הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב

מצב
הנושא נעול.
הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב

הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
ההצעה: בשלב השני של קו 1 לאחר שיתבטלו או יצמטמצו עוד יותר 51,42,40 ירגישו מחסור באוטובוסים בציר אבא הלל, וגם פגיעה בשכונות.
נכון לעכשיו בהתייחס לשכונות נווה שרת, צהלה, רמת החייל- יש את קו 22 המסורבל בתדירות לא גבוהה, של 20 דקות. פגיעה נוספת קיימת לתושבי הדר יוסף, עם החלופות המבלבלות של קו 40. לשיכון ל' אין בכלל אוטובוס!! מנגד, יש את קו 89 שגם יש לו חלופה (שמסבכת את העניין) ובנוסף קו 7ב בו אני לא נוגע.
במקום זה אני מציע תדירות גבוהה יותר לשכונות אלה, תוך ביטול 22. קו 89 יסיים במסוף האוניברסיטה במקום קו 40. קו 7ב יישאר ויחבר את תושבי השכונות עם ז'בוטינסקי (מכון מור). קווים 40,42 החדשים ישרתו את השכונות בתדירות של 8-10 דקות בשעות השיא, ו-15 דקות בשעות השפל והלילה!
המטרה שלי היא יצירת קווים שכונתיים שיקחו את תושבי השכונות בתדירות גבוהה לצירים מרכזיים, ולמפגש עם תחנות אוטובוס בהן אוטובוסים למקומות רבים, כמו מסוף עתידים, קניון איילון, רכבת האוניברסיטה, דרך נמיר, רכבת מרכז, בורסה וכו'.
ההתלבטות שלי הייתה האם להתחיל את 42 או את 40 ברכבת מרכז (כדי שלא תהיה פגיעה גדולה בציר אבא הלל בשלב הבא של תגבור קו 1). בסופו של דבר נתתי ל-40 מסלול ארוך יותר, כי מעבר לשירות השכונות הוא גם נותן מענה להגעה לאונבירסיטה, לשדה דב, לגבי התערוכה ועוד (בעוד ש-42 לא מגיע למקומות "אטרקטיביים").

להלן מסלול הקווים:
http://www.transitmix.net/map/36928

מה דעתכם?
 
הוספתי גם הצעה לקו מהיר מרמת השרון- 124

הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
ההצעה: בשלב השני של קו 1 לאחר שיתבטלו או יצמטמצו עוד יותר 51,42,40 ירגישו מחסור באוטובוסים בציר אבא הלל, וגם פגיעה בשכונות.
נכון לעכשיו בהתייחס לשכונות נווה שרת, צהלה, רמת החייל- יש את קו 22 המסורבל בתדירות לא גבוהה, של 20 דקות. פגיעה נוספת קיימת לתושבי הדר יוסף, עם החלופות המבלבלות של קו 40. לשיכון ל' אין בכלל אוטובוס!! מנגד, יש את קו 89 שגם יש לו חלופה (שמסבכת את העניין) ובנוסף קו 7ב בו אני לא נוגע.
במקום זה אני מציע תדירות גבוהה יותר לשכונות אלה, תוך ביטול 22. קו 89 יסיים במסוף האוניברסיטה במקום קו 40. קו 7ב יישאר ויחבר את תושבי השכונות עם ז'בוטינסקי (מכון מור). קווים 40,42 החדשים ישרתו את השכונות בתדירות של 8-10 דקות בשעות השיא, ו-15 דקות בשעות השפל והלילה!
המטרה שלי היא יצירת קווים שכונתיים שיקחו את תושבי השכונות בתדירות גבוהה לצירים מרכזיים, ולמפגש עם תחנות אוטובוס בהן אוטובוסים למקומות רבים, כמו מסוף עתידים, קניון איילון, רכבת האוניברסיטה, דרך נמיר, רכבת מרכז, בורסה וכו'.
ההתלבטות שלי הייתה האם להתחיל את 42 או את 40 ברכבת מרכז (כדי שלא תהיה פגיעה גדולה בציר אבא הלל בשלב הבא של תגבור קו 1). בסופו של דבר נתתי ל-40 מסלול ארוך יותר, כי מעבר לשירות השכונות הוא גם נותן מענה להגעה לאונבירסיטה, לשדה דב, לגבי התערוכה ועוד (בעוד ש-42 לא מגיע למקומות "אטרקטיביים").

