הצעה חשובה לעמותה

הצעה חשובה לעמותה../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif

להלן הצעה אשר אני מתכוון להעלות בכינוס של העמותה בשבוע הבא. ההצעה נערכה בשיתוף עם מספר חברי עמותה ולאחר חשיבה מעמיקה. אני מעלה את ההצעה כאן בכדי לקבל חוות דעת ולדעת מה אנשים חושבים. אגב לפני שמגיבים רצוי לנסות ולהשקיע מספר שניות ולחשוב למה הסעיף נכתב כך ומה ההיגיון שמאחוריו. תודה לכולם
 

OneForAll

New member
הכל עניין של כסף בסופו של דבר...

סליחה מראש שאני מערב כסף עם תענוג אבל לפי מצב הרוח מאתמול ממסיבת סיום העונה נראה לי כי כל הענף זקוק לזריקת מרץ ודחוף. אתמול הייתי נוכח בדיון של חנן/אוריה/רונן ומי לא בנוגע לקטגוריות וקראתי את התגובות היום ואני מוצא חובה להגיב אף על פי שהותק שלי בעמותה הוא... (סליחה, אפס) ראשית, ככל שיהיו יותר משתתפים כך ירווח לכולם, הרוכבים, העמותה המארגנים כולל ענף האופנועים המסכן הזה (אני מפרנס אותו אני לא שייך אליו, לא להתבלבל) שנית, לחלוקת הקטגוריות המלומדת אני לא נכנס אך אני מצדד בדעה כי צריך להגדיל את מספר הקטגוריות ולא להקטין אותם. בד בבד עם הרחבת הקטגוריות צריך להתאים להם מסלולים נכונים, קרי מסלול אחר ל50סמק/לדו"ש/למתחיל והכל באותו אתר ובאותו יום. שערו בנפשכם קהל שבא לעודד 190 רוכבים ולא רק 90. אפשר לגבות שכ"ד גבוה יותר מהגזלן... שלא לדבר על הנסיונות להפוך את הספורט לחוקי. 90 זה פסיכים משוגעים, 1090 זה כבר נראה יותר כמו ספורט, תחשבו על הלובי. נקודה אחרונה הקרובה לליבי, אני קורא לפתוח קטגוריית דו"ש כבדים (160ק"ג ומעלה. כן כן משקל לא נפח...)עם מסלולים מותאמים ליכולות האופנוע ולהכניס בצל קורת העמותה עוד עשרות רוכבים חדשים. אני מכריז על הקמת תת-ועדה לקידום הכבדים בעמותת הקלים אפילו שאין קטגוריה כזו בחו"ל, כל המעוניין להיתחרות לפנות אליי ע"מ להסדיר רשימה מסודרת.
 

RMXXX

New member
החלוקה נראת טוב!../images/Emo45.gif

אבל מה עם קתגוריית ה50? אתה מצפה שהם יתחרו בקטגוריית האופנועים הקטנים? 50 מול 125? לא נשמע הגיוני....
 

hananlv

New member
50 סמ"ק

עם כל הצער והיגון - הקטגוריה הזו צריכה להתבטל אחרי 4 שנים חיבים להודות בכשלון- קטגוריה שהייתה צריכה להיות הגדולה מכולן - איכלסה ביום טוב מתחרה אחד וגם זה לא בכל המירוצים.
 

RMXXX

New member
נכון... אבל...

בשביל המתחרים הבודדים האלו הקטגורייה הייתה תחילת דרכם, וגם זה נותן לצעירים מוגבלי רישיון הזדמנות להשתתף במרוצים. אם לא הייתי מרחם על הRMX שלי גם אני הייתי משתתף (אבל הוא לא היה סורד יותר משני מרוצים...
) אני מכיר גם את צור ברקין שהתחרה בקטגורייה וגם בשבילו זו היתה תחילת דרכו בעולם המרוצים, השנה תראו אותו על KTM125... בקיצור לדעתי זו קטגורייה שחייבת להיות ופשוט צריכים לנסות להגדיל אותה... אני מבטיח לעזור השנה בהגדלתה...
 

hananlv

New member
אפשר לשקול ...

לדעתי: כתת קטגוריה של ליגת החובבים והתנאי : מספר מינימום של מתחרים למרוץ... כלומר: המצב של רוכב בודד לא יכול לחזור על עצמו.
 

STIVENZ 426

New member
אפשר מילה?

בתור אחד שבתקופתו של דייב נלחם על ה50 בעמותה.. קטגוריה של 50 סמ"ק לא תהיה רלונטית כי העבר מראה מתחרה אחד בכל קטגוריה. נכון. אממה? אותו מתחרה אחד פשוט ראה שזה לא בשבילו, שהוא רק מזיין את האופנוע ולא עובר רבע מסלול. ולראיה באו- כפיר גרין-אשר תפס מנוע בRMX שלו בזמן המירוץ, נכווה ולא חזר. אסף זומר- אשר כמעט נפח נשמתו בשל קושי המסלול-נכווה ולא חזר. ואני בטוח שהיו עוד רבים וטובים. לדעתי אפשר לנסות. זו השקעה מינימלית (סס"ל ופרסום) אני מוכן לקחת על עצמי לסמן מסלול ל50 סמ"ק שיהיה כמובן בחלקו תוואי המירוץ ובחלקו השני "מיועד" ל50 סמ"ק. אחרי 2-3 מירוצים החבר'ה יראו שהשד לא נורא כשהיה, ויבואו להתחרות. שכן אדם לא יבוא להתחרות אם הוא יודע מראש שאין לו ולו שמץ של סיכוי לנצח. מה אתם אומרים.? סטיב
 

fazer_1000

New member
ממה שאני יודע, סתם ככה בשביל לתקן,

אסף זומר הפסיק להשתתף כי מכר את האופנוע... אני יודע שאם הוא לא היה מוכר הוא היה משתתף בכל התחרויות שהיו עד סוף השנה אבל הנסיבות אלצו אותו להפרד מה"חלום"...
 

STIVENZ 426

New member
אסף זומר?

אתה מכיר אותו שאתה מדבר ככה בכלל?
דבר איתי איש.. הצעה עסקית. וחוץ מזה, היו עוד 1-2 תחרויות לפני שאותו אסף מכר את ה"חלום" לא? תקנני.. סטיב
 

RMXXX

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ואני מבטיח להיות הראשון שירשם למרוץ כזה!
 

ktm

New member
../images/Emo45.gif

אני בעד ההצעה זה נראה לי מאוד הגיוני ורציתי גם להוסיף שיש להוציא איזה שהוא עלון שיסביר את כול החוקים והכללים למתחרים חדשים כי זאת ממש בעיה (מנסיון אישי) ודרך אגב מה קורה עם קטגורית הדוש"ים?
 

TTמאניה

New member
נראה טוב

אבל מה עם קטגורית דו"ש? מה לKTM520 ולXR600 על אותו פודיום?? יש מקום בקטגורית המתחילים לאופנועי דו"ש. כדי לעודד מתחילים שרק נוגעים קלות בעולם השטח ובכל זאת רוצים להשתתף.
 

hananlv

New member
קטגורית דו"ש--

מתוך כוונה של העמותה להיות קרובה בהגדרות שלה לחו"ל (ושם כמובן שאין כזו קטגוריה) וגם לאור מיעוט המשתתפים נראה שהצעד הנכון הוא להכניס את הקטגוריה הזו לתוך הליגה החובבנית - לפחות על פי תוצאות השנה החולפת - מה שקבע היתה יכולת הרוכב ולא יכולת האופנוע.
 
הסברים נוספים

לאור מיעוט המשתתפים בקטגורית הדושים החלטנו לאחדה עם קטגורית המתחילים ולהקים את קטגורית החובבנים. בנוסף, גם לאור מיעוט המשתתפים החלטנו להוריד גם את קטגורית ה 50 סמ"ק.
 

MexMex

New member
אם יורשה לי להגיב...

בענייני עמותה שאינני חבר בה (וכנראה לא אהייה חבר בתקופה הקרובה...). חלוקת הקטגוריות נראית לי מוזרה משהו. אינני מכיר את החלוקה האירופאית, אבל האמריקאית (וכל לטין אמריקה גם כן...)הולכת כך: 1. קטגוריית ילדים: אופנועים עד 85 סמ"ק דו"פ / 110 סמ"ק מרובעי, מוגבל לגיל 15 2. עד 125 סמ"ק דו"פ / 250 סמ"ק מרובעי 3. עד 250 סמ"ק דו"פ / 450 סמ"ק מרובעי 4. קטגורייה פתוחה (מעל 250 סמ"ק דו"פ / מעל 450 סמ"ק מרובעי). אלו הן החלוקה לפי נפחים והספקים. ככה גם היצרנים בונים את האופנועים היום. בנוסף לזה, יש קטגוריות אב (עם התת חלוקה לנפחים, כפי שמוזכר למעלה): 1. מתחילים 2. מתקדמים 3. מקצוענים 4. מעל 30 5. מעל 40 6. מעל .... ברור לי שאת חלוקת הגילים יהייה קשה לעשות, עקב מיעוט משתתפים. אבל החלוקה לנפחים, מן הראוי שתשמר לפי הסטנדרט (הרי על זה ההצעה בכלל, לא?) אצלנו אגב, יש חלוקת אב לפי גילים, וחלוקת משנה למתחילים/בינוניים/מקצוענים. בחירת האופנוע היא פתוחה לחלוטין, ללא שום הגבלות (אגב, האופנועים הקטנים הם המנצחים בד"כ, ולא להיפך...) תקנו אותי אם אני טועה, ובאירופה זה אחרת.... אדיוס
 
למעלה