למה יותר? מה ההבדל?
הגישה מהגשרים לפיר הרבה יותר קצרה מבאיילון, למעשה הפיר כל כך קרוב למסילת האיילון שיתכן ואין צורך במשאיות. לדעתי אם הרעיון ייצא אל הפועל יהיה שימוש רק בבני ברק ות"א דרום, בגלל שזה פשוט יותר נוח. יש שם מקום, ניתן להקים שם מנופי גשר לפריקה מקבילה ישירות מהקרונות למשאיות והמרחקים לפירים לא משחקים פה תפקיד כי הם גם ככה קטנים.
למה יותר? מה ההבדל?העמסה דרך הגשרים נראית לי בעייתית לא פחות
ואולי אפילו יותר.
לא כתבתי שפעילות על האיילון היא בלתי אפשרית, אבל יש לה מחיר.
נראה לי שאכן תחנת ת"א דרום היא הקרובה ביותר לפיר הרצל. חבל שסגרו את "בית הדר"...
הגישה מהגשרים לפיר הרבה יותר קצרה מבאיילון, למעשה הפיר כל כך קרוב למסילת האיילון שיתכן ואין צורך במשאיות. לדעתי אם הרעיון ייצא אל הפועל יהיה שימוש רק בבני ברק ות"א דרום, בגלל שזה פשוט יותר נוח. יש שם מקום, ניתן להקים שם מנופי גשר לפריקה מקבילה ישירות מהקרונות למשאיות והמרחקים לפירים לא משחקים פה תפקיד כי הם גם ככה קטנים.