stam123123
New member
הצעה לתמהיל - בחירת מסלולים
שלום, רציתי לקבל חוות דעת על חלוקת מסלולים: אני ואישתי מכניסים כ-25K נטו בחודש ועם תינוקת אחת, יש לנו נכס ששוה 1100000, לא משכנתא, הנכס החדש עולה 1500,000 יש לנו קרנות השתלמות בשווי של 200K שיפתחו עוד 3 שנים תאריך הכניסה הוא עוד שנתיים ואנחנו מחוייבים לתת כמעט את כל הסכום בעוד חודש 1350,000 הצעה למסלול שקיבלתי מהפועלים: הלוואת גישור בגובה 950000 ב-P-1.1 לשנתיים (עד מכירת הדירה) 100K ריבית קבועה ל-5 שנים ב- 0.5% צמודה למדד 100K בריבית P-1.1 200K בריבית P-1.1 בהלוואת בלון לשלוש שנים כך שמשלמים רק את הריבית במהלך ההחזר. סה"כ החזר צפוי הוא 3500 לחודש על המשכנתא, + ~2300 לחודש על הלוואת הגישור כלומר בערך 6K. אשמח לקבל הערות/הארות
שלום, רציתי לקבל חוות דעת על חלוקת מסלולים: אני ואישתי מכניסים כ-25K נטו בחודש ועם תינוקת אחת, יש לנו נכס ששוה 1100000, לא משכנתא, הנכס החדש עולה 1500,000 יש לנו קרנות השתלמות בשווי של 200K שיפתחו עוד 3 שנים תאריך הכניסה הוא עוד שנתיים ואנחנו מחוייבים לתת כמעט את כל הסכום בעוד חודש 1350,000 הצעה למסלול שקיבלתי מהפועלים: הלוואת גישור בגובה 950000 ב-P-1.1 לשנתיים (עד מכירת הדירה) 100K ריבית קבועה ל-5 שנים ב- 0.5% צמודה למדד 100K בריבית P-1.1 200K בריבית P-1.1 בהלוואת בלון לשלוש שנים כך שמשלמים רק את הריבית במהלך ההחזר. סה"כ החזר צפוי הוא 3500 לחודש על המשכנתא, + ~2300 לחודש על הלוואת הגישור כלומר בערך 6K. אשמח לקבל הערות/הארות