הצעה שלי לייעול 641/921/1/51/50/571/561/551

מצב
הנושא נעול.
הצעה שלי לייעול 641/921/1/51/50/571/561/551

הצעה שלי לייעול 641/921/1/51/50/571/561/551
הבעיות כיום:
1) קו 641 וקו 921 יחד עם חלופות בוקר וערב של 551,561,571 נוסעים "סתם" את כל ז'בוטינסקי ועוד ממשיכים למנחם בגין ולמסגר, בעוד שחלקם (921 בעיקר) אמורים להיות מהירים, לחלקם האחר (641,921) קשה לדעת מתי לחכות כאשר התדירות שלהם היא בינונית ומפני שיש להם מסלול ארוך מתחנה מרכזית ת"א ועד תחנה מרכזית פ"ת, קשה לדעת מתי לחכות להם, ובגלל נהגים מהירים ואיטיים עלולים להגיע שני 641 בהפרש של 10 דקות, ולאחר מכן או לפני כן המתנה של 50 דקות!
2) רשמית 641 וחלופות הבוקר והלילה של אגד נהנים מסובסידיה, אך חלק מהנהגים לא עוצרים, ובעיקר ציבור הנוסעים לא מודעים לאפשרות לנסוע בהם, ולכן הם רלבנטיים לחלק קטן של הנוסעים בציר ז'בוטינסקי, וזה בזבוז. כנ"ל לגבי יצרת פקק בתחנות.
3) קו 1 אמור להיות הקו שמכין לרכבת הקלה, אך הוא לא נוסע באורלוב, אלא דרך השוק, ושם לא אמורה להיות הרכב הקלה.
4) קו 1 עם המפרקיות שלו יוצר פקק בשוק. בתחנת המציבה לעיתים מגיעים 3 מפרקיות של קו 1 בשעות אחהצ-ערב, יחד עם עוד אוטובוסים פנימיים של קווים, ומכיוון שהאוטובוסים לא יכולים להיכנס למציבה, הם יוצרים פקק עוד לפני הכיכר, וגם אלה שרוצים לפנות ימינה לרוטשילד לא יכולים, והפקק מתחיל בשל כך מז'בוטינסקי/יצחק שדה!!! ועד המציבה.
5) בשל סיבה 4, החליטו להוציא את 50,51,150,251 יחד עם 76 (קישור לקרית אונו, גני תקווה, אור יהודה- מספיק לראות כמה אנשים מבוגרים מ-3 יישובים אלה בימים חמישי וערב ושישי עולים עם עגלות מלאות ירקות מהשוק, ועכשיו נאלצים ללכת ברגל לתחנה), יחד עם 79 (קישור לאלעד), יחד עם קו 6 מהשוק! צריך להיות ההפך- הוצאת קו 1 מהשוק (כדברי ארגוני הסוחרים: "מי מגיע מבת ים לשוק פ"ת). לעומת זאת נוסעים רבים מבקעת אונו, אלעד צריכים להגיע לשוק!
6) עומס קיצוני יותר מפעם אפילו על קו 51 בקטע תחנה מרכזית ת"א-המסגר-עזריאלי. ניסיון מצד דן להביא לשם את קו 472 לא ממש פותר את העומס הזה, שנוצר עקב צמצום קו 51 (בשעות אחה"צ-ערב העמוסות התדירות שלו היא 15-20 דקות בלבד!)
7) קו 50 נוסע בתל אביב במקביל לקו 1 - דרך מנחן בגין, וזו כפילות.
8) בשל הוצאת 50,150 מהשוק- המסלול שלהם במרכז פ"ת נהיה מסורבל, ארוך ולא הגיוני בכלל.
9) הלו"ז של קו 1 יחד עם 51 נקבע בשעות הבוקר המוקדמות, הלילה ומוצ"ש במשותף. למשל קו 51 הראשון מוקדם בבוקר לפני קו 1. אבל ברגע שהוציאו את קו 51 מהתחנות העמוסות שלו, במסלול החדש שלו הוא לא משרת בבוקר את האנשים הקבועים שהיו מחכים לו וממלאים אותו בנסיעה הראשונה. אלה נאלצים לחכות עוד רבע שעה לקו 1, ולאחר לעבודה. בלילה ובמוצש המצב יותר חמור, כאשר קו 1 עם הלו"ז שלו (ללא קו 51) לא מספק את הסחורה.
10) המפרקיות של קו 1 גורמות לבעית חוסר מקום בתחנה מרכזית פ"ת. לנהגים (לא של קו 1) אין איפה לחנות. קו 49 אוסף בתחנה לא ידועה, לפעמים עם אוטובוס הפוך (כי אין לו איך להגיע לפוזיציה של התחנה שלו). קו 51,66 אוספים מחוץ לתחנה, ואנשים עדיין מחפשים אותם בתוך התחנה.
11) נחזור לקווי השרון- בתחנת צומת סגולה (לכיוון פ"ת-ת"א) מחכים בשעות אחה"צ-ערב המוני אנשים (הרבה מהם גם עובדים זרים) שצריכים להגיע לפרדס כץ או לדרום ת"א. עקב המסלול הארוך של 921,641 זמן ההמתנה אליהם עלול להיות רב מאוד, ואז מגיעים שניים ביחד.

