הצעה לשיפור האוירה

שורדת

New member
הצעה לשיפור האוירה

סתם הצעה לשיפור האוירה בפורום. אולי במקום לשים קישור כללי לכולכם של סהר תמיכה, תנסו לשים לכל אחד מכם המתנדבים כינוי משלו. נורא קשה לכתוב על הנושאים הללו, ובטח לאיזו מין יד נעלמה, שכל פעם מתחלפת, ושאינך יודע מי היא. אני יודעת שאני רוצה לכתוב ונמנעת גם בגלל זה. חשוב לי להרגיש שאני כותבת למישהו, ולא לאיזה מין כתובת כללית. בכל מקרה, יש לכם אחלה פורום, עם אחלה משתתפים. בהצלחה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אבל זה בדיוק העניין...

שאנחנו לא מזדהים, מתוך מדיניות... ועד שהיא לא תשתנה - ככה זה יהיה. אבל מה, יש לכם אחד את השני, עם הניקים והטלפונים וה-ICQ כדי שתהיו שם כן מזוהים ותעזרו אחד לשני. ואני יודעת שזה כבר מתרחש וזה מה שהכי הכי חשוב. שתהפכו לקבוצת תמיכה של ממש.
 

שורדת

New member
?????

למה יש לי תחושה של התקפה ? זו היתה סתם הצעה. סליחה שחדרתי לתחום לא לי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לא היתה כל כוונה

כנראה לא הובנתי. מקווה שלפחות תאמיני לדבריי, שאין כוונה לתקוף אותך כלל וכלל.
 
מבינה את השורדת..

כי אתם כל פעם מתחלפים וזה די קשה אולי בכל זאת תוכלו לחשוב על זה ... רק כינוי לא ביקשנו שם וטלפון....רק כינוי מצידי אפילו מספרים אבל לפחות לדעת עם מי מדברים..?
 
סהר-תמיכה

אני חושבת ותוהה, ואולי טועה, ועולה לי מחשבה.. שאם כל אחד ממכם יכנס בכינוי משלו, יתחיל להיווצר איזה שהוא קשר אישי רגשי וירטואלי-כמו שקורה לעיתים בין מטפל ומטופל. הקשר עלול לעבור לגבולות, לפחות מצד החברים לפורום (דהיינו מצד המטופל), שבסופו של דבר יהוו בומרנג, כי הזמן יעשה את שלו, והרגשות עלולות להתחזק, ואז הרצון לעבור לפסים אחרים, והגבולות אז מצדכם יכולים אולי לגרום לתחושת דחיה, והנזק בצידה. אני מדברת מהנסיון האישי שלי בטיפולים, ובמה שקרה בקשרים בינינו , שבאופן טבעי לוו בהמון רגש, כמובן שהפורום לא טיפול, אבל כמו שאמרתם מטרת הפורום לקשור קשרים בין חברי הפורום ולא בין החברים באופן אישי ולכם, כי אחרת לא תוכלו לעזור לאחרים שיבואו אחרינו, יש גבול למה הנפש יכולה לתת מעצמה ולכמה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קלעת בול!

זו בדיוק הסיבה שהומלץ לנו לא להזדהות. וזה קשה גם לנו ... אבל אנחנו מחזיקים מעמד, מקווה שגם אתם :)
 

שורדת

New member
?????

בכל מקרה לאמר ``זו המדיניות ... ועד שהיא לא תשתנה...``, זו לא ממש תגובה. איך היא תשתנה, אם לא נבקש, אם לא תעבירו הלאה את הבקשות, אתם מכירים את קובעי המדיניות, לא אנחנו. מישהו החליט עליה, ואולי שווה להעביר לו את הבקשה.
 
למעלה