הצעה לדיון מרכזי- הרצון לקבל !
הרצון לקבל והרצון לקבל עלמנת לתת כתהליך מרכזי המתאר את עיקר תהליך התיקון יש חשיבות בבירור יסודי של מושג ה לקבל לעצמו ומושג הנתינה הנה דברי בהקשר שירשור אחר שחשבתי שראוי לדיון ויעזור לכולנו להתחבר לנושא שיש לו השלכות על נושאי דיון רבים כאן "שרצה הקדוש ברוך הוא ךהיטיב עם נבראיו ועלמנת לתת להם את השפע האינסופי היה צריל לברוא בהם רצון אינסופי לקבל אחרת איך יוכלו לקבל שפע אינסופי אלא שמכול הפך לפרודא הרצון לקבל לעצמו לכשעצמו אינו רע אלא ששומר טובה לעצמו והתיקון רצון לקבל עלמנת לתת כאן מתחילה הבעיה לכאורה אלה שרוצים לתת אבל לא למדו בכלל לקבללעצמם ועיקר העניין ברוחניות דווקא בגשמיות לקבל הואאבעייתי לכגאורה ברוחניות ברור יותר אם לא יודע את ערך הדבר שקיבל מה טוב הוא לעצמו ורוצה לתת אותו לאחר אין זו נתינה כלל כמו לתת כסף לילד בן שנה אם כן עד שלא ילמד לדעת את ערך הדבר לעצמו לא יוכל לתת באמת זה מה שקורה אצל רוחניים בניו איג רצים לתת ועדיין לא הבינו את ערך הדבר לעצמם ואחר כך מעשה הנתינה צריך שיהיה גם על פי כלי המקבל רק אז מעשה התיקון מושלם"
הרצון לקבל והרצון לקבל עלמנת לתת כתהליך מרכזי המתאר את עיקר תהליך התיקון יש חשיבות בבירור יסודי של מושג ה לקבל לעצמו ומושג הנתינה הנה דברי בהקשר שירשור אחר שחשבתי שראוי לדיון ויעזור לכולנו להתחבר לנושא שיש לו השלכות על נושאי דיון רבים כאן "שרצה הקדוש ברוך הוא ךהיטיב עם נבראיו ועלמנת לתת להם את השפע האינסופי היה צריל לברוא בהם רצון אינסופי לקבל אחרת איך יוכלו לקבל שפע אינסופי אלא שמכול הפך לפרודא הרצון לקבל לעצמו לכשעצמו אינו רע אלא ששומר טובה לעצמו והתיקון רצון לקבל עלמנת לתת כאן מתחילה הבעיה לכאורה אלה שרוצים לתת אבל לא למדו בכלל לקבללעצמם ועיקר העניין ברוחניות דווקא בגשמיות לקבל הואאבעייתי לכגאורה ברוחניות ברור יותר אם לא יודע את ערך הדבר שקיבל מה טוב הוא לעצמו ורוצה לתת אותו לאחר אין זו נתינה כלל כמו לתת כסף לילד בן שנה אם כן עד שלא ילמד לדעת את ערך הדבר לעצמו לא יוכל לתת באמת זה מה שקורה אצל רוחניים בניו איג רצים לתת ועדיין לא הבינו את ערך הדבר לעצמם ואחר כך מעשה הנתינה צריך שיהיה גם על פי כלי המקבל רק אז מעשה התיקון מושלם"