הצעה לפרוייקט וואיי 4!!! לא 3... 4!

koya1

New member
הצעה לפרוייקט וואיי 4!!! לא 3... 4!

עלה לי רעיון ק-ט-ל-נ-י!!!!!! אחרי הפרוייקט השלישי... אני מציע שיעשו כזה דבר כמו בהשרדות 8... ייקחו מתמודדים שונים מכל הפרוייקטים של-א זכו ויכניסו אותם לווילה... זה יהיה ענק!!!!!!!!!! מה דעתכם? אה וללי תהיה המדיחה... כי מזה פרוייקט בלי הילה?
 
רעיון גדול

אפילו לדעתי אפשר לעשות את זה בפרוייקט 5 אם יהיה ורוני תהיה המדיחה. נגיד נשים את יוגב תומר אורן פול הילה פיראס צ,ינו רפאל דקלה ליבי אלון רועי שני לאה ליהי טוני רן אימאן וקמילה.
 

koya1

New member
אבל אמרתי מי שלא ניצח...

אז איך הילה ופיראס? ומה עם השאר? עשית רק של הראשון והשני... לדעתי צריך לשים את: צ'ינו טוני ס-י-ר-ק(שליטה חחחחחחחחחח...)(רק בשביל הכיף שנוכל להעיף אותו מהר...) וקמילה... מהפרוייקט השני לשים את ליבי בל רוני ואלון ומהפרוייקט השלישי והרביעי 4 מכל אחד... יהיה מעניין מאוד...
 
בפרויקט השלישי אפשר

לעשות כזה ערוץ שיקראו לו פרויקט ואי ואנחנו נוכל לראות את הוילה 24 שעות כל מה שהם יעשו יראו בערוץ הזה ומי שירצה תקציר יראה מ10 עד 10 וחצי
 

koya1

New member
כן... אבל מה הסיכוי שהקמצנים האלה

ישקיעו בנו קצת?
 
קודם כל אני מציע שבפרוייקט הבא

יביאו אנשים יותר מעניינים. לא יכול להיות שאנשים כמו אוהד רן ואלעד יעברו אודישנים , פשוט לא הגיוני. מי בחן אותם ? שלושת הקופים - לא ראיתי , לא שמעתי ולא דיברתי ? גם בפרוייקט הקודם היו כאלה , יוגב , לאה וצפנת - חסרי כישרון ועניין . לא חסרים אנשים מעניינים בארץ. נראה לי שיש להם מקומות שמורים שבהם הם רוצים להכניס אנשים לא מוכשרים ולנסות לפתח אותם. בנוגע להצעה שלך , רק שלא יחזירו את המשעממים.
 
בקשה מkoya1

אמרת שאם מישהו רוצה להצתרף לאתר אז אני מבקשת ואת\ה צודק\ת אין פרוייקט בלי הילה המהממת והמתוקה
 
למעלה