הצעה/רעיון/בקשה

Metal_F

New member
הצעה/רעיון/בקשה

הפורום שלנו קצת הומואי אמנם, אבל למרות הכל אנחנו קהילה מגובשת, ויוצא שיש לנו מפגש פורום לפחות פעם בחודש. אז חשבתי, למה לא לנצל את זה? כולנו או לפחות רובנו, עוסקים באופן אינטנסיבי למדי בהורדות ושיתוף קבצים, אז אולי... כל אחד ירשום פה, רשימה ללאא של מה שיש לו, אלא של מה שהוא רוצה!, (הכוונה לאלבומים שלמים מן הסתם, אמפי או אאודיו) ומי שיש לו מה שמישהו אחר רוצה...שיצור איתו קשר באיי סי או משהו כזה.. אם יש מץ´, ולבנאדם שיש לו את מה שהאחר רוצה..יש לבנאדם הזה שרוצה משהו להציע בתמורה..מה טוב. אם לא, תמיד אפשר להחזיר דיסק ריק. ובמפגשים אפשר לעשות את ה"טריידים"..אני עדיין לא מפרסמת רשימה..כי אני רוצה לראות מה דעתכם.
 

no love lost

New member
לא הבנתי בדיוק..

אין לי מושג מה אני רוצה אז שפשוט אנשים יפרסמו.. ואם בטריידים עסקינן..יש לי 3 דיסקים שאני אשמח להיפטר מהם 2 דייסייד והאמרפול.
 

Wyld stallyn

New member
אני מבין נכון?

את מציע לעשות טריידים על דיסקים צרובים?! עלוב!! דיסקים צרובים מקומם בפח. אמפי3 זה עוד נסבל, לפחות לא רואים את הגועל הזה.
 

Metal_F

New member
אמפי יותר נוח מן הסתם

עלאק עלוב אני מצטערת שאני רוצה להתפתח מזויקלית ואין לי איי די אס אל שאני יכולה לגלגל מהדיירקט קונקט כל החיים... ואין לי תקציב לקנות דיסקים.. אויש, באמת אני מתנצלת שאני כזאת נחותה ואני כזה עול לעולם המטאל המודרני. לא רוצה, לא צריך. פשוט אל תתערב.
 

Wyld stallyn

New member
זה פלסטיק מכוער מאוד.

תאספי מאנשים כסף (אני את השקל שלי כבר נתתי), ותיקני סטוקים מהחור בשחור. תתפלאי איזה דיסקים מציעים על החרא שהולך שם, אפילו את הדיסק הכי טוב בעולם. מזל שחובב מאנוור הפאנט מהאי סי קי שלי לא פה, הוא היה מתחרע. מצבו לא מזהיר, הוא מחזיק 5 הוצאות של הידד לאנגליה.
 

Metal_F

New member
יש לי כמה וכמה משם

מה אני אעשה שאין לי כסף... המקום שעבדתי בו בשיפוצים..ואני רציכה לחכות קצת עד שאני אמצא עבודה חדשה.. מה כל כך גרוע ברעיון..
 

Wyld stallyn

New member
אני מרגיש שפל

ורק בגלל הניסוח, הסיפור נפוץ וצפוי. גם היית שם מילה שנראית כמו "אמא". יש לי 25-30 ג´יגה, אז תשלחי לי רשימה אם את רוצה.
 

Metal_F

New member
אוקיי בוא נראה אם זה יעזור

אני רוצה בוויב..או באמפי..לא משנה..עדיפות לאמפי (אני כותבת להקות למי שיש דיסק של הלהקות האלה ורוצה להשתתף בדבר הנחמד הזה, אומר לי באיי סי היי איזה יופי יש לי ת´דיסק זה וזה): Pungent Stench Macabre Graveworm Overkill Cryptopsy Malevolent Creation Obituary Possessed God Dethroned Agalloch זה מה שעולה לי בראש
 

FreezingMoon

New member
יש לי את

כל האלבומים של possessed cryptopsy macabre באמפי3 אם זה עוזר לך ..
 

FreezingMoon

New member
אממ ..

אם למישהו יש דיסקים של הלהקות הבאות - יעזור. arkona חוץ מאימפריום. Cenotaph(Turkey) - Puked Genital Purulency cianide - divine and conquer drogheda כל אלבום- כל ספליט.. kadath funeral winds כל דבר חוץ מהדמו Azhubham Haani חוץ מהדמו drohm baalphegor הדמו מיותר לציין שבאמפי3 ..
 

FreezingMoon

New member
לא ממש ..

חוץ מזה, אני דואגת כרגע יותר לג´ודס איסקריות שאמור להגיע :)
 
יא אללה.. מה כולם לחוצים מזה? :)

כולה יודה.. אפשר להשיג את זה בעוד מקומות, אתם יודעים.. :)
 
למעלה