוס לא רק על שימוש של רכב פרטי בנת"צ,

איפה שראשי העיריות רוצים.

אפשר מכונית לכל אזרח, אבל רק אם הוא לא גר בעיר כמו מנהטן או תל-אביב.
למה להיות נאצי?

שכל אחד תהיה לו מכונית ורוב הזמן היא תהיה בחניה תת קרקעית,למה לשלול בכוח דברים מהאזרח?

למה או/או למה לא גם וגם?

למשל מכונית ישנה אפילו בישראל בקושי אוכלת כסף כל חודש אם בקושי משתמשים בה.

בדיוק, לכן השילוב חשוב. אבל אם הכל פקוק גם האוטובוסים והמוניות תקועים
אבל השאלה למה הכל פקוק?

אולי זה בגלל אובססיה של ראש עירית ת"א שהוא לא רוצה רכב פרטי,חשבת על זה?

לגבי פקקים באוטוסטרדות - קשור יותר לרכבות - גם אם היה רק אוטובוסים ומוניות אולי עדיין היה פקקים.

כל עוד שאין תחבורה ציבורית 24/7 אז כל הדיבור על תחב"צ הוא קצת מוזר ואתה דתי קצת(לפחות) כמו שהבנתי

אז מה אתה רוצה?!

שהחילונים יסעו באוטו שכור/מונית כל פעם שאין תחב"צ?

זה יקר מידי.

בשוק קפיטליסטי לא מורידים בכוח דברים:

למשל אם האוטובוס טוב יותר מהמכונית הפרטית בדרך לעבודה אז אנשים באופן טבעי עוברים

לאוטובוס(אפילו שהדרך פקוקה).

זה לא תחרות הוגנת לפגוע במכונית הפרטית בשביל שהאוטובוס יהיה עדיף - זה מחשבה סוציאליסטית.

שלא לדבר שזה חולני - לפגוע בתחרות דרך חוקי המדינה שיעבור אליך.

אפילו בקריות שלרוב די זורם, מצטברים עומסים.
היום יש 2 אוטוסטראדות והכל טוב
אבל עוד 30 שנה יהיו פי 2 יותר תושבים(כי בקריות בונים מעל הממוצע הארצי)
אין איפה לבנות עוד 2 אוטוסטרדות
פרה פרה.

אם חסר חניות לבנות חניות,לא להתחכם ולבנות תחב"צ ע"ח חניות "כי בעתיד יהיו דברים".


מה העובד הזר של אמא שלי אמר בזמנו?

איפה שהיא גרה אז לא היה מספיק חניה אז שהוא ראה שהם בונים משהו במקום מגרש כדורגל בינוני

אמר" "מה בונים שם חניות?"

זה חשיבה של אדם הגיוני לא צריך להיות עם הרבה שכל/יהודי ומומחה לתחבורה.

מה שחסר נותנים כמו כל קפיטליסט טוב.

מה בסוף? בנו שם בית ספר ושמו מעט חניות יחסית...

זה חשיבה מטומטמת שפוגעת בטווח הקצר למען הטווח הארוך שאלוהים יודע מתי יהיה ואם יהיה בכלל תועלת במה שעשו.

הגדילו את צרכי החניה משמעותית והוסיפו מעט במקום להוסיף המון.

אז מה קורה עכשיו? כמובן הפקק יותר גרוע ויש פחות חניות מלפני הבית ספר.
 
כי כולם נוסעים במכוניות וחצי מהם מסתובבות לחפש חניה.
ומונית אחת משרתת עשרות תל אביבים, לא אחד. כך שבמקום מכונית לכל דירה, תצטרך מונית לכל רב קומות.

מלבד זאת, זה פתרון קצה: כי את רוב הנסיעות עושים באוטובוס ורכבת זולים בהרבה.
אז במקום 100 מכוניות, עם חניה צמודה לכל דירה
תצטרך מונית אחת, עם חניות ספורות לכל גורד שחקים (משמש גם משאיות שפורקות סחורה ומשלוחים).
ולזה יש מספיק חניה אפילו במנהטן.

את המוניות ניתן להחנות בלילה מחוץ לאזורי הביקוש.
כמו שמשאיות מחנות רק בחניונים מיוחדים.
יותר מזה ההיגיון מחייב למצות את עידן המכונית הפרטית לפני שמשליכים דבר כ"כ מוצלח מהחלון.

והמיצוי נעשה עם חניה בשפע ובלי נתצים כמובן.

אוטובוס מחליף 20 מכוניות זה סיסמא טובה אבל לא בטוח בכלל שנכונה.

למשל האוטובוס כבול לנתיב הימני וכל רגע עוצר שם,הפרטית לעומת זאת משייטת בחופשיות בכל הנתיבים.

לחכות לזקנים,לנכים,לאנשים שמוציאים דברים מהבאגז',ששכחו את התחנה - אין סוף לעיכובים.

מזגן קר מידי חם מיד,יש מקום אין מקום באוטובוס בישיבה,נסיעה מפותלת לעיתים שמבזבזת זמן יקר.

כריזה שמזיינת את המוח.

אתה בתור אדם שגר בקריות במקום לבגוד ולהגיד זה לא צריך להיות ככה במרכז - זה צריך להיות כמו בקריות

אומר הפוך:" אתם רוצים צפיפות תסבלו."

אבל אנחנו לא רוצים צפיפות זה קנוניה של המדינה.

למשל החיזוק ביניינים(לרעידות אדמה) זה תירוץ בשביל לבנות ביניינים גבוהים ולהעמיס על התשתיות.

בכלל לא צריך את זה - אפשר להתפזר בארץ.

רק אחרי שיהיה ברור מעל לכל ספק שהמכונית כשלה אפשר להמשיך הלאה.
 
בדיוק למען מקרי הקצה הללו,
הומצאו מוניות...
וקניות עושים גם אונליין או עם משלוח עד הבית(השליח עולה והנהג מחכה לו במשאית).

במנהטן אנשים לא מתניידים ברכבים פרטיים.
צפוף מדי ואין חניה בכלל.
ובתל אביב מתפתח במהירות קו הרקיע של מנהטן.
אז זה הכיוון:
בכל האזורים הסמוכים לתחנות הרכבת התחתית, יאשרו בניית גורדי שחקים.
רק כך יוכלו לעמוד בביקושים ויוכלו לבלום את הזינוק במחירים

לא רוצה?
אל תגור דווקא באזורי שיא הביקוש
דרך אגב לא יישמו את המוניות לכמה אנשים.

הטענה היא שיש אדם אחד ברכב פרטי בממוצע בנוסעים לעבודה ובאוטובוס יש הרבה.

אז לפי אותו היגיון היה צריך מייד לעשות חוק שמונית יכולה לקחת כמה נוסעים למקומות שונים.

במקום להתחכם ולהגיד בוא נעבור לתחבורה ציבורית שזה מדיום שונה לחלוטין.

מונית זה מדיום חצי פרטי.

ובעוד קריצה לטענת ה"אדם אחד ברכב":בשבת נוסעים משפחות לרוב באוטו הפרטי ועדיין יש פקק...


שמעתי שרק עכשיו עשו שעם אפליקציה אפשר לעשות נסיעה משותפת במונית - הופעל בירושלים ועוד' מקום.

המדינה הסכימה אם יהיה מונה מיוחד לנסיעות משותפות שעכשיו מותקן במוניות.

תראה לפני 7 שנים מישהו כבר ניסה אבל המדינה חסמה את זה כי פחדה שישלמו שחור(כי זה לא נכנס במונה הרגיל).


וזה הכל עם ביבי העילוי ש"דואג לעם".

לא עשה כלום חוץ מלדאוג לתחת שלו.
 

איציק5111

Well-known member
בדיוק למען מקרי הקצה הללו,
הומצאו מוניות...
וקניות עושים גם אונליין או עם משלוח עד הבית(השליח עולה והנהג מחכה לו במשאית).

במנהטן אנשים לא מתניידים ברכבים פרטיים.
צפוף מדי ואין חניה בכלל.
ובתל אביב מתפתח במהירות קו הרקיע של מנהטן.
אז זה הכיוון:
בכל האזורים הסמוכים לתחנות הרכבת התחתית, יאשרו בניית גורדי שחקים.
רק כך יוכלו לעמוד בביקושים ויוכלו לבלום את הזינוק במחירים

לא רוצה?
אל תגור דווקא באזורי שיא הביקוש
אין לי בעיהההה....אבל קודם כל לאסור על פוליטיקאים ועובדי ציבור להחזיק רכב פרטי,שיראו דוגמא.

אל תגור???? לא רק שאני גר אלא יש לי הרבה נכסים בת"א והרבה דיירים. ככה שאני נולדתי פה אבל נמאס מבניה בלתי פוסקת וממדיניות של לרוקן את הגליל והנגב ולהביא את כולם לפה.
 
למעלה