להלן מסלול הקווים:
http://www.transitmix.net/map/36928

מה דעתכם?
הוספתי גם הצעה לקו מהיר מרמת השרון- 124
שיקשר את רמת השרון לנמל רידינג, לחופי הים הצפוניים, ייסע בכיוון אחד דרך ז'בוטינסקי (בהודעה הקודמת ביטול 22) ובכיוון השני בארלוזורוב, יקשר את רמת השרון לכיכר המדינה ולבית החולים איכילוב ויסיים ברכבת מרכז כי זה המסוף המסודר הכי סמוך.

http://www.transitmix.net/map/36928/line/111165
 
קו 42 לדעתי מסורבל מדי

הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
ההצעה: בשלב השני של קו 1 לאחר שיתבטלו או יצמטמצו עוד יותר 51,42,40 ירגישו מחסור באוטובוסים בציר אבא הלל, וגם פגיעה בשכונות.
נכון לעכשיו בהתייחס לשכונות נווה שרת, צהלה, רמת החייל- יש את קו 22 המסורבל בתדירות לא גבוהה, של 20 דקות. פגיעה נוספת קיימת לתושבי הדר יוסף, עם החלופות המבלבלות של קו 40. לשיכון ל' אין בכלל אוטובוס!! מנגד, יש את קו 89 שגם יש לו חלופה (שמסבכת את העניין) ובנוסף קו 7ב בו אני לא נוגע.
במקום זה אני מציע תדירות גבוהה יותר לשכונות אלה, תוך ביטול 22. קו 89 יסיים במסוף האוניברסיטה במקום קו 40. קו 7ב יישאר ויחבר את תושבי השכונות עם ז'בוטינסקי (מכון מור). קווים 40,42 החדשים ישרתו את השכונות בתדירות של 8-10 דקות בשעות השיא, ו-15 דקות בשעות השפל והלילה!
המטרה שלי היא יצירת קווים שכונתיים שיקחו את תושבי השכונות בתדירות גבוהה לצירים מרכזיים, ולמפגש עם תחנות אוטובוס בהן אוטובוסים למקומות רבים, כמו מסוף עתידים, קניון איילון, רכבת האוניברסיטה, דרך נמיר, רכבת מרכז, בורסה וכו'.
ההתלבטות שלי הייתה האם להתחיל את 42 או את 40 ברכבת מרכז (כדי שלא תהיה פגיעה גדולה בציר אבא הלל בשלב הבא של תגבור קו 1). בסופו של דבר נתתי ל-40 מסלול ארוך יותר, כי מעבר לשירות השכונות הוא גם נותן מענה להגעה לאונבירסיטה, לשדה דב, לגבי התערוכה ועוד (בעוד ש-42 לא מגיע למקומות "אטרקטיביים").

להלן מסלול הקווים:
http://www.transitmix.net/map/36928

מה דעתכם?
קו 42 לדעתי מסורבל מדי
נוסע צפונה ואז חוזר דרומה. מי שגר באזור רמת שרת לא ירצה קו שלוקח אותו עד צומת הפיל כדי להגיע לקניון איילון. הייתי חותך אותו כך שייסע דרך רח' רגנשבורג (או משהו באזור) ולתושבי רמות צהלה נותן קו נפרד.

הצעתי לשיפור התכנית שלך:
להוציא את קו 42 מאזור רמת-שרת וישגב- אלה מקבלות כיסוי טוב וישיר מקו 7ב (שדורש תגבור קל). שימשיך מדבורה הנביאה ישירות למסוף עתידים.
לחילופין: שיפנה ממשה סנה ימינה לדבורה הנביאה, שמאלה לצה"ל, וימינה לשכונת המשתלה.

הצעה נוספת: למרות המסוף הנוח בקניון איילון, לדעתי כדאי "להתאמץ" ולהאריך את קו 42 לכיוון ז'בוטינסקי, כדי ליצור קישור טוב לקו 1.
 
אתה צודק, אבל בתנאי שיעשו קו תדיר לצהלה

קו 42 לדעתי מסורבל מדי
נוסע צפונה ואז חוזר דרומה. מי שגר באזור רמת שרת לא ירצה קו שלוקח אותו עד צומת הפיל כדי להגיע לקניון איילון. הייתי חותך אותו כך שייסע דרך רח' רגנשבורג (או משהו באזור) ולתושבי רמות צהלה נותן קו נפרד.

הצעתי לשיפור התכנית שלך:
להוציא את קו 42 מאזור רמת-שרת וישגב- אלה מקבלות כיסוי טוב וישיר מקו 7ב (שדורש תגבור קל). שימשיך מדבורה הנביאה ישירות למסוף עתידים.
לחילופין: שיפנה ממשה סנה ימינה לדבורה הנביאה, שמאלה לצה"ל, וימינה לשכונת המשתלה.

הצעה נוספת: למרות המסוף הנוח בקניון איילון, לדעתי כדאי "להתאמץ" ולהאריך את קו 42 לכיוון ז'בוטינסקי, כדי ליצור קישור טוב לקו 1.
אתה צודק, אבל בתנאי שיעשו קו תדיר לצהלה
נכון לעכשיו קו 22 פעם בחצי שעה בלבד. זה לא אטרקטיבי.
אני יודע שבאיחוד שכונות תחת קו אחד יש חסרון של סרבול, אבל מצד שני תהיה תדירות גבוהה (8-10 דקות בשיא, 15 בשפל ובלילה). ולגבי קניון איילון- יוכלו לנסוע עם הקו בכיוון ההפוך- לעתידים, ומשם להחליף לקווים רבים, תדירים ומהירים לקניון איילון.
אני מסכים עם אי-הכנסת הקו לרמת שרת, אבל אז תושבי השכונה יסתפקו רק בקו 7 פעם ב-20 דקות. מזה רציתי להימנע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה