הצעה שתשמח הרבה משתמשים
ולפחות שני פורומים, זה בטוח. כידוע, כשנפתח פורום asp רוב קהילת iol שנהגה לכתוב בפורום תכנות asp שם עברה הישר לתפוז, ולדעתי נכון להגיד שכולנו מרוצים מהמעבר, ושתפוז ממשיכה לרצות אותנו - בין היתר עם מינויה של ג´מיני למנהלת הפורום. הבעיה שלדעתי הכי מטרידה כרגע את כל משתמשי הפורום הזה היא חוסר בטאגית קוד <code> שהיינו רגילים אליה דווקא ב- iol, לדוגמא: http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?msg_id=2923848 תפקיד הטאגית היה לפתוח טבלה שבה היישור-שורה היא דווקא לשמאל, ובכך יכולנו לכתוב קוד בצורה קריאה ונוחה, מבלי צורך לצרף קבצי txt כדוגמאות קוד מקור. אישית, אני רק משוחח בפורום asp - אבל שמתי לב שגם בפורומים אחרים יש אנשים שמדברים אך ורק באנגלית, ושימו לב שבהודעות שלהם הנקודה של סוף המשפט תמיד יוצאת ליד האות הראשונה של המשפט, מצב די מגוכח. הייתי רוצה להעלות הצעה לשחזר את טאגית code שהיתה קימת ב- iol, אולי במתכונת אחרת - נגיד דווקא <eng> בלי השחור והצהוב, רק יישור שמאלה - שתאפשר גם בפורום asp וגם בפורום שפות תכנות לכתוב קטעי קוד מקור בצורה נוחה ומהירה, מהלך שיגרור אחריו פחות מאמץ על שרתי תפוז עקב פחות צירופי קבצי txt; אפשרות לאנשים דוברי אנגלית לדעת שהטקסט שהם רושמים יקרא כמו שצריך - וכמובן, לשמחה גדולה בעם. (....ואני מת על האייקון הזה -
- הוא כזה חמוד!!!
)
ולפחות שני פורומים, זה בטוח. כידוע, כשנפתח פורום asp רוב קהילת iol שנהגה לכתוב בפורום תכנות asp שם עברה הישר לתפוז, ולדעתי נכון להגיד שכולנו מרוצים מהמעבר, ושתפוז ממשיכה לרצות אותנו - בין היתר עם מינויה של ג´מיני למנהלת הפורום. הבעיה שלדעתי הכי מטרידה כרגע את כל משתמשי הפורום הזה היא חוסר בטאגית קוד <code> שהיינו רגילים אליה דווקא ב- iol, לדוגמא: http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?msg_id=2923848 תפקיד הטאגית היה לפתוח טבלה שבה היישור-שורה היא דווקא לשמאל, ובכך יכולנו לכתוב קוד בצורה קריאה ונוחה, מבלי צורך לצרף קבצי txt כדוגמאות קוד מקור. אישית, אני רק משוחח בפורום asp - אבל שמתי לב שגם בפורומים אחרים יש אנשים שמדברים אך ורק באנגלית, ושימו לב שבהודעות שלהם הנקודה של סוף המשפט תמיד יוצאת ליד האות הראשונה של המשפט, מצב די מגוכח. הייתי רוצה להעלות הצעה לשחזר את טאגית code שהיתה קימת ב- iol, אולי במתכונת אחרת - נגיד דווקא <eng> בלי השחור והצהוב, רק יישור שמאלה - שתאפשר גם בפורום asp וגם בפורום שפות תכנות לכתוב קטעי קוד מקור בצורה נוחה ומהירה, מהלך שיגרור אחריו פחות מאמץ על שרתי תפוז עקב פחות צירופי קבצי txt; אפשרות לאנשים דוברי אנגלית לדעת שהטקסט שהם רושמים יקרא כמו שצריך - וכמובן, לשמחה גדולה בעם. (....ואני מת על האייקון הזה -