ועכשיו הפתרון:
-כל קווי השרון יסיימו את מסלולם בתחנה מרכזית פ"ת. 921, 641, 551,561,571 !! ניתן אולי להתחיל את 571 למשל במסוף הקניון הגדול כשיהיה קיים. השארת קו 821 במסלול הנוכחי.
- קו 1 ייסע כמו הרכבת הקלה, דרך אורלוב (וכך יהפוך למהיר יותר, ירגיל את הציבור למסלול הרכבת הקלה, יפצה על הקטע החסר ש-641 כבר לא יעבור בו, והכי חשוב לא סתום את תחנת המציבה ואת השוק!)
- כל הקווים שהוסטו מהשוק יחזרו למסלולם המקורי. סוף סוף תושבי גני תקווה, אלעד, קרית אונו יוכלו לחזור לשוק בצורה נוחה.
- המסלול המסורבל של קווים 50,150 יחזור להיות מהיר בפ"ת. קו 50 יחזור להיות תגבור לקו 25 העמוס.
- את קו 50 יש להוציא ממנחם בגין, שם יש את קו 1 ואת מוניות 51, והגיע הזמן כבר להעביר אותו ליגאל אלון (לכל האזור של יגאל אלון, יד אליהו, היכל נוקיה אין שום קו מז'בוטינסקי).
- קו 1 לא יסתיים בתחנה מרכזית פ"ת, שגם אותה הוא מפוצץ, אלא ימשיך עד צומת סגולה, שם יפנה שמאלה לרחוב גליס, ושם באמת לא חסר מקום למסוף. העובדים בסגולה, שאינם גרים בפ"ת, יוכלו סוף סוף להגיע לתוך אזור התעשייה. שינוי זה לא יאריך את זמן הקו, בעיקר לא בשעות השיא, כאשר הוא ייסע באורלוב ובספיר- הריקים תמיד ללא פקקים, לעומת הברון הירש והשוק הפקוקים.
- קו 51 יקבל תוספת נסיעות (אך לא כמו ימי השיא שלו בעבר) ויחזור לשוק פ"ת, וסוף סוף יהיה מענה ראוי מתחנה מרכזית תא לפ"ת (במקום המצב הנוכחי שכבר בתחנה המרכזית בת"א אין מקום לשבת), קו 51 יחזור לעצור במסגר (יהיה מקום) והטוב ביותר- קו 51 שלא נוסע במפרקיות לא יסתום את המציבה ואת השוק.

מה דעתם?
 

orchilit

New member
לגבי 51-

הצעה שלי לייעול 641/921/1/51/50/571/561/551
הבעיות כיום:
1) קו 641 וקו 921 יחד עם חלופות בוקר וערב של 551,561,571 נוסעים "סתם" את כל ז'בוטינסקי ועוד ממשיכים למנחם בגין ולמסגר, בעוד שחלקם (921 בעיקר) אמורים להיות מהירים, לחלקם האחר (641,921) קשה לדעת מתי לחכות כאשר התדירות שלהם היא בינונית ומפני שיש להם מסלול ארוך מתחנה מרכזית ת"א ועד תחנה מרכזית פ"ת, קשה לדעת מתי לחכות להם, ובגלל נהגים מהירים ואיטיים עלולים להגיע שני 641 בהפרש של 10 דקות, ולאחר מכן או לפני כן המתנה של 50 דקות!
2) רשמית 641 וחלופות הבוקר והלילה של אגד נהנים מסובסידיה, אך חלק מהנהגים לא עוצרים, ובעיקר ציבור הנוסעים לא מודעים לאפשרות לנסוע בהם, ולכן הם רלבנטיים לחלק קטן של הנוסעים בציר ז'בוטינסקי, וזה בזבוז. כנ"ל לגבי יצרת פקק בתחנות.
3) קו 1 אמור להיות הקו שמכין לרכבת הקלה, אך הוא לא נוסע באורלוב, אלא דרך השוק, ושם לא אמורה להיות הרכב הקלה.
4) קו 1 עם המפרקיות שלו יוצר פקק בשוק. בתחנת המציבה לעיתים מגיעים 3 מפרקיות של קו 1 בשעות אחהצ-ערב, יחד עם עוד אוטובוסים פנימיים של קווים, ומכיוון שהאוטובוסים לא יכולים להיכנס למציבה, הם יוצרים פקק עוד לפני הכיכר, וגם אלה שרוצים לפנות ימינה לרוטשילד לא יכולים, והפקק מתחיל בשל כך מז'בוטינסקי/יצחק שדה!!! ועד המציבה.
5) בשל סיבה 4, החליטו להוציא את 50,51,150,251 יחד עם 76 (קישור לקרית אונו, גני תקווה, אור יהודה- מספיק לראות כמה אנשים מבוגרים מ-3 יישובים אלה בימים חמישי וערב ושישי עולים עם עגלות מלאות ירקות מהשוק, ועכשיו נאלצים ללכת ברגל לתחנה), יחד עם 79 (קישור לאלעד), יחד עם קו 6 מהשוק! צריך להיות ההפך- הוצאת קו 1 מהשוק (כדברי ארגוני הסוחרים: "מי מגיע מבת ים לשוק פ"ת). לעומת זאת נוסעים רבים מבקעת אונו, אלעד צריכים להגיע לשוק!
6) עומס קיצוני יותר מפעם אפילו על קו 51 בקטע תחנה מרכזית ת"א-המסגר-עזריאלי. ניסיון מצד דן להביא לשם את קו 472 לא ממש פותר את העומס הזה, שנוצר עקב צמצום קו 51 (בשעות אחה"צ-ערב העמוסות התדירות שלו היא 15-20 דקות בלבד!)
7) קו 50 נוסע בתל אביב במקביל לקו 1 - דרך מנחן בגין, וזו כפילות.
8) בשל הוצאת 50,150 מהשוק- המסלול שלהם במרכז פ"ת נהיה מסורבל, ארוך ולא הגיוני בכלל.
9) הלו"ז של קו 1 יחד עם 51 נקבע בשעות הבוקר המוקדמות, הלילה ומוצ"ש במשותף. למשל קו 51 הראשון מוקדם בבוקר לפני קו 1. אבל ברגע שהוציאו את קו 51 מהתחנות העמוסות שלו, במסלול החדש שלו הוא לא משרת בבוקר את האנשים הקבועים שהיו מחכים לו וממלאים אותו בנסיעה הראשונה. אלה נאלצים לחכות עוד רבע שעה לקו 1, ולאחר לעבודה. בלילה ובמוצש המצב יותר חמור, כאשר קו 1 עם הלו"ז שלו (ללא קו 51) לא מספק את הסחורה.
10) המפרקיות של קו 1 גורמות לבעית חוסר מקום בתחנה מרכזית פ"ת. לנהגים (לא של קו 1) אין איפה לחנות. קו 49 אוסף בתחנה לא ידועה, לפעמים עם אוטובוס הפוך (כי אין לו איך להגיע לפוזיציה של התחנה שלו). קו 51,66 אוספים מחוץ לתחנה, ואנשים עדיין מחפשים אותם בתוך התחנה.
11) נחזור לקווי השרון- בתחנת צומת סגולה (לכיוון פ"ת-ת"א) מחכים בשעות אחה"צ-ערב המוני אנשים (הרבה מהם גם עובדים זרים) שצריכים להגיע לפרדס כץ או לדרום ת"א. עקב המסלול הארוך של 921,641 זמן ההמתנה אליהם עלול להיות רב מאוד, ואז מגיעים שניים ביחד.

ועכשיו הפתרון:
-כל קווי השרון יסיימו את מסלולם בתחנה מרכזית פ"ת. 921, 641, 551,561,571 !! ניתן אולי להתחיל את 571 למשל במסוף הקניון הגדול כשיהיה קיים. השארת קו 821 במסלול הנוכחי.
- קו 1 ייסע כמו הרכבת הקלה, דרך אורלוב (וכך יהפוך למהיר יותר, ירגיל את הציבור למסלול הרכבת הקלה, יפצה על הקטע החסר ש-641 כבר לא יעבור בו, והכי חשוב לא סתום את תחנת המציבה ואת השוק!)
- כל הקווים שהוסטו מהשוק יחזרו למסלולם המקורי. סוף סוף תושבי גני תקווה, אלעד, קרית אונו יוכלו לחזור לשוק בצורה נוחה.
- המסלול המסורבל של קווים 50,150 יחזור להיות מהיר בפ"ת. קו 50 יחזור להיות תגבור לקו 25 העמוס.
- את קו 50 יש להוציא ממנחם בגין, שם יש את קו 1 ואת מוניות 51, והגיע הזמן כבר להעביר אותו ליגאל אלון (לכל האזור של יגאל אלון, יד אליהו, היכל נוקיה אין שום קו מז'בוטינסקי).
- קו 1 לא יסתיים בתחנה מרכזית פ"ת, שגם אותה הוא מפוצץ, אלא ימשיך עד צומת סגולה, שם יפנה שמאלה לרחוב גליס, ושם באמת לא חסר מקום למסוף. העובדים בסגולה, שאינם גרים בפ"ת, יוכלו סוף סוף להגיע לתוך אזור התעשייה. שינוי זה לא יאריך את זמן הקו, בעיקר לא בשעות השיא, כאשר הוא ייסע באורלוב ובספיר- הריקים תמיד ללא פקקים, לעומת הברון הירש והשוק הפקוקים.
- קו 51 יקבל תוספת נסיעות (אך לא כמו ימי השיא שלו בעבר) ויחזור לשוק פ"ת, וסוף סוף יהיה מענה ראוי מתחנה מרכזית תא לפ"ת (במקום המצב הנוכחי שכבר בתחנה המרכזית בת"א אין מקום לשבת), קו 51 יחזור לעצור במסגר (יהיה מקום) והטוב ביותר- קו 51 שלא נוסע במפרקיות לא יסתום את המציבה ואת השוק.

מה דעתם?
לגבי 51-
אין סיבה לקיומו הרי, בסך הכל, פרט לקטע של גשר קלקא - תחנה מרכזית ת"א, ויש קווים שעוברים שם (60/160 למשל). אפשר או לקצר את הקו או לבטל אותו לגמרי ולתת תשומות ל60/160. (בבוקר למשל, לא יזיק להוסיף נסיעה ל-60 בין 7 ל9, אפילו שתיים, ועוד אחת ל-160) .
&nbsp
קיצור קו יכול להיות מתחנה מרכזית עד רכבת מרכז וזהו. יש שם פול מקום לקווים של דן, מאז שבוטלו קווים מהחלק הזה של המסוף (73, 29, 11 הישן, 32, 65 שהועבר לאיילון וכל מיני). כשתקצר את הקו ישתחררו הרבה תשומות לקווים אחרים, ובמקביל אפשר יהיה לתגבר את הקו הזה ואנשים יצטרכו פשוט להחליף בגשר קלקא/עזריאלי. בשעות הערב יהיה אפשר לסנכרן את 51 עם 60/160 בכיוון פ"ת (כי 160 יוצא ב-X:00, X:30, ו-60 ב-X:10, X:40) לשעות X:05, X:20, X:35, X:50 (כי הקו קוצר).
&nbsp
אגב לגבי 472 - יוצא לי פעמיים בשבוע לחזור עם 60/160 בסביבות תשע מהמסגר (ג'ון ברייס), ו-472 עובר הרי יחד עם 160, וכשאנשים שרוצים וממתינים ל-51 רוצים להגיע לעזריאלי, הנהג אומר להם "לא, אני לא עובר שם", למרות שהוא למעשה עובר בגשר השלום שצמוד לעזריאלי וגם עובר בבית קלקא שניתן לבצע שם החלפה לכל דבר ועניין.
 
אתם מתעלמים מהעובדה שבציר ז'בוטינסקי ובציר בגין עומדות

לגבי 51-
אין סיבה לקיומו הרי, בסך הכל, פרט לקטע של גשר קלקא - תחנה מרכזית ת"א, ויש קווים שעוברים שם (60/160 למשל). אפשר או לקצר את הקו או לבטל אותו לגמרי ולתת תשומות ל60/160. (בבוקר למשל, לא יזיק להוסיף נסיעה ל-60 בין 7 ל9, אפילו שתיים, ועוד אחת ל-160) .
&nbsp
קיצור קו יכול להיות מתחנה מרכזית עד רכבת מרכז וזהו. יש שם פול מקום לקווים של דן, מאז שבוטלו קווים מהחלק הזה של המסוף (73, 29, 11 הישן, 32, 65 שהועבר לאיילון וכל מיני). כשתקצר את הקו ישתחררו הרבה תשומות לקווים אחרים, ובמקביל אפשר יהיה לתגבר את הקו הזה ואנשים יצטרכו פשוט להחליף בגשר קלקא/עזריאלי. בשעות הערב יהיה אפשר לסנכרן את 51 עם 60/160 בכיוון פ"ת (כי 160 יוצא ב-X:00, X:30, ו-60 ב-X:10, X:40) לשעות X:05, X:20, X:35, X:50 (כי הקו קוצר).
&nbsp
אגב לגבי 472 - יוצא לי פעמיים בשבוע לחזור עם 60/160 בסביבות תשע מהמסגר (ג'ון ברייס), ו-472 עובר הרי יחד עם 160, וכשאנשים שרוצים וממתינים ל-51 רוצים להגיע לעזריאלי, הנהג אומר להם "לא, אני לא עובר שם", למרות שהוא למעשה עובר בגשר השלום שצמוד לעזריאלי וגם עובר בבית קלקא שניתן לבצע שם החלפה לכל דבר ועניין.
אתם מתעלמים מהעובדה שבציר ז'בוטינסקי ובציר בגין עומדות
במהלך השנה הקרובה להתחיל עבודות מסיביות שיחייבו שינויים במערך הקווים.
בגלל העבודות באזור גשר מעריב, ממילא יוסטו קווים מדרך בגין לרחוב המסגר.
ובגלל העבודות בציר ז'בוטינסקי ממילא יוצאו ממנו חלק מהקווים (ויש סבירות גבוהה שקווים 921, 821, 561, 571, 871, 642, 627 ואולי גם 641 יקוצרו חלקם עד פ"ת וחלקם עד לצומת רעננה).
במהלך נובמבר-דצמבר בוצעו סקרי וספירות נוסעים בקו 1 ובקווים הקשורים אליו ובעקבות המסקנות שיוסקו יתבצעו שינויים.
ובתקווה שגם חלק מקווי פ"ת-ת"א יוסטו מהציר הקדוש לצירים אחרים.
 

orchilit

New member
נכון שכחתי מכל הסיפור של צומת מעריב.

אתם מתעלמים מהעובדה שבציר ז'בוטינסקי ובציר בגין עומדות
במהלך השנה הקרובה להתחיל עבודות מסיביות שיחייבו שינויים במערך הקווים.
בגלל העבודות באזור גשר מעריב, ממילא יוסטו קווים מדרך בגין לרחוב המסגר.
ובגלל העבודות בציר ז'בוטינסקי ממילא יוצאו ממנו חלק מהקווים (ויש סבירות גבוהה שקווים 921, 821, 561, 571, 871, 642, 627 ואולי גם 641 יקוצרו חלקם עד פ"ת וחלקם עד לצומת רעננה).
במהלך נובמבר-דצמבר בוצעו סקרי וספירות נוסעים בקו 1 ובקווים הקשורים אליו ובעקבות המסקנות שיוסקו יתבצעו שינויים.
ובתקווה שגם חלק מקווי פ"ת-ת"א יוסטו מהציר הקדוש לצירים אחרים.
נכון שכחתי מכל הסיפור של צומת מעריב.
ואוו, יהיה סיוט במסגר. אני מאוד מקווה שיסגרו אותו רק לתנועת תחבורה ציבורית, אחרת יהיה בלתי נסבל.
 
לגבי 51- קו 1 חוסם את כל השוק, הברון הירש

לגבי 51-
אין סיבה לקיומו הרי, בסך הכל, פרט לקטע של גשר קלקא - תחנה מרכזית ת"א, ויש קווים שעוברים שם (60/160 למשל). אפשר או לקצר את הקו או לבטל אותו לגמרי ולתת תשומות ל60/160. (בבוקר למשל, לא יזיק להוסיף נסיעה ל-60 בין 7 ל9, אפילו שתיים, ועוד אחת ל-160) .
&nbsp
קיצור קו יכול להיות מתחנה מרכזית עד רכבת מרכז וזהו. יש שם פול מקום לקווים של דן, מאז שבוטלו קווים מהחלק הזה של המסוף (73, 29, 11 הישן, 32, 65 שהועבר לאיילון וכל מיני). כשתקצר את הקו ישתחררו הרבה תשומות לקווים אחרים, ובמקביל אפשר יהיה לתגבר את הקו הזה ואנשים יצטרכו פשוט להחליף בגשר קלקא/עזריאלי. בשעות הערב יהיה אפשר לסנכרן את 51 עם 60/160 בכיוון פ"ת (כי 160 יוצא ב-X:00, X:30, ו-60 ב-X:10, X:40) לשעות X:05, X:20, X:35, X:50 (כי הקו קוצר).
&nbsp
אגב לגבי 472 - יוצא לי פעמיים בשבוע לחזור עם 60/160 בסביבות תשע מהמסגר (ג'ון ברייס), ו-472 עובר הרי יחד עם 160, וכשאנשים שרוצים וממתינים ל-51 רוצים להגיע לעזריאלי, הנהג אומר להם "לא, אני לא עובר שם", למרות שהוא למעשה עובר בגשר השלום שצמוד לעזריאלי וגם עובר בבית קלקא שניתן לבצע שם החלפה לכל דבר ועניין.
לגבי 51- קו 1 חוסם את כל השוק, הברון הירש
ועושה פקק שמגיע כל ערב עד יצחק שדה ועד אורלוב, הוא לא יכול להמשיך לעבור שם.
מה עם ההצעות האחרות שלי? אשמח להתייחסות
 

cwen

New member
אי אפשר לקצר את 51 לרכבת

לגבי 51-
אין סיבה לקיומו הרי, בסך הכל, פרט לקטע של גשר קלקא - תחנה מרכזית ת"א, ויש קווים שעוברים שם (60/160 למשל). אפשר או לקצר את הקו או לבטל אותו לגמרי ולתת תשומות ל60/160. (בבוקר למשל, לא יזיק להוסיף נסיעה ל-60 בין 7 ל9, אפילו שתיים, ועוד אחת ל-160) .
&nbsp
קיצור קו יכול להיות מתחנה מרכזית עד רכבת מרכז וזהו. יש שם פול מקום לקווים של דן, מאז שבוטלו קווים מהחלק הזה של המסוף (73, 29, 11 הישן, 32, 65 שהועבר לאיילון וכל מיני). כשתקצר את הקו ישתחררו הרבה תשומות לקווים אחרים, ובמקביל אפשר יהיה לתגבר את הקו הזה ואנשים יצטרכו פשוט להחליף בגשר קלקא/עזריאלי. בשעות הערב יהיה אפשר לסנכרן את 51 עם 60/160 בכיוון פ"ת (כי 160 יוצא ב-X:00, X:30, ו-60 ב-X:10, X:40) לשעות X:05, X:20, X:35, X:50 (כי הקו קוצר).
&nbsp
אגב לגבי 472 - יוצא לי פעמיים בשבוע לחזור עם 60/160 בסביבות תשע מהמסגר (ג'ון ברייס), ו-472 עובר הרי יחד עם 160, וכשאנשים שרוצים וממתינים ל-51 רוצים להגיע לעזריאלי, הנהג אומר להם "לא, אני לא עובר שם", למרות שהוא למעשה עובר בגשר השלום שצמוד לעזריאלי וגם עובר בבית קלקא שניתן לבצע שם החלפה לכל דבר ועניין.
אי אפשר לקצר את 51 לרכבת
כי אז אין התממשקות בינו לבין 60 ו 160.
 
אתם מתייחסים למערכת כפי שהיא היום, אבל הולכים להיות די בקרוב

אי אפשר לקצר את 51 לרכבת
כי אז אין התממשקות בינו לבין 60 ו 160.
אתם מתייחסים למערכת כפי שהיא היום, אבל הולכים להיות די בקרוב
שינויים שיהפכו את מה שאתם כותבים ללא רלוונטי.
יכול להיות ש-51 בכלל יבוטל כליל.
צריך להמתין ולראות אילו שינויים משרד התחבורה ונת"ע יערכו במהלך 2015.
בכל מקרה מערך הקווים בציר ז'בוטינסקי ובדרך בגין ורחוב המסגר לא יוכל להישאר כפי שהוא כיום.
 

orchilit

New member
יש מנשק בעזריאלי וגשר קלקא

אי אפשר לקצר את 51 לרכבת
כי אז אין התממשקות בינו לבין 60 ו 160.
יש מנשק בעזריאלי וגשר קלקא
ואם תקצרי לרכבת, תהיה חפיפה בכיוון דרום (כיוון שהאוטובוסים תמיד יוצאים לדרך בגין ולא דרך נמיר).
שוב, צריך לראות מה יקרה ממילא עם גשר מעריב וכו'. עדיף לתת תשומות ל60/160.
 

cwen

New member
אם אתה מקצר לרכבת, איך תהיה חפיפה בעזריאלי?

יש מנשק בעזריאלי וגשר קלקא
ואם תקצרי לרכבת, תהיה חפיפה בכיוון דרום (כיוון שהאוטובוסים תמיד יוצאים לדרך בגין ולא דרך נמיר).
שוב, צריך לראות מה יקרה ממילא עם גשר מעריב וכו'. עדיף לתת תשומות ל60/160.
אם אתה מקצר לרכבת, איך תהיה חפיפה בעזריאלי?
 

orchilit

New member
הכוונה ש51 יפעל בין תמח"ת לרכבת מרכז

אם אתה מקצר לרכבת, איך תהיה חפיפה בעזריאלי?
הכוונה ש51 יפעל בין תמח"ת לרכבת מרכז
לא בין רכבת מרכז לפ"ת - אין שום סיבה להשאיר את 51 בקטע הזה, שקו 1 פועל בו.
 
מיותר לעשות קו כזה קצר בין שתי נקודות קצה שעוברים ביניהם

הכוונה ש51 יפעל בין תמח"ת לרכבת מרכז
לא בין רכבת מרכז לפ"ת - אין שום סיבה להשאיר את 51 בקטע הזה, שקו 1 פועל בו.
מיותר לעשות קו כזה קצר בין שתי נקודות קצה שעוברים ביניהם
המון קווים.
 

orchilit

New member
בגלל זה אני אומר, אפשר להעביר תשומות ל-60/160 ולבטל את 51

מיותר לעשות קו כזה קצר בין שתי נקודות קצה שעוברים ביניהם
המון קווים.
בגלל זה אני אומר, אפשר להעביר תשומות ל-60/160 ולבטל את 51
ככה מי שירצה להגיע מ/אל תמח"ת יוכל להשתמש ולהחליף בקלקא/עזריאלי עם קו 1.
 

cwen

New member
אז מה קשורים 60 ו 160? לא הבנתי בכלל

הכוונה ש51 יפעל בין תמח"ת לרכבת מרכז
לא בין רכבת מרכז לפ"ת - אין שום סיבה להשאיר את 51 בקטע הזה, שקו 1 פועל בו.
אז מה קשורים 60 ו 160? לא הבנתי בכלל
וכמובן, במקרה כזה בכלל לא צריך את 51, כי כמו שאמרת יש 60 ו 160 ויש גם את 531, 525 ו 524 (לפחות עד השינויים שיהיו במכרזי השרון), ומעזריאלי יש הרבה קווים של אגד שנוסעים במסגר.
&nbsp
אבל משום מה גם היום אנשים לא עושים את ההחלפות האלה. לא ברור לי למה.
 

stgm11

New member
לתוך המרכזית גם 501 שיש לו כמות נכבדת של נסיעות

אז מה קשורים 60 ו 160? לא הבנתי בכלל
וכמובן, במקרה כזה בכלל לא צריך את 51, כי כמו שאמרת יש 60 ו 160 ויש גם את 531, 525 ו 524 (לפחות עד השינויים שיהיו במכרזי השרון), ומעזריאלי יש הרבה קווים של אגד שנוסעים במסגר.
&nbsp
אבל משום מה גם היום אנשים לא עושים את ההחלפות האלה. לא ברור לי למה.
לתוך המרכזית גם 501 שיש לו כמות נכבדת של נסיעות
 
מה שיקרה עם קו 51 תלוי גם במה שיקרה עם קווים אחרים

הכוונה ש51 יפעל בין תמח"ת לרכבת מרכז
לא בין רכבת מרכז לפ"ת - אין שום סיבה להשאיר את 51 בקטע הזה, שקו 1 פועל בו.
מה שיקרה עם קו 51 תלוי גם במה שיקרה עם קווים אחרים
אם קו 641 יקוצר כך שיסע בין נתניה לפ"ת ולא יסע בקטע שבין פ"ת לת"א ואם לא יצרו קו אחר או קווים אחרים בצירים אחרים בין התחנה המרכזית בפ"ת לתחנה המרכזית בת"א, אז בהחלט תהיה סיבה ויהיה טעם להשאיר את קו 51 (גם אם בתדירות נמוכה יותר מהיום) כקו היחיד שיקשר ישירות בין התחנה המרכזית בת"א לתחנה המרכזית של העיר השלישית בגודלה בגוש דן וכן לאחד מבתי החולים הגדולים ביותר במדינה (בילינסון).
 

orchilit

New member
כמו שאני וcwen רשמנו, אתה יכול גם לבטל ולהנחות לבצע מעבר

מה שיקרה עם קו 51 תלוי גם במה שיקרה עם קווים אחרים
אם קו 641 יקוצר כך שיסע בין נתניה לפ"ת ולא יסע בקטע שבין פ"ת לת"א ואם לא יצרו קו אחר או קווים אחרים בצירים אחרים בין התחנה המרכזית בפ"ת לתחנה המרכזית בת"א, אז בהחלט תהיה סיבה ויהיה טעם להשאיר את קו 51 (גם אם בתדירות נמוכה יותר מהיום) כקו היחיד שיקשר ישירות בין התחנה המרכזית בת"א לתחנה המרכזית של העיר השלישית בגודלה בגוש דן וכן לאחד מבתי החולים הגדולים ביותר במדינה (בילינסון).
כמו שאני וcwen רשמנו, אתה יכול גם לבטל ולהנחות לבצע מעבר
בקלקא/עזריאלי בין 60/160 לבין קו 1. אם קו 1 עצמו יעבור במסגר, אז אפילו זה לא צריך.
ובאמת, צריך לראות מה יהיו כל השינויים בשנה הקרובה. נקווה רק שיעשו שינויים חכמים (כן, כמו זה שקו 1 עובר בשוק והשאר לא, פחח) ושינחו את הציבור בצורה חכמה (פחחחחחחח).
 
כאשר מדובר בהחלפה בנסיעות בין שתי תחנות מרכזיות שסביר להניח

כמו שאני וcwen רשמנו, אתה יכול גם לבטל ולהנחות לבצע מעבר
בקלקא/עזריאלי בין 60/160 לבין קו 1. אם קו 1 עצמו יעבור במסגר, אז אפילו זה לא צריך.
ובאמת, צריך לראות מה יהיו כל השינויים בשנה הקרובה. נקווה רק שיעשו שינויים חכמים (כן, כמו זה שקו 1 עובר בשוק והשאר לא, פחח) ושינחו את הציבור בצורה חכמה (פחחחחחחח).
כאשר מדובר בהחלפה בנסיעות בין שתי תחנות מרכזיות שסביר להניח
שבהן כבר מתבצעות החלפות או לפחות החלפה אחת, זה לא כל כך טריוויאלי.
חוץ מזה שפתח תקוה בהחלט ראויה לקו ישיר בינה לבין התחנה המרכזית של תל אביב, לא פחות מערים אחרות בגוש דן.
 
קו 1 עובר בשוק בין השאר בגלל האפשרות שקו 51 יבוטל

כמו שאני וcwen רשמנו, אתה יכול גם לבטל ולהנחות לבצע מעבר
בקלקא/עזריאלי בין 60/160 לבין קו 1. אם קו 1 עצמו יעבור במסגר, אז אפילו זה לא צריך.
ובאמת, צריך לראות מה יהיו כל השינויים בשנה הקרובה. נקווה רק שיעשו שינויים חכמים (כן, כמו זה שקו 1 עובר בשוק והשאר לא, פחח) ושינחו את הציבור בצורה חכמה (פחחחחחחח).
קו 1 עובר בשוק בין השאר בגלל האפשרות שקו 51 יבוטל
אני הייתי הראשון שכתב שהיה צריך להעביר את קו 1 דרך אורלוב ולהשאיר את הקווים האחרים בשוק, אבל אם קו 51 יבוטל וקו 1 יסע דרך אורלוב יהיה צורך לשנות משמעותית את מערך הקווים בפתח תקוה, כי האזור של השוק מהווה מוקד החלפה ראשי בין קווים עירוניים לקו 1 (בהווה) ולקו 51 (בעבר).

ביטול קו 51 והעברת קו 1 ליסוע באורלוב (כמו הקו האדום) יצריך בעצם ממשרד התחבורה לעשות דבר שאינו מסוגל לעשות כעת ללא מכרז חדש בפ"ת - ליישם מערך חדש שיתאים לעידן הקו האדום.
ולכן העברת קו 1 בשוק היא טלאי מבית היוצר של משרד התחבורה, כי אינו מסוגל בטווח הקרוב לתת פתרון מערכתי. בעצם כל הקו 1 הזה הוא טלאי.
גם השינויים שיעשו בעתיד הקרוב יהיו טלאים ולא בניית מערכת משולבת ומסודרת טובה.
אז אל תצפה לחוכמה יתירה.
 

orchilit

New member
ציפיות יש רק על כריות


קו 1 עובר בשוק בין השאר בגלל האפשרות שקו 51 יבוטל
אני הייתי הראשון שכתב שהיה צריך להעביר את קו 1 דרך אורלוב ולהשאיר את הקווים האחרים בשוק, אבל אם קו 51 יבוטל וקו 1 יסע דרך אורלוב יהיה צורך לשנות משמעותית את מערך הקווים בפתח תקוה, כי האזור של השוק מהווה מוקד החלפה ראשי בין קווים עירוניים לקו 1 (בהווה) ולקו 51 (בעבר).

ביטול קו 51 והעברת קו 1 ליסוע באורלוב (כמו הקו האדום) יצריך בעצם ממשרד התחבורה לעשות דבר שאינו מסוגל לעשות כעת ללא מכרז חדש בפ"ת - ליישם מערך חדש שיתאים לעידן הקו האדום.
ולכן העברת קו 1 בשוק היא טלאי מבית היוצר של משרד התחבורה, כי אינו מסוגל בטווח הקרוב לתת פתרון מערכתי. בעצם כל הקו 1 הזה הוא טלאי.
גם השינויים שיעשו בעתיד הקרוב יהיו טלאים ולא בניית מערכת משולבת ומסודרת טובה.
אז אל תצפה לחוכמה יתירה.
ציפיות יש רק על כריות

ומסכים איתך לגבי קו 1 שצריך לעבור באורלוב. (חבל גם שאינו עובר בדרך יפו/אילת במקום בשלמה ותמח"ת. הוא אמור להיות יחסית במסלול ישר ולא מפותל)
 


קו 1 עובר בשוק בין השאר בגלל האפשרות שקו 51 יבוטל
אני הייתי הראשון שכתב שהיה צריך להעביר את קו 1 דרך אורלוב ולהשאיר את הקווים האחרים בשוק, אבל אם קו 51 יבוטל וקו 1 יסע דרך אורלוב יהיה צורך לשנות משמעותית את מערך הקווים בפתח תקוה, כי האזור של השוק מהווה מוקד החלפה ראשי בין קווים עירוניים לקו 1 (בהווה) ולקו 51 (בעבר).

ביטול קו 51 והעברת קו 1 ליסוע באורלוב (כמו הקו האדום) יצריך בעצם ממשרד התחבורה לעשות דבר שאינו מסוגל לעשות כעת ללא מכרז חדש בפ"ת - ליישם מערך חדש שיתאים לעידן הקו האדום.
ולכן העברת קו 1 בשוק היא טלאי מבית היוצר של משרד התחבורה, כי אינו מסוגל בטווח הקרוב לתת פתרון מערכתי. בעצם כל הקו 1 הזה הוא טלאי.
גם השינויים שיעשו בעתיד הקרוב יהיו טלאים ולא בניית מערכת משולבת ומסודרת טובה.
אז אל תצפה לחוכמה יתירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה