הצעה רצינית ביותר לכולן בפורום

הצעה רצינית ביותר לכולן בפורום

הצעה זו מופנית לכל הבחורות השמנות/מלאות בכל הגילאים בפורום זה, הצעה זו רצינית ביותר, אינה כוללת בתוכה כל תשלום כספים או כל דבר הקשור למין או משהו דומה. אני צלם אופנה(בעצמי לא רזה) וקיבלתי לעשות פרויקט גדול בנושא אופנה מכל הסוגים למלאות/שמנות, אם את מעוניינת בהזדמנות להשתלב בעולם האופנה למלאות/שמנות ובו זמנית להעלות את הבטחון העצמי ללא כל התחייבות או תשלום כספים צרי קשר, שוב אני מדגיש מדובר בהצעה רצינית ביותר ללא כל התחייבות או תשלום כספים עבור בוק וכדומה ומיועדת גם לתת הזדמנות לנשים מלאות ושמנות להצליח בתחום האופנה ולשפר את הרגשתן והבטחון העצמי שלהן,כולי תקווה שתתיחסו ברצינות להצעה זו ותצרו קשר.
 
למה פרצוף כזה?

כל אחת והפרופורציות שלה! (אם הוא יקח אותה או לא, זו כבר החלטה שלו).
 

עופר 123

New member
אני חושב שהפרצוף הוא על....

זה שיש בעיה עם בחורות רזות שחושבות שהן עונות להגדרה מלאות/שמנות...
 
תקן אותי אם אני טועה...

אבל הנושא של "מי שמנה ומי לא" עלה עשרות פעמים בפורום, וכבר נאמר שאין הגדרה ספציפית ומדוייקת, הרי משקל לא באמת יכול לשקף, וגם עודף משקל, מה המינימום? מה המקסימום? בקיצור, לפי מה שאני הבנתי זה הכל בראש, כל אחת מוזמנת להצטרף לפורום וליטול חלק ממנו (אפילו אם היא מידה 40 ויש לה חוסר בטחון וביישנות יתר בגלל הקילו העודף). תקן אותי אם אני טועה!
 

AlteX

New member
צודקת לחלוטין!

בסופו של דבר לאף אחת לא צריך להיות חוסר בטחון בגלל משקל, לא לזאת במידה 38 ולא לזאת במידה 58. לכולן מגיע יחס שווה מעצמן ומהחברה וכולן צריכות להתקבל כאן באופן שווה. באשר לצילומי האופנה, אני לא יודע מה הן הגדרות הצלם, והוא יכול לבחור לקבל מישהי או לא לפי ההגדרות שלו. אני אישית בעד לא להגדיר שום הגדרות על-פי משקל בצילומי אופנה - לא לטובת הרזות וגם לא לטובת השמנות... להראות את היופי דווקא בגיוון שכולל את כל המידות.
 

עופר 123

New member
אין שום בעיה עם זה....

ואין הגבלת מינימום להצטרפות לפורום
. מבחינתי, הכאב והכעס הוא על חברה מעוותת שגורמת לנשים בכל הגילאים להרגיש שמנות גם כאשר הן רזות, ובעקיפין גורמות להן לא להרגיש טוב עם גופן.
עופר
 
הודעה לכלל הבנות בפורום- כדאי לקרוא

הצעה זו מופנית לכל הבחורות השמנות/מלאות בכל הגילאים בפורום זה, הצעה זו רצינית ביותר, אינה כוללת בתוכה כל תשלום כספים או כל דבר הקשור למין או משהו דומה. אני צלם אופנה(בעצמי לא רזה) וקיבלתי לעשות פרויקט גדול בנושא אופנה מכל הסוגים למלאות/שמנות, אם את מעוניינת בהזדמנות להשתלב בעולם האופנה למלאות/שמנות ובו זמנית להעלות את הבטחון העצמי ללא כל התחייבות או תשלום כספים צרי קשר, שוב אני מדגיש מדובר בהצעה רצינית ביותר ללא כל התחייבות או תשלום כספים עבור בוק וכדומה ומיועדת גם לתת הזדמנות לנשים מלאות ושמנות להצליח בתחום האופנה ולשפר את הרגשתן והבטחון העצמי שלהן,כולי תקווה שתתיחסו ברצינות להצעה זו ותצרו קשר, למנהלי הפורום בבקשה לא למחוק, מדובר בהזדמנות שאנו רוצים לתת לבנות להשתלב בתחום,להוכיח את עצמן ולשפר את הדימוי העצמי שלהן
 
תודה לכל הפונות ../images/Emo51.gifותמשיכו לפנות

תודה לכל הפונות, ההיענות היתה גבוהה מהצפוי ומחר אנחנו כבר עושים אודישנים לבנות מהפורום אשר עברו את המיון הראשוני, תודה גם למנהלי הפורום אשר מאפשרים לי את הבמה המכובדת הזאת בכדי לנסות לגלות פנים חדשות בתחום. אני זקוק בדחיפות להרבה בנות נוספות אז מי שמעוניינת וגם מי שמהססת בבקשה לפנות, זה חינם ואין כל סיכון, מקסימום גם אם לא תתאימו תקבלו מאיתנו סט יפה ומקצועי של צילומים על חשבון החברה. תודה לכולן שרון
 
למעלה