דיברגנט חדש
Well-known member
זה פסול מאוד, אך אין לך שליטה על כך.לגבי תעשיה בטחונית השאלה מה עושים עם המוצרים - אני לא מרגיש בנוח שישראל מייצאת יצוא בטחוני לכל מיני דיקטטורות וגורמים עלומים שלא ברור מי הלקוח הסופי , יש מקרים אבסורדיים שמוצרי הנשק שפותחו בישראל מגיעים אפילו לאויבנו.
חוץ מזה, אם תתחיל לחפש רק חברות שמתאימות לך ערכית, תימצא את עצמך מהר מאוד בלי כלום.