איציק11100
New member
הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
ההצעה: בשלב השני של קו 1 לאחר שיתבטלו או יצמטמצו עוד יותר 51,42,40 ירגישו מחסור באוטובוסים בציר אבא הלל, וגם פגיעה בשכונות.
נכון לעכשיו בהתייחס לשכונות נווה שרת, צהלה, רמת החייל- יש את קו 22 המסורבל בתדירות לא גבוהה, של 20 דקות. פגיעה נוספת קיימת לתושבי הדר יוסף, עם החלופות המבלבלות של קו 40. לשיכון ל' אין בכלל אוטובוס!! מנגד, יש את קו 89 שגם יש לו חלופה (שמסבכת את העניין) ובנוסף קו 7ב בו אני לא נוגע.
במקום זה אני מציע תדירות גבוהה יותר לשכונות אלה, תוך ביטול 22. קו 89 יסיים במסוף האוניברסיטה במקום קו 40. קו 7ב יישאר ויחבר את תושבי השכונות עם ז'בוטינסקי (מכון מור). קווים 40,42 החדשים ישרתו את השכונות בתדירות של 8-10 דקות בשעות השיא, ו-15 דקות בשעות השפל והלילה!
המטרה שלי היא יצירת קווים שכונתיים שיקחו את תושבי השכונות בתדירות גבוהה לצירים מרכזיים, ולמפגש עם תחנות אוטובוס בהן אוטובוסים למקומות רבים, כמו מסוף עתידים, קניון איילון, רכבת האוניברסיטה, דרך נמיר, רכבת מרכז, בורסה וכו'.
ההתלבטות שלי הייתה האם להתחיל את 42 או את 40 ברכבת מרכז (כדי שלא תהיה פגיעה גדולה בציר אבא הלל בשלב הבא של תגבור קו 1). בסופו של דבר נתתי ל-40 מסלול ארוך יותר, כי מעבר לשירות השכונות הוא גם נותן מענה להגעה לאונבירסיטה, לשדה דב, לגבי התערוכה ועוד (בעוד ש-42 לא מגיע למקומות "אטרקטיביים").
להלן מסלול הקווים:
http://www.transitmix.net/map/36928
מה דעתכם?
הצעה לקווים שכונתיים בצפון (וצפון מזרח) תל אביב
ההצעה: בשלב השני של קו 1 לאחר שיתבטלו או יצמטמצו עוד יותר 51,42,40 ירגישו מחסור באוטובוסים בציר אבא הלל, וגם פגיעה בשכונות.
נכון לעכשיו בהתייחס לשכונות נווה שרת, צהלה, רמת החייל- יש את קו 22 המסורבל בתדירות לא גבוהה, של 20 דקות. פגיעה נוספת קיימת לתושבי הדר יוסף, עם החלופות המבלבלות של קו 40. לשיכון ל' אין בכלל אוטובוס!! מנגד, יש את קו 89 שגם יש לו חלופה (שמסבכת את העניין) ובנוסף קו 7ב בו אני לא נוגע.
במקום זה אני מציע תדירות גבוהה יותר לשכונות אלה, תוך ביטול 22. קו 89 יסיים במסוף האוניברסיטה במקום קו 40. קו 7ב יישאר ויחבר את תושבי השכונות עם ז'בוטינסקי (מכון מור). קווים 40,42 החדשים ישרתו את השכונות בתדירות של 8-10 דקות בשעות השיא, ו-15 דקות בשעות השפל והלילה!
המטרה שלי היא יצירת קווים שכונתיים שיקחו את תושבי השכונות בתדירות גבוהה לצירים מרכזיים, ולמפגש עם תחנות אוטובוס בהן אוטובוסים למקומות רבים, כמו מסוף עתידים, קניון איילון, רכבת האוניברסיטה, דרך נמיר, רכבת מרכז, בורסה וכו'.
ההתלבטות שלי הייתה האם להתחיל את 42 או את 40 ברכבת מרכז (כדי שלא תהיה פגיעה גדולה בציר אבא הלל בשלב הבא של תגבור קו 1). בסופו של דבר נתתי ל-40 מסלול ארוך יותר, כי מעבר לשירות השכונות הוא גם נותן מענה להגעה לאונבירסיטה, לשדה דב, לגבי התערוכה ועוד (בעוד ש-42 לא מגיע למקומות "אטרקטיביים").
להלן מסלול הקווים:
http://www.transitmix.net/map/36928
מה דעתכם?