הצעה למפגש פורום
10/4/05

מצב
הנושא נעול.

vitamin P

New member
הצעה למפגש פורום
10/4/05

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
 
אני אישית בעד יום שבת.......

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
אני אישית בעד יום שבת.......
 

vitamin P

New member
אני מעדיף שלא מ2 סיבות../images/Emo13.gif

אני אישית בעד יום שבת.......
אני מעדיף שלא מ2 סיבות

א. אין לי דרך חזרה וגם זה יצא מאוד מאוחר(לא שזה מפריע לי) ב.לא רואים את הנוף(למרות שנסיעה בלילה גם היא חוויה)
 
אם אתה נוסע ברכבת יותר מאוחרת אני

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
אם אתה נוסע ברכבת יותר מאוחרת אני
מצטרף...
 
אני מגיע מהצפון, אני מעדיף שזה יהיה

אם מאוחרת בשעה עוזרת לך אז
אין לי בעיה, כי הרכבת הבאה לירושלים היא רק בצהריים ולפניה יש עוד אחת בתשע ושבע דקות.
אני מגיע מהצפון, אני מעדיף שזה יהיה
בסביבות הצהריים.
 

python 4

New member
אם אפשר מאוחרת קצת יותר..

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
אם אפשר מאוחרת קצת יותר..
אני מגיע ברכבת בעכו, וכידוע יש לי יומיים המתנה בת"א מרכז. אם אפשר נצא ברכבת של 9:34 מת"א מרכז, ואז אנחנו מגיעים ב- 10:59 למלחה. עוד יתרון - הרכבת הזו עוצרת גם בגן חיות. אפשר לצאת מירושלים ב- 12:09, 13:09.. יום קודם זה לא מעשי למי שאין לו איפה להישאר בירושלים.. או למי שרוצה לראות את הנוף.
 
בעד

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
בעד
 

vitamin P

New member
מתי שתרצו../images/Emo13.gif

הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
מתי שתרצו

במחשבה שנייה אני גמיש כל היום.... תחליטו שעה ותגידו לי רק שלא יהיה מאוחר מידי סתם הצעתי שעה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה