הצעה לשיפור השירות בקו 480
הצעה לשיפור השירות בקו 480
לפני כמה ימים נסעתי בקו 480 מי-ם לת"א, בשעות אחה"צ העמוסות.
הנהג נכנס לרציף והתחיל להעלות נוסעים זמן-רב לפני שעת היציאה שלו.
אני רוצה להדגיש שאני בשום-פנים לא בא בתלונות אל הנהג, שבמקום להיות בהפסקה מעלה נוסעים.
מה שקרה הוא שכל נוסע התעכב עם התשלום, שאל שאלות, שילם בשטרות גדולים, וכו', וכך נוצר מצב שבו בשעת היציאה לא כל הנוסעים הספיקו לעלות, ולא כל המושבים באוטובוס התמלאו.
כך קורה מצב אבסורדי שבו אוטובוס משאיר נוסעים בתחנה ויוצא לדרכו, כשיש בו עוד לפחות 10 מקומות ישיבה פנויים.
המרוויחים היחידים מהמצב הם העולים במבשרת ציון, משום שהאוטובוס אינה מלא ומעלה נוסעים. (לדעתי בכלל צריך לבטל את העצירה שם, אבל זה כבר נושא אחר)
הפתרון היחיד שאני רואה הוא ביטול התשלום אצל הנהג, לפחות בשעות העומס. בשתי תחנות הקצה של הקו פועלות קופות, ואין שום סיבה לעכב את הנהג במקום לקנות כרטיס מראש.
הצעה לשיפור השירות בקו 480
לפני כמה ימים נסעתי בקו 480 מי-ם לת"א, בשעות אחה"צ העמוסות.
הנהג נכנס לרציף והתחיל להעלות נוסעים זמן-רב לפני שעת היציאה שלו.
אני רוצה להדגיש שאני בשום-פנים לא בא בתלונות אל הנהג, שבמקום להיות בהפסקה מעלה נוסעים.
מה שקרה הוא שכל נוסע התעכב עם התשלום, שאל שאלות, שילם בשטרות גדולים, וכו', וכך נוצר מצב שבו בשעת היציאה לא כל הנוסעים הספיקו לעלות, ולא כל המושבים באוטובוס התמלאו.
כך קורה מצב אבסורדי שבו אוטובוס משאיר נוסעים בתחנה ויוצא לדרכו, כשיש בו עוד לפחות 10 מקומות ישיבה פנויים.
המרוויחים היחידים מהמצב הם העולים במבשרת ציון, משום שהאוטובוס אינה מלא ומעלה נוסעים. (לדעתי בכלל צריך לבטל את העצירה שם, אבל זה כבר נושא אחר)
הפתרון היחיד שאני רואה הוא ביטול התשלום אצל הנהג, לפחות בשעות העומס. בשתי תחנות הקצה של הקו פועלות קופות, ואין שום סיבה לעכב את הנהג במקום לקנות כרטיס מראש.