הצעה למפגש פורום
10/4/05
הצעה למפגש פורום
10/4/05
בשבועות האחרונים זרקנו פה אחד לשני את הרעיון הזה והוא היה די נחמד, אני בטוח שאני לא היחיד שמתכנן לחנוך את הקו המשודרג לירושלים בשבוע הבא: מה דעתכם לתאם זמנים ולהפגש???(בשביל המפגש, בשביל מלחה ובשביל הלו"ז החדש
) יום ראשון הקרוב 10/04/2005 מי בעד? אני מתכנן לעלות לירושלים ברכבת שיוצאת מכפר סבא בשעה 08:07 ועוברת בתל אביב מרכז בשעה-08:32 (מגיעים ב09:59) הרכבת הראשונה שמתאימה לנו ויורדת מירושלים תצא מתחנת מלחה רק בשעה 13:09 מה לעשות זאת התדירות נכון ל04/05
מישהו רוצה להצטרף אליי?
------------------------------------------------------
גם אני קיבלתי היום את חוברת לוח הזמנים.(הלו"ז החדש) והתאכזבתי גם מהעיצוב החיוור וגם מהעיוות באורך וברוחב- זה היה כל כך מיותר. אני מקווה שבחוברת הבאה יכניסו את המחירון של הרכבת או שלפחות יחלקו אותו כפלייר קטן בתחנות הרכבת זה יכול מאוד לעזור
המשך שבוע נפלא לכולם
הצעה למפגש פורום