הצעות לארוחות בוקר...

supper nanny1

New member
הצעות לארוחות בוקר...

לפני מספר ימים כתבתי שביתי בת 17 חודים היפסיקה עם כל מה שניראה חלב. מאיזה גיל אתם מתחילים לתת שוקו לילדים? מה אפשר אם כן לתת לה לשתות בבוקר? וכן לאכול? אשמח לתגובות מהירות . תודה!
 

ממולדה

New member
טוב מאוד

כלומר, טוב מאוד שאת מאפשרת לה את זה. לי יש רגישות לחלב, אבל זה לא עניין אף אחד והיו מכריחים אותי לשתות חלב רתוח ו"נס קפה" (של ילדים), ולא עזר שום דבר. הייתי שופכת את זה לכיור כמובן. היום אני לא נוגעת בחלב חוץ מאשר כמה טיפות בקפה (וגם זה עושה לי לפעמים לא טוב). הצעה לארוחת בוקר טעימה ולא חלבית: פרוסת לחם עם שכבה דקה של ממרח שקדים, ומעל זה פרוסות דקות של פרי (תפוח/תות/אפרסק/בננה). טעים טעים, ממש כמו עוגת פירות (הגדולים יכולים לנסות את זה עם חמאת בוטנים). לשתות - מיץ טבעי, חלב אורז או חליטת צמחים (לואיזה למשל).
 

לאה_מ

New member
הדיונים האלה ממש לא קשורים לחינוך

והייחוד של הפורום הזה אמור להיות עיסוקו בנושאים הנוגעים לחינוך. אני יודעת שלפעמים כשמתרגלים לגלוש בפורום מסויים, מרגישים יותר בנוח ורוצים לשאול כל שאלה בפורום הזה, אבל זו באמת שאלה שמתאימה יותר לפורום הורות כללי, כמו "להיות הורים" המצויין. שם יש גם תנועת גולשים ערה יותר, וניתן יהיה לקבל תשובות רבות ומגוונות יותר.
 
למעלה